Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه "دستورالعمل‌های لازم به تمامی مدارس استان ابلاغ شده است" افزود: این آمادگی وجود دارد که کلاس‌ها با حضور حداقل در مدارس استان برگزار شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سالار قاسمی ظهر امروز در حاشیه اجلاس روئسای آموزش و پرورش کشور در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه  15 شهریور مدارس در تمام نقاط استان البرز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور حداقلی دانش‌آموزان بازگشایی می‌شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان البرز زرد است طبق پروتکل‌ها بازگشایی مدارس را در تمامی نقاط استان داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه "دستورالعمل‌های لازم به تمامی مدارس ابلاغ شده است" افزود: این آمادگی وجود دارد که کلاس‌ها با حضور حداقل در مدارس استان برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با عنوان اینکه "تمرکز ما برای حضور دانش آموزان ورودی در هر مقطع است" بیان کرد: حضور دانش‌آموزان با تعداد حداقلی برگزار می‌شود و هر دانش آموز در یک نیمکت می‌نشیند.

دغدغه والدین در بازگشایی مدارس؛ نگرانی از سلامت دانش‌آموزان و هزینه‌های اینترنت

قاسمی با اشاره به اینکه استاندار ما برای برنامه ریزی حضور دانش آموزان سه روز در هفته است، تصریح کرد: به دلیل تراکم جمعیت در استان البرز اما ممکن است در برخی مقاطع برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی روزهای حضور به دو و یا یک روز تقلیل یابد.

وی با بیان اینکه "مهم برای ما استمرار در یادگیری و ارتباط با معلمان است" عنوان کرد: آموزش‌ها بیشتر مجازی برگزار می‌شود و دغدغه‌هایی که در گذشته درباره شبکه شاد وجود داشت در نسخه جدید مرتفع شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با عنوان اینکه "بالغ بر نیم میلیون دانش آموز در استان البرز در حال تحصیل است که 3هزار و 500 نفراز  آنها به اینترنت و گوشی‌های هوشمند دسترسی ندارند" خاطرنشان کرد: برای این افراد نیز بسته‌هایی پیش بینی شده که توسط راهبران آموزشی به آنها داده می‌شود.

قاسمی با اشاره به اینکه "ورود دانش آموزانی که خود و یا خانواده‌هایشان دارای علائم بیماری بوده و یا مشکوک به کرونا هستند ممنوع است" گفت: در ورودی مدارس از دانش آموزان تب‌سنجی می‌شود.

انتهای پیام/س

R7810/P/S6,50/CT11 بیشتر بخوانید... رئیس کمیسیون آموزش مجلس: ۱۵ شهریور زمان درستی برای بازگشایی مدارس نیست / نامه‌نگاری با رئیس جمهور برای دو درخواست توصیه‌های استاندار کرمان برای بازگشایی مدارس / دانشگاه علوم پزشکی بر ‌بهداشت‌ ‌مدارس نظارت کند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رئیس کمیسیون آموزش مجلس: ۱۵ شهریور زمان درستی برای بازگشایی مدارس نیست / نامه‌نگاری با رئیس جمهور برای دو درخواست توصیه‌های استاندار کرمان برای بازگشایی مدارس / دانشگاه علوم پزشکی بر ‌بهداشت‌ ‌مدارس نظارت کند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند/ مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند/ این سفرها مچ‌گیری نیست ۲ حضور رئیس مجلس در شهرک طالقانی بندر ماهشهر / قالیباف پای درد دل و گلایه‌های اهالی شهرک نشست + فیلم ۳ امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند ۴ گفت‌وگوی صریح و شفاف فعالان اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خوزستان با رئیس مجلس/ هجمه فرقه‌های ضاله به جوانان ماهشهری ۵ شهر پلدختر ۱۷ ماه پس از سیل| از ادعاهای شیرین مسئولان تا واقعیت‌های تلخ پساسیل + تصاویر ۶ حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در بندر ماهشهر به روایت تصاویر ۷ افتتاحیه دهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) در بندرعباس از دریچه دوربین تسنیم + تصاویر ۸ جابه‌جایی ‌یک‌میلیون و ۸۰۰هزار تن انواع کالا در بنادر غرب هرمزگان/ صادرات غیرنفتی ۳۱درصد افزایش یافت مهمترین اخبار استانها درد و دل کارگران ‌پالایشگاه بید‌بلند بهبهان با رئیس مجلس / انتقاد از وضعیت نامساعد پالایشگاه / پیمانکاران به ما ظلم می‌کنند + فیلم گزارش ویدئویی| طغیان رودخانه‌ها کار دست روستاییان بلوچستان داد / ۲۵۰۰ نفر در "دشتیاری" راه دسترسی ندارند کاشان| ایران در تولید آهن اسفنجی در رتبه نخست دنیا قرار گرفت / صعود یک پله‌ای کشور در تولید فولاد حال و روز بیمار «معادن» خراسان شمالی؛ گنج نهفته‌ای که به کار توسعه استان نیامد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری امسال استثنایی و به‌یادماندنی بود/ عزاداری‌ها بهانه‌ای به دشمنان نداد/ سامانه شاد باید رایگان باشد امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند گزارش| ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در غرب؛ توهین به مذهب آزاد، انکار هولوکاست ممنوع لبنان| آغاز رایزنی‌های ادیب برای تشکیل کابینه اهانت به پیامبر اسلام(ص) تلاش‌ مذبوحانه غرب برای جلوگیری از نفوذ اسلام است/ واکنش بهنگام ضروری است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برای بازگشایی مدارس استان البرز آموزش و پرورش دانش آموزان رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۲۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرشید کرمی، افزود: با هدف احیاء و زنده نگه داشتن ورزش باستانی و پهلوانی، ترویج و توسعه فرهنگ پهلوانی، تقویت روحیه فداکاری، جوانمردی و احیاء فضائل اخلاقی در بین دانش آموزان، طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد به اجرا درآمد. 
وی، گفت: در طرح شهید طوقانی با اجرای ورزش صبحگاهی با ضرب آهنگ ورزش زورخانه‌ای و در ذیل سند تحول بنیادین، تحقق ساحت‌های اعتقادی، اخلاقی و ساحت زیست بدنی دنبال می‌شود. 
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این طرح مراسم صبحگاهی در مدارس معین آغاز می‌شود گفت: استعدادیابی در حوزه ورزش زورخانه‌ای یکی از اهداف طرح شهید طوقانی است. 
فرشید کرمی با اشاره به اینکه در این طرح ۲۵ دانش آموز آموزش دیده مرشدی در مدارس حضور یافته و در مراسم صبحگاهی به دانش آموزان مدرسه مربوطه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی را آموزش می‌دهند افزود: این دانش آموزان آموزش دیده مرشدی از مدارس شهر‌های یاسوج، چرام و دهدشت هستند. 
وی، گفت: ورزش زورخانه‌ای یکی از هویت‌های ملی ما محسوب شده که در پرورش جسمی، روحی و معنوی و رشد تحصیلی دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد.

دیگر خبرها

  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر