Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@15:57:35 GMT

جریمه ۲ هزار دلاری گل‌محمدی و علیپور

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۱۳۷۳

جریمه ۲ هزار دلاری گل‌محمدی و علیپور

رویداد۲۴ کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا با صدور آرایی باشگاه‌های استقلال، شهرخودرو و همچنین یحیی گل‌محمدی و علی علیپور را جریمه کرد.

آرای صادره به شرح زیر است:

تیم فوتبال استقلال در بازی با الریان به دلیل تاخیر در زمین در بین دو نیمه مبلغ ۱۵۰۰ دلار جریمه شده است. استقلال باید مبلغ ۷۵۰ دلار را به صورت نقدی پرداخت کند و در صورتی که تا ۹۰ روز تخلف مورد اشاره را تکرار نکند بقیه جریمه بخشیده خواهد شد در غیر این صورت و در صورت تکرار تخلف، این باشگاه علاوه بر جریمه دوباره باید ۷۵۰ دلار باقی مانده را پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین تیم فوتبال استقلال به دلیل عدم رعایت بازی جوانمردانه در بازی با الاهلی عربستان و دست ندادن بازیکنان با تیم حریف در پایان این دیدار مبلغ ۱۲۵۰ دلار جریمه شده است. از این رقم باید ۶۲۵ دلار پرداخت شود و در صورتی که تا ۹۰ روز تخلف مورد اشاره را تکرار نکند بقیه جریمه بخشیده خواهد شد در غیر این صورت و در صورت تکرار تخلف، این باشگاه علاوه بر جریمه دوباره باید ۶۲۵ دلار باقی مانده را پرداخت کند.

همچنین باشگاه شهرخودرو به دلیل تاخیر در حضور در زمین در دیدار با السلیه مبلغ هزار دلار توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه شده است. این باشگاه باید تنها ۲۵۰ دلار را نقدا پرداخت کند و ۷۵۰ دلار دیگر به حالت تعلیق در آمده است.



باشگاه پرسپولیس نیز به دلیل عدم رعایت بازی جوانمردانه توسط بازیکنانش در دیدار با الشارجه مبلغ ۱۷۵۰ دلار جریمه شد که از این رقم باید ۱۳۰۰ دلار را پرداخت کند و ۴۵۰ دلار دیگر به حالت تعلیق در آمده است.
بیشتر بخوانید: تکلیف پرسپولیس و امیری امروز مشخص می‌شودیحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به دلیل عدم شرکت در کنفرانس خبری بازی با الشجاره مبلغ ۲ هزار دلار توسط AFC جریمه شد. وی باید ۵۰۰ دلار را به صورت نقدی پرداخت کند و بقیه این رقم به حالت تعلیق در آمده و در صورت تکرار توسط‌ای اف سی اعمال خواهد شد.

علی علیپور هم به دلیل عدم شرکت در کنفرانس خبری بازی با الشارجه توسط AFC مبلغ ۲ هزار دلار جریمه شد. وی باید ۵۰۰ دلار را به صورت نقدی پرداخت کند و بقیه این رقم به حالت تعلیق در آمده و در صورت تکرار توسط‌ای اف سی اعمال خواهد شد. منبع: خبرآنلاین لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پرسپولیس یحیی گل محمدی صورت تکرار دلار جریمه شد دلیل عدم هزار دلار خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید صادر شده از سوی کمیته تعیین وضعیت به شرح زیر است:

* در پی شکایت محمدعلی صفیا از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴۸ میلیون و ۷۸۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت مهرشاد عنبری از باشگاه ایران خودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۷۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۲۵ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

کد خبر 6091873

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک سرمایه ۶ میلیارد دلاری جذب می‌کند؟
  • شمش طلا با چه دلاری حراج شد؟‌ + نمودار
  • صادرات ۱۰ میلیارد دلاری دانش بنیان‌ها تا دو سال آینده
  • صادرات ۴۸۹ میلیون دلاری نساجی/ واردات به ۲.۲ میلیارد دلار رسید
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • افت تراز یک پله‌ای ارزش دلاری بورس تهران!
  • هدف‌گذاری رشد ۲۰ میلیارد‌دلاری تجارت
  • ریزش ۱۰۰ دلاری طلای جهانی