Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@12:16:36 GMT

طباطبایی: تیم‌ها نگران برگزاری لیگ بسکتبال نباشند

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۱۹۶۸

طباطبایی: تیم‌ها نگران برگزاری لیگ بسکتبال نباشند

‍‍‍‍‍‍

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: تیم‌ها نگران برگزاری لیگ نباشند و مجوزهای لازم برای آغاز مسابقات گرفته خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جلسه هماهنگی لیگ برتر بسکتبال فصل 1399 با حضور نمایندگان تیم‌ها در فدراسیون بسکتبال،‌ صبح امروز برگزار شد. این نشست در حالی برگزار شد که مجوز برگزاری لیگ برتر بسکتبال از سوی ستاد مبارزه با کرونا،‌هنوز صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، پروتکل بهداشتی از سوی فدراسیون جهانی بسکتبال و ستاد مبارزه با کرونا تهیه و در اختیار باشگاه‌ها قرار داده شده است که به نظر می‌رسد در حال حاضر تنها تهران، شرایط برگزاری و میزبانی لیگ را دارد.

رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال در نشست هماهنگی لیگ تاکید کرد که تیم‌ها نگران برگزاری لیگ نباشند و مجوزهای لازم از سوی فدراسیون بسکتبال گرفته خواهد شد.

پیش از این روزهای 24 یا 28 مهر ماه برای شروع لیگ برتر در نظر گرفته شده بود.

سخنگوی بسکتبال شهرداری گرگان: " شاهین‌طبع" یکسال دیگر ماندنی شد

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بسکتبال بیشتر بخوانید... شیمیدر خواهان تعویق شروع لیگ برتر بسکتبال شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... شیمیدر خواهان تعویق شروع لیگ برتر بسکتبال شد واژه های کاربردی مرتبط بسکتبال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ رونمایی از لیست باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات/ متفاوت با فهرست مجیدی! ۲ نخستین تمرین مهدی طارمی در پورتو + عکس ۳ خداحافظی چند استقلالی پس از فینال جام حذفی! ۴ تامین البسه تیم ملی از سوی آل‌اشپورت پس از فسخ قرارداد‌/ محموله ۸۰ هزار دلاری در گمرک فرودگاه ۵ آخرین وضعیت هافبک استقلال برای دیدار مقابل تراکتور ۶ بایرن مونیخ اولین پیشنهادش برای خرید قطعی پریشیچ را به اینتر ارائه کرد ۷ مصدومیت ستاره بلژیکى حریف پرسپولیس ۸ حضور خریدهای جدید پرسپولیس در تمرین شاگردان گل‌محمدی مهمترین اخبار ورزشی روشن: اتفاقات رخ‌داده در باشگاه استقلال خنده‌دار است/ خود کرده را تدبیر نیست ۲ خرید جدید و حفظ ۳ بازیکن چالش پیش‌روی مدیران پرسپولیس تامین البسه تیم ملی از سوی آل‌اشپورت پس از فسخ قرارداد‌/ محموله ۸۰ هزار دلاری در گمرک فرودگاه خداحافظی چند استقلالی پس از فینال جام حذفی! مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری امسال استثنایی و به‌یادماندنی بود/ عزاداری‌ها بهانه‌ای به دشمنان نداد/ سامانه شاد باید رایگان باشد امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند گزارش| ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در غرب؛ توهین به مذهب آزاد، انکار هولوکاست ممنوع لبنان| آغاز رایزنی‌های ادیب برای تشکیل کابینه اهانت به پیامبر اسلام(ص) تلاش‌ مذبوحانه غرب برای جلوگیری از نفوذ اسلام است/ واکنش بهنگام ضروری است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال فدراسیون بسکتبال لیگ برتر بسکتبال برگزاری لیگ تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن

تیم ذوب‌آهن اصفهان در بازی سوم از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل طبیعت تهران شکست خورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان در بازی سوم از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال، عصر امروز (یکشنبه) به مصاف هم رفتند که تیم طبیعت با نتیجه 74 بر 68 به برتری رسید.

لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید

در دو دیدار قبلی، یک بار طبیعت و یک بار هم ذوب‌آهن برنده شده بودند.

در دیگر دیدار سری مرحله نیمه نهایی، تیم شهرداری گرگان با غلبه بر مهرام در بازی سوم به فینال راه یافت.

دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال به صورت سه پیروزی از پنج بازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • روستاهای حاشیه «دز» نگران نباشند؛ شرایط تحت کنترل است
  • برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر