Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@14:30:48 GMT

سیزدهمین دوره طرح اُسوه به ایستگاه پایانی رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۰۸۴۲

سیزدهمین دوره طرح اُسوه به ایستگاه پایانی رسید

‍‍‍‍‍‍

سیزدهمین دوره طرح آموزشی-تربیتی اُسوه که از ۲۵ مردادماه به‌صورت مجازی آغاز به کار کرد، ۱۳ شهریور به کار خود پایان داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیزدهمین دوره طرح اُسوه با برگزاری مراسم افتتاحیه در 25 مردادماه با حضور جمع محدودی از قاریان و حافظان تهرانی و تعدادی از مدیران نهادهای قرآنی کشور در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه تهران) آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاریان و حافظان شرکت‌کننده در مدت 20 روز از برنامه‌های آموزشی، پرورشی و تربیتی بهره‌مند شدند. در این دوره آموزشی، عباس هاشمی، سید احمد مقیمی، حسن مختاری، علی‌اکبر کاظمی، علی خانی و سید محمد حسینی‌پور (در بخش صوت و لحن)، سید محمد کرمانی، دکتر وحید مهاجر پاریزی، ابوالفضل قدیانی، جواد حیدری، مرتضی مقنیان و امیرحسین رحمتی (در بخش تجوید و فصاحت)، دکتر سعید رحمانی (در بخش وقف و ابتدا)، حجت‌الاسلام علیرضا نجفی، مسعود رضایی و مجتبی قدبیگی (در بخش حفظ قرآن کریم)، محمود کریمی (در بخش درک معنای آیات)، دکتر سیدعلیرضا موسوی نصر (در بخش قواعد و مکالمه زبان عربی)، حجج اسلام مهدی کریمی، احسان وثوقی‌مهر، مجید صادقی، مهدی متانت و مجتبی علیخانی (به‌عنوان مربی پرورشی و مدرس در بخش‌های احکام دین، اندیشه اسلامی و منهاج) تدریس این دوره را بر عهده داشتند.

طرح آموزشی-تربیتی اُسوه از سال 1393 به همت جامعه فرهنگی قرآنی عصر و با همکاری شورای عالی قرآن با سرمایه‌گذاری روی قاریان و حافظان ممتاز نوجوان و جوان سراسر کشور جهت ارائه آموزش‌های تخصصی و الگوسازی از ایشان در جامعه در حال اجرا است.

انتهای پیام/

R1444/P/S4,37/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شورای عالی قرآن قرآن کریم بیشتر بخوانید... سوگ‌نشینی قاریان قرآن در سومین شبِ شهادت سیدالشهداء(ع) قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سوگ‌نشینی قاریان قرآن در سومین شبِ شهادت سیدالشهداء(ع) واژه های کاربردی مرتبط شورای عالی قرآن قرآن کریم پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ وقایع روز دوازدهم محرم| ورود کاروان اسیران کربلا به کوفه ۲ وقایع روز یازدهم محرم| عبور کاروان اسرای کربلا از کنار بدن‌های مطهر شهدا ۳ وقایع روز سیزدهم محرم| از سخنرانی حضرت زینب(س) در مجلس ابن‌زیاد تا شهادت یکی دیگر از یاران امام حسین(ع) ۴ "پسران سعود" آماده پخش شد/ ۴ فراز اصلی از تاریخ عربستان سعودی با آرشیوهایی دیده نشده ۵ درخشنده: دوست دارم مجسمه شهید سلیمانی را در سطح شهر ببینم ۶ معرفی مناجات پانزده‌گانه امام سجاد (ع) / خدایا، گناهان بر من لباس خواری پوشانده ۷ مدرسه تلویزیونی از هفته آینده راه می‌افتد ۸ رجعت امام حسین با اصحاب در عصر ظهور و سپهسالاریِ حضرت عباس مهمترین اخبار فرهنگی سینمای دینی| دولت باید هنرمندان را متوجه نیاز‌های اصلی جامعه بکند/ نقش فارابی در سینمای دینی دهه ۸۰ چه بود؟ اهانت به پیامبر اسلام (ص) تلاش‌ مذبوحانه غرب برای جلوگیری از نفوذ اسلام است/ واکنش بهنگام ضروری است قدیریان: پرداخت درست هنرمند به فرهنگ شیعی می‌تواند او را از باتلاق دنیا نجات دهد/ سینمای قدرتمند مستلزم نقاشی قدرتمند است سیره امام سجاد(ع) در کلام آیت‌الله بهجت/ تلاش امام زین‌العابدین(ره) در ترویج اسلام مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری امسال استثنایی و به‌یادماندنی بود/ عزاداری‌ها بهانه‌ای به دشمنان نداد/سامانه شاد باید رایگان باشد امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند/ مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند/ این سفرها مچ‌گیری نیست اهانت به پیامبر اسلام (ص) تلاش‌ مذبوحانه غرب برای جلوگیری از نفوذ اسلام است/ واکنش بهنگام ضروری است کویت: هواپیماهای اسرائیلی هرگز از آسمان ما عبور نخواهند کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای عالی قرآن قرآن کریم شورای عالی قرآن قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید

تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران، امروز به مصاف قرقیزستان می‌رود.

طرفداری | اعضای تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران، پس از پیروزی پر گل مقابل تاجیکستان در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا)، به دعوت سفارت ایران، میهمان سفیر کشورمان در تاجیکستان بودند.

در این نشست که به صرف شام برگزار شد، سفیر ایران در تاجیکستان ضمن تشکر و قدردانی از کادر فنی و بازیکنان، برای ملی پوشان در آخرین دیدار از این تورنمنت که امروز، یک‌شنبه ۹ اردیبهشت برابر قرقیزستان برگزار می شود، آرزوی موفقیت کرد.

دیدار تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران مقابل قرقیزستان، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز به وقت ایران برگزار خواهد شد. دختران ایرانی طی سه بازی گذشته خود موفق به کسب ۳ پیروزی شده‌اند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند
  • مدیران فرهنگی به احیای آموزش هنر خوشنویسی توجه داشته باشند
  • نماینده ولی فقیه : برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند / برخی از کسانی که برای حج سپرده‌گذاری کرده‌اند چشمشان به کعبه نمی‌افتد و از دنیا می‌روند
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند | برخی از آنها چشمشان به کعبه نمی‌افتد و از دنیا می‌روند!
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند!
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن (+عکس)
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید