Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نیستانی با تاکید بر اینکه طرح ملی سه شنبه های تکریم به عنوان یک فرهنگ در همه محلات و روستاها باید نهادینه شود، گفت: شهدا در دل مساجد رشد و تعالی پیدا کردند و امروز نیز یکی از وظایف بچه های مسجد ارتباط مستمر با خانواده های معظم شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین «محمدرضا نیستانی» در دیدار با خانواده معظم شهید روحانی «عیسی گلشاهی» که در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم انجام شد، گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم برای ما توفیق دیدار و استفاده معنوی از خانواده های معظم شهدا را فراهم کرده است و باید به عنوان یک فرهنگ در همه محلات و روستاها نهادینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان با اشاره به اهمیت ادامه راه و سیره شهدا، اظهار داشت: شهدا در دل مساجد رشد و تعالی پیدا کردند و امروز نیز یکی از وظایف بچه های مسجد ارتباط مستمر با خانواده های معظم شهدا است.

 

وی با بیان اینکه این طرح در دل روستاها و محلات مختلف شهرها در حال برگزاری است، گفت: در کنار طرح ملی سه شنبه های تکریم، رویداد بین المللی «روح مقاومت» نیز در حال برگزاری است.

 

نیستانی افزود: این رویداد در واقع بازخوانی وصایای شهدا در قالب های مختلف هنری است و در تلاش است تا راه و سیره شهدا در جامعه نهادینه شود.

 

مدیر ستاد فهما در استان اصفهان پیرامون قالب های شرکت در رویداد روح مقاومت تصریح کرد: فیلم موبایلی، نماهنگ، صوت و پادکست و عکس نوشت قالب های این رویداد هستند که علاقه مندان برای اطلاع دقیق از کمیت و کیفیت آثار ارسالی به زیست بوم مجازی بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 

گفتنی است شهيد حجت‌الاسلام عيسي گلشاهي، امام‌ جمعه فقید فرخ‌شهر علاوه بر تدريس علوم حوزوي، به مناطق جنگي غرب كشور نيز سركشي مي‌كرد و در نهايت، آبان سال 1364 در حين ارسال كمك‌هاي مردمي و تبلیغ در مناطق جنگی غرب کشور به شهادت رسيد.

 

پایان پیام/557

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح سه شنبه های تکریم طرح سه شنبه های تکریم طرح ملی سه شنبه های تکریم طرح ملی سه شنبه های تکریم طرح ملی سه شنبه های تکریم سه شنبه های تکریم سه شنبه ها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان طرح ملی سه شنبه های تکریم نهادینه شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۱۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر چهارشنبه در نشست جوانی و جمعیت استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن اشاره به اقدامات دولت در زمینه اجرای قانون جمعیت و جوانی و حمایت از فرزندآوری بیان کرد: یکی از تکالیف دولت در زمینه حمایت از جوانان و ازدواج و فرزند آوری، اعطای زمین در قالب نهضت ملی مسکن در کنار تسهیلات ساخت است.

وی با بیان اینکه در این استان پنج هزار خانواده مشمول طرح دریافت زمین ۲۰۰ متری رایگان در قالب طرح جوانی جمعیت هستند، تاکید کرد: این خانواده‌ها در کنار زمین از وام بانکی ساخت هم بهره مند می‌شوند.

استاندار سمنان با اشاره به واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به خانواده‌های سمنانی در دو مرحله، تاکید کرد: در مرحله نخست اجرای این طرح در استان یک هزار و ۳۰۰ قطعه زمین به واجدان شرایط یعنی افرادی که فرزند سوم و بیشتر آنها در سال ۱۴۰۰ و بعد از آن متولد شده بود، واگذار شده است.

هاشمی با بیان اینکه در مرحله دوم واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت که با حضور رئیس جمهور در استان سمنان مقارن شد نیز یک هزار و ۱۵۸ فقره زمین به متقاضیان در قالب طرح جوانی جمعیت واگذار شد، افزود: استقبال مردم استان از این طرح خوب بوده است.

وی از تداوم واگذاری زمین به دیگر افراد واجد شرایط در استان سمنان خبر داد و افزود: طبق تعهد برای تمام پنج هزار نفر واجد شرایط این قانون، زمین مورد نیاز تأمین شده و خواهد شد.

کد خبر 6087853

دیگر خبرها

  • بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود