Web Analytics Made Easy - Statcounter

خورخه مسی برای مذاکره با جوزپ ماریا بارتومئو وارد بارسلون شد.

خورخه مسی، پدر و مدیر برنامه لیونل مسی، برای مذاکره با جوزپ ماریا بارتومئو بر سر آینده پسرش، وارد شهر بارسلون شد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از ال چیرینگیتو، لیونل مسی، خواهان جدایی از باشگاه بارسلوناست و چند روز پیش، این مسئله را با ارسال فکس به سران باشگاه اسپانیایی خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا می خواهد از بند فسخ یک طرفه اش استفاده کند اما جوزپ ماریا بارتومئو و هیئت مدیره او، اصرار دارند بند موجود در قرارداد مسی در تاریخ 10 ژوئن به پایان رسیده است و او برای جدایی از بارسلونا باید پیشنهاد بالغ بر 700 میلیون یورو، که معادل بند فسخ اوست، به باشگاه ارائه کند. در این میان، گفته می شود منچسترسیتی و پپ گواردیولا، جدی ترین مشتریان فوق ستاره آرژانتینی هستند و شرایط او را از نزدیک رصد می کنند. امروز اما، می تواند روز مهمی برای بارسلونا و هوادارانش باشد، چرا که خورخه مسی، هم اکنون برای مذاکره با جوزپ ماریا بارتومئو وارد فرودگاه بارسلون شده است و باید دید در نتیجه، این کشمکش به کجا خواهد رسید. خورخه مسی اما، هنگام ورود به فرودگاه در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص آینده پسرش گفت: 

من چیزی نمی دانم بچه ها! 

همچنین بخوانید:

منچسترسیتی قراردادی دو ساله به لیونل مسی پیشنهاد می دهد

 

لیونل مسی در تمرینات امروز بارسلونا شرکت نمی کند / خورخه مسی همچنان در آرژانتین است

یوونتوس و پاری سن ژرمن با پدر لیونل مسی در تماس بوده اند/ ادعای اکیپ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جوزپ ماریا بارتومئو لیونل مسی خورخه مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۱۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا مردد شد؛ چرا آینده ژائو فلیکس و ژائو کانسلو مبهم است؟

تمدید قرارداد قرضی دو پرتغالی بارسا به نظر ژاوی بستگی دارد.

طرفداری | بارسلونا مانند اواسط فصل برای انتقال دائمی ژائو فلیکس و ژائو کانسلو مصمم نیست.

به گزارش اسپورت، در بارسلونا نسبت به انتقال دائمی ژائو کانسلو و ژائو فلیکس، دو بازیکن قرضی بلوگرانا از تیم‌های منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید شک‌وتردیدهایی وجود دارد. اگرچه بارسلونا در مقاطعی از فصل با جدیت به تمدید قرارداد قرضی کانسلو و فلیکس می‌اندیشید، حال این احتمال صورت گرفته این دو پرتغالی در پایان فصل به باشگاه‌ خود بازگردند.

عملکرد ژائو کانسلو در بازی‌های اخیر، خصوصاً دو جدال حساس و سرنوشت‌ساز مقابل پاری سن ژرمن و رئال مادرید اصلاً رضایت‌بخش نبوده و ضعف این مدافع 29 ساله در امور دفاعی آشکار شده‌است. از طرفی ژائو فلیکس که در نیم‌فصل دوم جایگاه خود را کاملاً در ترکیب ثابت بارسا از دست داده، به نظر نمی‌آید در فصل آینده نیز مهره تأثیرگذار و قابل اتکایی برای بارسلونا باشد. بارسا برای فلیکس، بازیکنی که قرار نیست عضو ثابت ترکیب ژاوی باشد، رقم درخواستی بالای اتلتیکو مادرید را پرداخت نخواهد کرد.

اکنون با توجه به ادامه همکاری ژاوی با بارسلونا، آینده این دو پرتغالی در گرو تصمیم و رأی نهایی سرمربی آبی‌واناری‌ها است.

ویتور روکه جایی نمی‌رود

ویتور روکه می‌خواهد به پیشرفت خود ادامه دهد و فصل آینده در بارسلونا دقایق بیشتری بازی کند. ویتور روکه خواهان دقایق بازی بیشتری است، اما او از نحوه پذیرش گرمش در رختکن بسیار قدردانی می‌کند، جایی که با آغوش باز از او استقبال شده و تا حد امکان به او برای درک سبک بازی جدیدش کمک می‌کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • بارسلونا مردد شد؛ چرا آینده ژائو فلیکس و ژائو کانسلو مبهم است؟
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • حماس: پاسخ اسرائیل به پیشنهادهای خود را دریافت کرده‌ایم
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • کاپیتان لیورپول پشت جانشین کلوپ درآمد
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!