Web Analytics Made Easy - Statcounter

نکات خرید و استفاده از اسکوتر یا اسکیت های برقی هوشمند

اسکوتر (Scooter) یا اسکیت برقی به معنای وسیله‌ای برای لیز خوردن یا سر خوردن است و می‌توان گفت وسیله‌ای ورزشی، تفریحی برای جابه‌جایی یک نفر باقابلیت شارژ شدن در بسیاری از انواع آن است. استفاده از اسکوتر و اسکوتر سواری برخلاف اسکیت نیاز به یادگیری و صرف زمان برای آموزش و تمرین و پیدا کردن مهارت در ندارد و با مدت کوتاهی تمرین می‌توان مهارت استفاده از آن را فرا گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم‌ترین نکته در بهره بردن از انواع اسکوتر حفظ تعادل بر روی آن است. از اسکوتر می‌توان به جای دوچرخه و حتی به جای وسایل نقلیه‌ای مثل موتور و خودرو استفاده کرد و از آن برای رفت‌وآمد استفاده کرد.از انواع اسکوتر حتی می‌توان در فروشگاه‌های بزرگ و هایپرمارکت‌ها برای جا به جایی سریع‌تر کالاها استفاده کرد. بهره بردن از اسکوتر برای افراد در بیشتر رده‌های سنی مناسب است و فقط باید نوع مناسب آن را برای هر کسی تهیه کرد. انواع اسکوتر بدون فرمان هستند و فقط با قدرت پاها کنترل می‌شوند.

انواع اسکوتر:

به طور کلی انواع اسکوتر به دو دسته اسکوتر مکانیکی و اسکوتر برقی تقسیم می‌شوند.انواع اسکوتر مکانیکی از یک کفی و گاهی دسته و چند چرخ تشکیل می‌شوند که کاربر برای استفاده از آن باید یک پایش را روی اسکوتر بگذارد و با پای دیگر به زمین ضربه بزند یا پا را روی زمین بکشد تا اسکوتر به حرکت درآید؛ و پس از به حرکت درآمدن اسکوتر نیز هر چند یک بار پا را روی زمین بکشد تا اسکوتر مکانیکی از حرکت نیفتد.انواع اسکوتر برقی یا هاوربرد (Hoverboard)که به اسکوتر هوشمند واسمارت اسکوتر و اسکوتر خود تراز هم معروف هستند،با بهره‌گیری از انرژی برق به حرکت درمی‌آیند و در واقع باتری‌های قابل شارژ آنها انرژی لازم برای حرکت اسکوتر را فراهم می‌کنند. معمولا قابلیت نگهداشتن شارژ در انواع اسکوتر هوشمند بالاست و اسکوترها تا 25 کیلومتر مسافت می‌توانند شارژ را نگه دارند. در زیر پای کاربر اسکوتر برقی سنسورهایی قرار گرفته که نسبت به حرکت پاها حساس است و  با فشار آوردن به سمت جلو، عقب، و دو طرف می‌توان اسکوتر را در آن سمت به حرکت درآورد و یا با ثابت ایستادن روی آن می‌توان آن را متوقف ساخت. انواع اسمارت اسکوتر از بدنه، یک یا چند چرخ، برد اصلی، باتری داخلی، ریموت یا کنترل از راه دور،سنسور، موتور، و سایر اجزاء تشکیل شده‌اند.

از آنجا که اسکوتر شارژی با استفاده از موتور به حرکت در می‌آید، دستگاهی شبیه به یک موتورسیکلت است، اما با این تفاوت که اسکوتر هوشمند هوا را آلوده نمی‌کند.سرعت انواع اسکوتر هوشمند برقی معمولا بین 5 تا 20 کیلومتر در ساعت متغیر است و از نظر وزنی نیز برای افراد حدود 30 تا 120 کیلوگرم کارایی دارند. انواع اسکوتر برقی در چند مدل اسکوتر تک چرخ، اسکوتر دو چرخ، اسکوتر دسته‌دار، و اسکوتر تاشو ساخته شده‌اند. نگه داشتن تعادل بر روی انواع اسکوتر تک چرخ مشکل‌تر از انواع دیگر آن است و نیازمند تمرین بیشتر است. برخلاف اسکوتر تک چرخ ، به کارگیری اسکوتر دسته‌دار بسیار آسان‌تر است و برای هر سنی مناسب است.

همچنین بعضی اسکوترها جایی برای نشستن دارند و برخی دیگر دارای سبدی هستند تا بتوان وسایل مختلف را داخل آن گذاشت.برخی از انواع اسکوتر شارژیهم دارای امکانات دیگری هستند که یکی از مهم‌ترین آنها داشتن دوربین عکس‌برداری و فیلم‌برداری است. با اسکوتر برقی مجهز به دوربین می‌توان در هنگام گردش و تفریح یا گذر از مکان‌های خاص، به فیلم‌برداری پرداخت، و دوستداران طبیعت و مسائل اجتماعی به خوبی می‌توانند از این قابلیت اسکوتر برقی بهره ببرند. برخی از انواع اسمارت اسکوترهم دارای اسپیکر و بلوتوث هستند که با تلفن همراه کاربر سینک می‌شوند و موسیقی پخش می‌کنند؛ در هنگام حرکت با این نوع اسکوترها می‌توان از پخش نوای موسیقی لذت برد. انواع اسکوتر برقی با توجه به اندازه چرخ‌ها طبقه‌بندی می‌شوند

انواع اسکوتر در شکل‌ها، رنگ‌ها، و مدل‌های مختلف ساخته شده‌اند. از اسکوترهای رنگی و زیبا برای کودکان و نوجوانان تا اسکوترهای حرفه‌ای برای بزرگسالان، و این بازار مختلف و متنوع، امکان انتخاب‌های بسیاری برای ما فراهم می‌کند که می‌توان مناسب‌ترین و مورد پسندترین آنها را برای استفاده تهیه کرد.

کاربرد انواع اسکوتر:

دلیل‌های مختلف و بسیاری برای تهیه و بهره‌گیری از یک اسکوتر شارژی یا غیر آن وجود دارد. گاهی خرید اسکوتر برای گردش و تفریح و لذت بردن از حرکت و دیدن جاهای مختلف است. گاهی تهیه اسکوتر شارژی به دلیل آسیب دیدن پاست و فرد به دلیل اینکه درست نمی‌تواند راه برود از آن استفاده می‌کند. در موارد بسیاری استفاده از هاوربرد از طرف کسانی انجام می‌گیرد که به کار در انبارها و فروشگاه‌های بزرگ و رستوران‌ها و کارخانه‌ها اشتغال دارند و از این وسیله برای دادن سرعت به رفت و آمد در بین قفسه‌ها و انجام کارهای مربوط به محل کار استفاده می‌کنند. عده‌ای از مردم از اسکوتر برای تقویت عضله‌های پا بهره می‌برند. و البته عده‌ای هم فقط برای اینکه مطابق مد روز و لاکچری رفتار کنند، آن را تهیه می‌کنند.

چند توصیه برای استفاده از اسکوتر هوشمند برقی:

همواره برای خرید اسکوتر هوشمند به سن و وزنکاربر توجه کنید؛هنگام خرید، کیفیت اسکوتر را در نظر بگیرید و تنها با دیدن ظاهر اسکوتر تصمیم به خرید آن نگیرید؛ هنگام خرید توجه به قدرت موتور اسکوتر رااز یاد نبرید. اسمارت اسکوتر خود را مدت طولانی به برق نزنید؛ هرگز از اسکوتر هوشمند خود روی فرش و موکت و چمن استفاده نکنید؛ و اسکوتری تهیه کنید که بتوانید از آن برای مدت‌های طولانی استفاده کنید.

فاکتورهای مهم در خرید انواع اسکیت برقی

یکی از وسایل سرگرمی برقی که این روزها مورد توجه بسیاری از جوانان و حتی کودکان قرار گرفته است اسکیت برقی میباشد که به آنها هاوربرد نیز گفته میشود. اسکیت برقی از جمله اسکیت های مناسب و ساده برای سرگرمی و سپری کردن اوقات فراغت هستند که نیرو و انرژی مورد نیاز خود را از برق تامین میکنند. البته برق مورد نیاز برای به حرکت در آوردن این اسکیت ها نیز از باتری قدرتمند آنها تامین میشود. این اسکیت ها میتوانند فردی حتی با وزن بالا را بر روی خود حمل کنند که این نشان دهنده قدرت بالای این اسکیت ها میباشد.

اسکیت برقی را بر اساس سن خود خریداری نمایید

برای خرید اسکیت برقی کاملا ضروری است که به سن و سال خود توجه داشته باشید و بر اساس سن خود اسکیت مناسب را خریداری نمایید. اسکیت برقی در دو نوع خردسال و بزرگسال تولید میشود که نوع کوچک این اسکیت ها که از قدرت کمتری نیز برخوردار هستند برای کاربران با سنین کم مناسب است و کودکان و نهایتا نوجوانان میتوانند از این اسکیت ها استفاده کنند. این اسکیت ها شاید بتوانند برای استفاده بزرگسالان تا حدی مناسب باشند اما مطمئنا طولی نخواهد کشید که با مشکل مواجه شده و باید تعمیر شوند. حتی ممکن است مشکل بوجود آمده به حدی باشد که تعمیر آن نیز با مشکل مواجه شود. در صورتیکه به اسکیت برقی علاقه زیادی دارید و در رده سنی بزرگسال نیز قرار میگیرد پس باید متناسب با سن خود اسکیت هایی در مدل های بزرگسال را خریداری نمایید.

کیفیت یکی از نکات بسیار مهم در خرید اسکیت برقی

هر برند و مدل از اسکیت برقی متناسب با سن  را که خریداری میکنید باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. اسکیت برقی از جمله وسایل بازی محسوب میشود که بر روی زمین و با تحمل وزن و فشار بالا مورد استفاده قرار میگیرد که از همین رو باید اسکیت هایی را انتخاب و خریداری کنید که از کیفیت بالایی برخوردار باشد و با  مشکلی در عملکرد  خود بخصوص در کارکردهای مداوم و با فشار زیادی که از وزن افراد به آن وارد میشود مواجه نگردد. قطعات داخلی  و موتور اسکیت و همچنین بدنه آن باید از بهترین قطعات و همچنین بدنه ای بسیار محکم تشکیل شده باشند تا در نتیجه طول عمری بالاتر نیز داشته باشند و مجبور به تعمیر آن در کوتاه مدت نشوید.

در انتخاب اسکیت برقی به بدنه آن دقت کنید

اسکیت های برقی باید از بدنه ای مناسب با سایز بدن ما برخوردار باشند. اگر شخصی که قرار است از اسکیت استفاده کند کودک باشد در نتیجه شاید سایز و ابعاد بدنه چندان حائز اهمیت نباشد زیرا کودکان از جثه کوچکی در مقایسه با بزرگسالان برخوردار هستند و به همین دلیل شاید چندان سایز و ابعاد اسکیت حائز اهمیت نباشد. اما در صورتیکه شخص بزرگسالی قصد داشته باشد تا اسکیت برقی را مورد استفاده قرار دهد در نتیجه باید اسکیت هایی را تهیه کنید که بدنه عریض تری داشته باشند. 

قیمت اسکیت برقی را بررسی کنید

بعد از انتخاب اسکیت برقی دلخواه خود نوبت به استعلام و بررسی قیمت آن میرسد و باید بررسی هایی را نسبت به قیمت انجام دهید.

اسکیت برقی از دسته تجهیزات بازی و سرگرمی است که از هیچگونه قیمت مشخص و ثابتی برخوردار نسیت و هر فروشگاهی ممکن است بنا به دلایلی و همچنین سیاست کاری خود قیمت مشخص و متفاوتی را برای آن در نظر بگیرد که به همین دلیل بهتر است تا ابتدا از قیمت ها استعلام به دست آورده و بر اساس استعلام انجام شده خرید خود را انجام دهید.

برای خرید انواع اسکوتر و اسکیت برقی به سایت ما فروشگاه اینترنتی هایپرجیم مراجعه نمایید:

hypergymco.com

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اسکوتر هوشمند انواع اسکوتر برای استفاده اسکیت ها اسکوتر برقی اسکیت برقی بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۰۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور ۴۳۳ ورزشکار از ۸۳ کشور در دوحه قطر برگزار می‌شود.

در پنجمین روز این مسابقات و در مرحله مقدماتی اسکیت آقایان علی دوستی و امیرمحمد دادگر در خط آتش قرار می‌گیرند.
برنامه روز پنجم مسابقات به شرح زیر است:

جمعه، ۷ اردیبهشت ماه:
مقدماتی اسکیت آقایان - ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۳۰

دیگر خبرها

  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن
  • خرید انواع کمپرسور دانفوس Danfoss  از مایاکول
  • راهنمای خرید تشک طبی یک نفره و دونفره
  • راهنمای انتخاب مانتو شلوار اداری در زمان بارداری
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • قیمت، مشخصات و خرید انواع لوستر چوبی و فلزی نیکان لوستر