Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس مجلس شورای اسلامی در جریان نظارت‌های میدانی در بهبهان، ضمن گفت‌وگو با برخی اقشار این منطقه از پیگیری رفع موانع تامین اعتبار فاز ۲ پالایشگاه بید بلند و بیمارستان نیمه کاره این شهرستان در مجلس خبرداد. تاریخ انتشار: 11:45 - 12 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۲۲۳۷ خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام خانه ملت، محمدباقر قالیباف صبح امروز (چهارشنبه ۱۲ شهریور) در ادامه نظارت میدانی قوه مقننه بر حوزه‌های انتخابیه استان خوزستان، در شهرستان بهبهان حضور یافت و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم و منطقه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس مجلس شورای اسلامی در نظارت‌های میدانی خود در بهبهان، از فرودگاه این شهرستان بازدید کرد و به بررسی مشکلات آن پرداخت، که مقرر شد موضوع عملیاتی شدن پرواز‌های مسافرتی فرودگاه بهبهان توسط مسئولان مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین پس از بازدید رئیس قوه مقننه از پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس، مقرر شد مشکلات تامین مالی و بانکی راه‌اندازی فاز ۲ این پالایشگاه هر چه سریعتر برطرف شود.

در حین بازدید رییس مجلس، برخی پرسنل و کارگران این پالایشگاه مشکلات و مطالبات خود را با قالیباف در میان گذاشتند. از جمله این انتقاد‌ها نکاتی بود که یکی از کارگران این پالایشگاه مطرح کرد که فیلم آن را در ادامه می‌بینید:
دانلود

گفتنی است با راه‌اندازی پالایشگاه بید بلند خلیج فارس، اشتغالزایی در سطح استان خوزستان افرایش یافته و بخش خصوصی فعال در این عرصه مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

همچنین رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه نظارت‌های میدانی در بهبهان، از بیمارستان در حال ساخت حضرت ولیعصر (عج) نیز بازدید کرد؛ این بیمارستان ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تکمیل ۳۰ درصد باقیمانده نیازمند تامین اعتبار است، براساس این گزارش رئیس قوه مقننه تاکید کرد که این موضوع توسط مجلس پیگیری خواهد شد. بیشتر بخوانید: قالیباف: پتروشیمی‌ها باید نیرو‌های بومی را استخدام کنند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی قالیباف رییس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  نهضت ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت سیزهم  با اجرای آن سعی در کمک به افراد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

به گفته مدیرعامل صندوق ملی مسکن ، اقساط ماهانه وام نهضت ملی مسکن پنج  میلیون تومان در دوسال ابتدایی بازپرداخت این وام است .

محمدرضا مهدیاراسماعیلی گفت: بعد از دوسال هم اقساط وام به صورت پلکانی دریافت خواهد شد و سود تسهیلات نهضت ملی مسکن در حال حاضر ۱۸ درصد است.

با این حال شهروند خبرنگار ما  می‌گوید بانک عامل در کوهدشت به این تصمیم ملی پایبند نیست و سود تسهیلات و مبلغ اقساط را  بالاتر اعلام می‌کند.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

با سلام خدمت خبرنگاران محترم ، بنده اهل لرستان شهرستان کوهدشت هستم ، خواهشا در خصوص وام نهضت مسکن ملی و پرداخت اقساط آن پیگیری لازم را انجام بدهید
با توجه به اینکه بارها و بارها از طریق رسانه ملی اعلام شده که وام نهضت مسکن ملی ۱۸ درصد و تا دوسال اول اقساط آن ۵ میلیون  تومان است اما در لرستان مسولین بانک اعلام میکنند بیایید سریع قسط بندی انجام بدهید ، وام ۲۳ درصد و اقساط آن حدودا ۱۲ میلیون تومان است ، بنده کارمند با سه فرزند هستم چگونه  ۱۲ میلیون تومان پرداخت کنم ،این مشکل تعداد زیادی از همشهریان است لطفا پیگیری کنید.

 

دیگر خبرها

  • پولشویی
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم/ از اینکه مشکلات کشور همچنان باقی مانده، ناراحت می‌شویم
  • ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه از فرآیند امور در بزرگترین و تخصصی‌ترین بندر کانتینری کشور
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • نظارت میدانی رییس قوه قضاییه از روند کار بندر شهید رجایی
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد