Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@17:52:34 GMT

عزاداری آنلاین ۲هزار هیات در ایام محرم

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۱۴۹۶

عزاداری آنلاین ۲هزار هیات در ایام محرم

سازمان تنظیم مقررات صورت و تصویر فراگیر در فضای مجازی از حضور بیش از ۲هزار هیات در طرح خیمه‌های رسانه‌ای در ایام محرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی (سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی) ساترا، «مهدی شاملو» عضو هیات امنای هیات آنلاین با اشاره به مشکلات هماهنگی میان بخشی بین اپراتورها، هیات‌ها و آموزش به آن‌ها در خصوص نحوه پوشش آنلاین مراسم، اظهار کرد: در ایام محرم برای ایجاد همکاری بین بخشی و هماهنگی با دستگاه‌ها و نهادهای متولی در جهت تسهیل دسترسی مردم به سرویس هیئت آنلاین جلساتی را برگزار کردیم که خوشبختانه خروجی این تلاش‌ها، استقبال مردم از پخش آنلاین مراسم عزاداری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: ما همچنین شاهد استقبال هیئت ها از طرح خیمه های رسانه ای بودیم تا جایی که آمار هیئت های حاضر در این طرح از ۲۰۰۰ هزار هیئت عبور کرد.

شاملو در ادامه با تاکید بر این‌که برنامه‌های هیئت آنلاین محدود به محرم نیست، توضیحاتی در خصوص برنامه‌های آتی این رسانه برای پوشش مراسم مذهبی در ایام و مناسبت‌های مختلف ارائه کرد.

در این جلسه وحید فرهمند، معاون امور حقوقی و تدوین مقررات ساترا نیز ضمن ابراز خشنودی از استقبال مردم از طرح خیمه‌های رسانه‌ای از برگزاری یک سوگواره جهت تقدیر از دست اندرکاران در طرح خیمه‌های رسانه‌ای خبر داد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: عزاداری محرم عزاداری عزاداری امام حسین ع طرح خیمه های رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۱۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس با محرم دربی استان را هم نباخت

مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا دربی استانی کرمان را هم نباخت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان از ساعت 17:45 امروز (چهارشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه شهدای صنعت مس به مصاف هم رفتند که در پایان بازی دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

سعید سحرخیزان در دقیقه 28 روی ارسال تورس تک گل میهمان را وارد دروازه حریف کرد تا در این فصل برای تیمش هفت گل به ثمر رسانده باشد.

فرشید باقری در دقیقه 60 روی ارسالی از نقطه کرنر موفق به گشودن دروازه محمدرضا اخباری و ثبت گل مساوی نارنجی‌پوشان شد.

سیدرضا مهدوی قضاوت این مسابقه را برعهده داشت که به سجاد شهباززاده و فرشید باقری از رفسنجان و علیرضا کوشکی از گل‌گهر سیرجان کارت زرد نشان داد.

دیگر خبرها

  • مس با محرم دربی استان را هم نباخت
  • چگونه سرمایه‌گذاری ۲هزار میلیارد تومانی در حوزه پسماند شکل گرفت؟
  • ۱۲ طلبه و ۴ مداح که اعضاء بدن‌شان اهداء شد/ انتشار شماره جدید «خیمه»
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • عزاداری شیعیان هندوستان در مسجد کوفه
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • شرط یحیی السنوار برای توافق با اسرائیل؛ رسانه صهیونیستی فاش کرد
  • رسانه صهیونیستی: توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
  • بازدید و رایزنی تجاری ۱۲ هیات خارجی از غرفه گلستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴