Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنش‌های مرزی میان هند و چین پس از چالش‌های ۴۸ ساعت اخیر بازهم شرایط را در منطقه جنوب آسیا به وضعیتی خطرناک رسانده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از ملت تایمز؛ به دنبال نزاع های اخیر و تحرکات مرزی نظامیان هندی و چینی التهابات در مرز مشترک دو کشور باز هم اوج گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش ها حاکی است نظامیان هندی با این ادعا که چین به حریم هند تجاوز کرده و تلاش داشته وارد خاک این کشور شود در آماده باش کامل به سر می برند.

از سوی دیگر چین هزاران نظامی خود را در مناطق استراتژیک مستقر کرده تا در صورت بروز درگیری های احتمالی به سرعت وارد عمل شوند.

افزایش تنش های مرزی میان دو کشور نشان دهنده بی نتیجه بودن مذاکرات میان دو کشور تلقی می شود با این حال مسئولین نظامی هندی و چینی در تلاش هستند از برخورد نظامی جلوگیری کنند.

این در حالی است که دو طرف دائما در حال گشت زنی هوایی هستند و از طریق بالگرد و پهپاد مواضع دیگری را مورد رصد قرار می دهند.

همچنین احزاب اپوزیسیون هند سیاست‌های دولت را در قبال چین بسیار ضعیف توصیف کرده و در پارلمان این کشور حزب بی جی پی را مورد انتقاد شدید قرار دادند.

حزب کنگره هند همچنین دولت دهلی نو را به مخفی کاری و عدم بیان حقایق در خصوص چین متهم کرده و مدعی شد: چین بخشی از خاک هند را تصاحب کرده ولی دولت مودی آن را مخفی می کند.

آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای 78000 هندی در 24 ساعت گذشته +جدول تغییراتافزایش مجدد تنش میان هند و چین در مرز لداخ

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "چین" اخبار"هند" بیشتر بخوانید... افزایش مجدد تنش میان هند و چین در مرز لداخ آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۴۸۰۰۰ هندی در ۲۴ ساعت گذشته +جدول تغییرات درگذشت رئیس‌جمهور سابق هند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... افزایش مجدد تنش میان هند و چین در مرز لداخ آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۴۸۰۰۰ هندی در ۲۴ ساعت گذشته +جدول تغییرات درگذشت رئیس‌جمهور سابق هند واژه های کاربردی مرتبط اخبار "چین" اخبار"هند" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)/ ماکرون: اقدام شارلی ابدو را محکوم نمی‎‌کنم ۲ وال استریت ژورنال: پیروزی ترامپ در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری آمریکا غیرمحتمل است ۳ افشاگری خبرنگار آمریکایی درباره روزی که قرار بود «مایک پنس» رئیس‌جمهور شود ۴ عراقچی: هیچ‌یک از اعضای برجام آمریکا را عضو برجام نمی‌داند/ همه اعضا برای حفظ برجام متفق‌القول هستند/ هیچ اعتمادی به اینستکس و اروپایی‌ها نداریم ۵ آتلانتیک: ترامپ جامعه آمریکایی را به سقوط می‌کشاند ۶ ماکرون: حزب‌الله نماینده ملت لبنان است ۷ شیخ الشیوخ جزیره سقطری: ریاض و ابوظبی پای اسرائیل را به یمن باز کردند ۸ بیانیه رئیس نشست کمیسیون مشترک برجام: اعضا تاکید کردند آمریکا عضو برجام نیست مهمترین اخبار بین الملل گزارش| ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در غرب؛ توهین به مذهب آزاد، انکار هولوکاست ممنوع بیانیه رئیس نشست کمیسیون مشترک برجام: اعضا تاکید کردند آمریکا عضو برجام نیست صحنه‌ای فجیع این بار در فلسطین که جنایت مرگ «جرج فلوید» را یادآوری می‌کند+عکس لبنان| آغاز رایزنی‌های ادیب برای تشکیل کابینه مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری امسال استثنایی و به‌یادماندنی بود/ عزاداری‌ها بهانه‌ای به دشمنان نداد/ سامانه شاد باید رایگان باشد امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند گزارش| ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در غرب؛ توهین به مذهب آزاد، انکار هولوکاست ممنوع لبنان| آغاز رایزنی‌های ادیب برای تشکیل کابینه اهانت به پیامبر اسلام(ص) تلاش‌ مذبوحانه غرب برای جلوگیری از نفوذ اسلام است/ واکنش بهنگام ضروری است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار چین اخبار هند اخبار چین اخبار هند میان هند و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس

عبدالحسین روح الامینی، معاون احزاب شورای ائتلاف، آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس را اینگونه روایت کرد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس