Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@22:49:10 GMT

نوش‌آبادی: تنها راه آمریکا بازگشت به برجام است

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۱۵۳۵

نوش‌آبادی: تنها راه آمریکا بازگشت به برجام است

رئیس فراکسیون دیپلماسی مجلس شورای اسلامی گفت: بازگرداندن تحریم‌های بین‌المللی توسط آمریکا علیه ایران و تحریم کشورهایی که با جمهوری اسلامی همکاری می‌کنند، مخالف عرف و حقوق بین‌الملل است و مبانی حقوقی و عقلانی صحیحی در آن وجود ندارد.

حسین نوش آبادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره ادعاهای مقامات آمریکایی برای بازگرداندن تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران اظهار کرد: این کشور به دلیل مخالفت اعضای شورای امنیت در بحث مکانیزم ماشه عصبانی شده و تصمیم گرفته این شکست را از طریق دیگری جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واشنگتن خواهان بازگرداندن تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران است.

وی افزود: خواسته آمریکا قانونی و قابل پذیرش نیست؛ زیرا این کشور در هیچ معاهده‌ای عضویت ندارد. زمانی کشوری می‌تواند به مخالفت با بقیه کشورها بپردازد که در معاهده‌ای عضویت ثابت داشته باشد، اما این کشور با خروج یک طرفه از برجام و انجام اعمال خلاف حقوق بین‌الملل، دیگر عضویتی در این معاهده ندارد.

رئیس فراکسیون دیپلماسی مجلس ادامه داد: بازگرداندن تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران و تحریم کشورهایی که با جمهوری اسلامی همکاری می‌کنند، مخالف عرف و حقوق بین‌الملل است و مبانی حقوقی و عقلانی صحیحی در آن وجود ندارد؛ به همین دلیل آمریکایی‌ها در اجرای آن موفق نخواهند شد.

نوش آبادی خاطرنشان کرد: این روش نمی‌تواند آمریکا را به نقطه امیدوارکننده‌ای برساند؛ تنها راه آن‌ها بازگشت به برجام است.

کد خبر 442078

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آمریکا ایالات متحده آمریکا برجام نقض برجام خروج آمریکا از برجام تحریم تحریم علیه ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بازگرداندن تحریم های بین المللی علیه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید ندادیم که یک خودی به ناموس ایران توهین کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محسن علی آبادی جانباز دوران دفاع قدس پیامی را برای خبرآنلاین ارسال کرده است که عینا در این مطلب باز نشر می شود.در پیام علی آبادی خطاب به آن پیرمرد اصفهانی که حاشیه های زیادی را در بازی پرسپولیس و سپاهان رقم زد آمده است:« برادر محترم،آن سربندی که شما بسته ای حرمت دارد،سربند وچفیه از یادگاری های دوران دفاع مقدس است.چه جوانان غیور وبا تعصب که با داشتن این نماد خون پاکشان برزمین ریخته شد تا شاهد تجاوز وحتی توهین دشمن به ناموس وطن،دختران وزنان باعظمت ایران اسلامی نباشند.
اگر نمی‌توانی احساساتت رو کنترل کنی به ورزشگاه نیا .لطف کن دیگه اون سربند رو هم بر پیشانی ات نبند تا مردم را نسبت به این نشان بدبین نکنی.»

در ادامه این پیام آمده است:«در خرمشهر فقط و فقط برای اینکه به جنازه دختر ایرانی بی حرمتی نشود وآن جنازه را از منطقه دشمن برگردانند چندتا از بهترین تکاوران ،جوانان مومن وباغیرت ایران خونشان ریخته شد!!حال پس از گذشت سالها و در این آرامش و امنیت کسی چون تو بیاید به زنان ودختران کشورم توهین کند؟ما شهید ندادیم که خودی ها این بی احترامی ها را به ناموس ایران بکنند. وای برما،مسولان فرهنگی فدراسیون کجا هستند و چرا باچنین افراد هنجارشکنی برخورد نمی‌کنند تا فضای استادیوم‌های برای حضور این قشر فراهم شود؟
البته بگوییم توهین چنین افرادی را باید همان افرادی که در دور و اطراف ایشان بودند باید برخورد می‌کردند.مگه آنها مادر و دختر یاخواهر نداشتند.
البته بگویم نظر من ربطی به رنگ پیراهن تیم‌ها ندارد.طرفدار هر تیم باشد،محکوم است.»

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903060

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • شهید ندادیم که یک خودی به ناموس ایران توهین کند
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • درخواست آمریکا از چین برای مهار ایران، پکن اهرم فشار علیه تهران دارد؟
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت
  • درخواست آمریکا از چین برای مهار ایران/ پکن اهرم فشار علیه تهران دارد؟
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق