Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مثل همین که بارها بحث جدایی و استعفا سرمربیان به میان می‌آید همه کارها در استقلال خنده دار است. - اخبار ورزشی -

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حواشی باشگاه استقلال و اختلاف پیش آمده بین فرهاد مجیدی و سعادتمند گفت: اتفاقاتی که در استقلال رخ می‌دهد خنده‌دار است، مثل همین که بارها بحث جدایی و استعفای سرمربیان به میان می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خبر مذاکره سعادتمند با استراماچونی برای بازگشت این مربی افزود: اینکه قبل از بازی با پرسپولیس مدیرعامل باشگاه به دنبال مربی جدید باشد کار درستی نیست. سال گذشته هم این بلا را سر فرهاد آوردند، تیم را به او دادند و خوب نتیجه گرفت وقتی برای فصل بعد لیست و برنامه داده شد به یکباره استراماچونی را آوردند. الان هم همین اتفاق در حال رخ دادن است. با این وضعیت باید بگوییم انسان دائم‌الخطاست! این گونه جا‌به‌جایی به مربی و باشگاه لطمه می‌زند و با این شرایط باید گفت که خود کرده را تدبیر نیست.
 
پیشکسوت استقلال عنوان کرد: باشگاهی که کمیته فنی ندارد و قائم به شخص است و تصمیماتش انفرادی گرفته می‌شود باید همین مشکلات را داشته باشد. فرهاد در این حالت فرصت مناسبی پیدا کرده برای اینکه آبروی خود را حفظ کند در این شرایط از تیم جدا شود. 

روشن با اشاره به اینکه سعادتمند اعلام کرده بود اگر در جام حذفی و آسیا استقلال موفق نشود گزینه‌های بعدی سرمربیگری بررسی خواهند شد، یادآور شد: استقلال در لیگ سهمیه گرفته و دیگر جام حذفی نباید آنقدر اهمیت داشته باشد. اگر استقلال قهرمان جام حذفی شود در دو لیگ آسیا به میدان می‌رود؟ از طرفی عنوان قهرمانی حذفی به اندازه لیگ اهمیت ندارد. الان باید به مجیدی دلگرمی بدهند. فرهاد تنهاست و فکر می‌کنم در این وضعیت نیمکت استقلال باید قوی‌تر شود. اگر کمیته فنی تشکیل شود کادر فنی پشتوانه خوبی خواهد داشت. مربیان فکر می‌کنند کمیته فنی موی دماغ است در صورتی که پشتیبان کادر فنی است.

وی با بیان اینکه فینال جام حذفی و قهرمانی برای تراکتور به مراتب مهمتر است، اظهار داشت: در این مدت نبودن هواداران در ورزشگاه‌ها به نفع استقلال و فرهاد مجیدی تمام شده است. با این وضعیت اگر تماشاگر بود و مشکلات داخلی همینطور پیش می‌آمد ممکن بود برای فرهاد و باشگاه خوب تمام نشود.

روشن درباره اینکه چه پیشنهادی برای برون رفت استقلال از این بحران دارد، گفت: باید قبل از اینکه تصمیمی گرفته شود کمیته‌های اصلی باشگاه تعیین شوند و آن وقت کمیته‌ها تصمیم بگیرند و قرارداد امضا شود. باید به دنبال تاسیس کمیته‌های مختلف باشگاه باشند تا دیگر پنهان کاری وجود نداشته باشد. با این وضعیت باشگاه کار خودش را می‌کند و مربی هم کارش خودش را. الان فرهاد مجیدی کار استراماچونی را تکرار می‌کند و بعد از نتیجه‌گیری می‌خواهد تیم ترک کند و از آن طرف باشگاه‌هم کار خودش را می‌کند و به دنبال مربی است ولی اگر یک کمیته فنی تشکیل شود به این راحتی این اتفاقات رخ نمی‌دهد.

بحران در باشگاه استقلال؛ از ادامه درگیری‌ها تا دردسر انتخاب سرمربی

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال استقلال بیشتر بخوانید... سعادتمند در واکنش به خداحافظی مجیدی پس از فینال حذفی: هر طور صلاح می‌‌داند! قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سعادتمند در واکنش به خداحافظی مجیدی پس از فینال حذفی: هر طور صلاح می‌‌داند! واژه های کاربردی مرتبط فوتبال استقلال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ رونمایی از لیست باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات/ متفاوت با فهرست مجیدی! ۲ نخستین تمرین مهدی طارمی در پورتو + عکس ۳ تامین البسه تیم ملی از سوی آل‌اشپورت پس از فسخ قرارداد‌/ محموله ۸۰ هزار دلاری در گمرک فرودگاه ۴ آخرین وضعیت هافبک استقلال برای دیدار مقابل تراکتور ۵ بایرن مونیخ اولین پیشنهادش برای خرید قطعی پریشیچ را به اینتر ارائه کرد ۶ حضور خریدهای جدید پرسپولیس در تمرین شاگردان گل‌محمدی ۷ امامی: حمایت شهریاری‌ها در حد حرف بود/ تمریناتم کمتر شده است ۸ مدیر ورزشی اینتر: برنامه‌ای برای خرید مسی نداریم مهمترین اخبار ورزشی روشن: اتفاقات رخ‌داده در باشگاه استقلال خنده‌دار است/ خود کرده را تدبیر نیست تامین البسه تیم ملی از سوی آل‌اشپورت پس از فسخ قرارداد‌/ محموله ۸۰ هزار دلاری در گمرک فرودگاه خداحافظی چند استقلالی پس از فینال جام حذفی! جریمه استقلال، پرسپولیس، شهر خودرو، گل‌محمدی و علیپور با حکم AFC مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری امسال استثنایی و به‌یادماندنی بود/ عزاداری‌ها بهانه‌ای به دشمنان نداد/ سامانه شاد باید رایگان باشد امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند اهانت به پیامبر اسلام(ص) تلاش‌ مذبوحانه غرب برای جلوگیری از نفوذ اسلام است/ واکنش بهنگام ضروری است جدیدترین آمار از بازگشت نخبگان به کشور/ کرونا آمار بازگشت را افزایش داد رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند/ مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند/ این سفرها مچ‌گیری نیست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال استقلال فوتبال استقلال باشگاه استقلال خنده دار کمیته فنی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۱۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند!

طرفداری| پرسپولیس و استقلال با هفت جام قهرمانی پرافتخارترین تیم‌های تاریخ جام حذفی کشور محسوب می‌شوند.

آبی و قرمز نه تنها پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور محسوب می‌شوند بلکه فصل گذشته به فینال این مسابقات رسیده بودند که در آن دیدار پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک استقلال را شکست داد و مثل رقیب دیرینه برای هفتمین بار قهرمان این مسابقات شد. عجیب اینکه دو تیم پرطرفدار پایتخت امسال خیلی زودتر از حد تصور از گردونه رقابت‌ها حذف شدند و فرصت‌ را در اختیار سایر تیم‌ها از جمله ۷ تیم شهرستانی و یک تیم تهرانی یعنی هوادار قرار دادند. 

استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی در رفسنجان مغلوب مس این شهر شد و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی به آلومینیوم اراک باخت تا هر دو تیم مطرح کشور از رسیدن به یک چهارم نهایی محروم شوند. پرسپولیس و استقلال به نوعی رقبای خود را دست کم گرفته و تصور کردند که به راحتی می‌توانند در رفسنجان و اراک پیروز شوند اما این اتفاق رخ نداد و شگفتی‌های بزرگی در جام حذفی رقم خورد. استقلال تا به حال ۱۳ بار به فینال رقابت‌های جام حذفی راه پیدا کرده که حاصل آن ۷ قهرمانی بوده و پرسپولیس هم از ۹ حضور در فینال این تورنمنت مثل استقلال صاحب ۷ جام شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند!
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد