Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی گرجستانی باجرانگ از بازگشت خود به هند برای ادامه تمرینات این کشتی گیر خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شاکو بندیاشویلی مربی گرجستانی باجرانگ پونیا دارنده مدال نقره و برنز کشتی آزاد جهان از هند در گفت و گو با یک سایت روس گفت: در ابتدا که کرونا در هند فراگیر شد مجبور به ترک این کشور شدم، اما با توجه به اینکه باجرانگ از تمرینات خود دور می ماند دوباره به کشور هند بازگشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: متأسفانه باجرانگ نمی توانست کشور را برای ادامه تمرینات ترک کند، اما علیرغم اینکه این کشتی گیر به من گفت که هنوز شرایط هند برای حضور من امن نیست اما من با گرفتن گواهی سلامت برای ادامه کار به هند رفتم اما در ابتدا به دلیل اینکه راننده ای که مرا جابه جا می کرد نیز دچار ویروس کرونا شده بود، مجبور شدم دوباره آزمایش دهم و دو هفته را در قرنطینه بگذرانم.

بندیاشویلی تصریح کرد: پس از آن در یک پایگاه خصوصی ورزشی که حدود 4 هزار کیلومتر از شهر دهلی نو فاصله دارد و به یک شرکت خصوصی فولاد تعلق دارد، به همراه باجرانگ تمرینات را ادامه دادیم، اما به دلیل اینکه ویروس کرونا نیز به آن محل نیز رسید مجبور به ترک آنجا رسید.

این مربی گرجستانی ادامه داد: هم اکنون در شهر سونیپات در شمال هند و در یکی از پایگاه های تمرینی تیم های ملی تمرین روی تشک را به همراه جیتیندر و گوراو در اوزان 74 و 79 کیلوگرم انجام می دهیم.

بندیاشویلی در پایان خاطرنشان کرد: ما منتظر برگزاری اردوهای آموزشی هستیم اما هنوز این موضوع که این اردو ها طبق برنامه برگزار شود به واقعیت تبدیل نشده و با این شرایط کشور هند، بهتر این است که هرچه سریعتر به همراه باجرانگ هند را ترک کنیم اما هنوز هیچ کس نمی داند چه زمانی مرزها باز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن

تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ از امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت) با ۱۸ بازیکن پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایسنا، تمرینات تیم ملی والیبال از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیبهشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست ۱۸ بازیکن را اعلام کرد که ادامه تمرینات از امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت) با حضور آن‌ها پیگیری خواهد شد.

میلاد عبادی‌پور، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، علی رمضانی، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، امین اسماعیل‌نژاد، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، علیرضا فراهانی مصلح آبادی، متین احمدی، آرمان صالحی و محمدرضا حضرت‌پور بازیکنان معرفی شده از سوی موریس موتا پائز برای ادامه تمرینات هستند.

علی شفیعی نیز که در تمرین روز گذشته مصدوم شد، به کارهای درمانی می‌پردازد تا شرایطش برای ادامه تمرینات مشخص شود.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ ای به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد
  • ترکیب تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • تیم ملی والیبال کامل شد
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش | ماجراجویی ادامه دار نوشاد عالمیان در عربستان