Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: گاهی اوقات بعضی مسئولین سفر استانی انجام می دهند ولی صرفا در یک سالن بسته می نشینند و دستور می دهند ولی این که به میدان بروی و بالای سر مشکل حاضر شوی متفاوت است. سفر رئیس مجلس که منجر به دیدن بدون واسطه مشکلات مردم خوزستان شد، می تواند بسیار موثر باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیارآفتاب؛ در خصوص سفر اخیر رئیس مجلس به خوزستان و پیگیری مشکلات مردم آن استان، گفت: سفرهای استانی خصوصا سفرهایی که مسئولین به میانه میدان بروند و از نزدیک با مشکلات مردم آن منطقه آشنا شوند تاثیر فوق العاده ای در نوع نگاه مسئولین به مسائل و دغدغه های مردم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به قول معروف شنیدن کی بود مانند دیدن. گاهی اوقات بعضی مسئولین سفر استانی انجام می دهند ولی صرفا در یک سالن بسته می نشینند و دستور می دهند ولی این که به میدان بروی و بالای سر مشکل حاضر بشوی متفاوت است.


سفر رئیس مجلس منجر به دیدن بدون واسطه مشکلات مردم خوزستان شد


نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: سفر رئیس مجلس که منجر به دیدن بدون واسطه مشکلات مردم خوزستان شد، می تواند بسیار موثر باشد. همچنین قرار شده تا با کمک مسئولین استانی و ملی مشکلات هر چه زودتر پیگیری و حل شود. لذا از دولت تقاضا داریم همکاری کند تا این مشکلات بر طرف شود و این سفر منشأ برکت برای مردم این منطقه شود.

سلیمی با بیان اینکه مشکلات خوزستان جدی است، گفت: بنظرم انتخاب خوزستان برای اولین سفر استانی رئیس مجلس انتخاب درستی بود و امیدواریم دولت هم نگاه مهربانانه تری به این استان داشته باشد تا مشکلات آن برطرف شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: چنین سفر هایی قطعا بر تصمیماتی که در مجلس گرفته می شود تاثیر گذار است چرا که نمایندگان از نزدیک با مشکلات مواجه می شوند و می توانند تصمیمات بهتری برای حل آن بگیرند.

مسئولین نباید به بهانه کرونا خود را در کاخ آمالشان محصور کنند

وی اظهارکرد: وقتی مردم ببینند علیرغم شرایط ویژه کرونا، مسئولین باز هم در میان آنان حاضر می شوند و از نزدیک پیگیر مشکلاتشان می شوند، دلگرم می شوند. نباید مسئولین با بهانه کرونا خود را در کاخ آمالشان محصور کنند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: متاسفانه برخی مسئولین خود را پنهان کرده اند؛ آقای روحانی به این بهانه حتی در مجلس که شرایط ویژه ای دارد و پروتکل ها رعایت می شود، حاضر نشد. این در حالی است که ایشان فرمانده است و باید در وسط میدان باشد نه اینکه پشت صحنه باشد و به سربازان دستور بدهد!

نمایندگان مجلس نماینده کل ملت ایران هستند

سلیمی با بیان اینکه نمایندگان مجلس نماینده کل ملت ایران هستند، گفت: اینکه برخی افراد از برخی جریانات خاص عنوان می کنند پیگیری مشکلات خوزستان به نماینده دیگر استان ها ربطی ندارد، از بی سوادی آن هاست. به آنها توصیه می کنم یکبار الفبای مسائل حقوقی را مطالعه کنند.

مجلس انقلابی نقطه امیدی برای مردم شده است

عضو هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: مجلس انقلابی نقطه امیدی برای مردم شده است و همین باعث شده تا جریان واداده غرب زده که نزدیک به ۴۰ سال اختیار کشور را در دست داشته، دست به تخریب این مجلس بزنند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: آنها نگرانند مجلس انقلابی با عملکرد خود باعث روی کار آمدن دولتی انقلابی شود ولی خودشان هم می دانند که بچه های انقلابی دولت بعدی را بدست می گیرند که امیدواریم مجلس انقلابی و دولت انقلابی منشأ تحولات جدی در زندگی مردم شود.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی روز گذشته در سفر چهار روزه به خوزستان، پیگیر مشکلات مردم این استان شد و ضمن دیدار از مناطق مختلف با مردم هم دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: عضو هیئت رئیسه مجلس مجلس انقلابی مشکلات مردم دهند ولی رئیس مجلس مجلس گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند

 

به گزارش تابناک، جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس حدود ۴۰ دقیقه بعد از آغاز به کار، به دلیل غیبت تعدادی از نمایندگان و نرسیدن به حد نصاب جلسه با اعلام محمدباقر قالیباف رئیس مجلس پایان یافت.

بنابر گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، گفت: تعداد نمایندگان حاضر در مجلس برای رای گیری به حدنصاب نرسیده است و نمی‌توانیم بررسی بودجه را دنبال کنیم لذا پایان جلسه را اعلام می‌کنم.

 
 
وی گفت که جلسه بعدی مجلس فردا (سه‌شنبه) برای ادامه بررسی بخش دوم بودجه تشکیل می‌شود. این در حالیست که از روز گذشته اعلام شده بود که جلسات صحن مجلس تا پایان رسیدگی به بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در ۲ نوبت برگزار خواهد شد.

قالیباف همچنین از اعضای هیأت رئیسه مجلس خواستار قرائت اسامی غایبان و متاخران جلسه شد که علی کریمی فیروزجایی عضو هیأت رئیسه مجلس اسامی آنها را به شرح زیر قرائت کرد:

- عبدالجلال ایری

- امیرحسین بانکی پور

- علی جدی

- حسین حسین‌زاده

- جعفر راستی

- رجب رحمانی

- جلیل رحیمی جهان آبادی

- جلال رشیدی کوچی

- ابراهیم رضایی

- محمدرضا رضایی کوچی

- مجتبی رضاخواه

- یعقوب رضازاده

- منصورعلی زارعی

- علیرضا زندیان

- قاسم ساعدی

- محمد سبزی

- حسن شجاعی

- مهدی شریفیان

- منصور شکرالهی

- مهدی طغیانی

- فرهاد طهماسبی

- روح‌الله عباسپور

- محمود عباس زاده

- بهزاد علیزاده

- ابوالفضل عمویی

- محسن فتحی

- حسین گودرزی

- محمدرضا مبلغی

- حسن محمدیاری

- غلامرضا مرحبا

- اردشیر مطهری

- محمدطلا مظلومی

- فاطمه مقصودی

- سید محمد موحد

- سید کاظم موسوی

به گزارش ایسنا، بر اساس ماده ۷۱ آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، انعقاد رسمی جلسات و اعتبار اخذ رأی منوط به حضور حداقل دو سوم مجموع نمایندگان در صحن است؛ بنابراین از مجموع ۲۸۶ نماینده فعلی (با حساب ۴ نماینده‌ای که در طول این ۴ سال به هر دلیلی از مجلس جدا شدند)، برای رسمیت یافتن جلسه نوبت عصر روز دوشنبه صحن مجلس باید ۱۹۱ نفر در جلسه حاضر می‌شدند.

دیگر خبرها

  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم