Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته فوتسال از پیشنهاد کشورهای سه قاره آسیا، اروپا و آمریکای جنوبی برای دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال ایران خبر داد. - اخبار ورزشی -

داود پرهیزکار درباره خبر رسانه‌های عربی مبنی بر تعویق مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: نامه‌ای مبنی بر تعویق بازی‌ها برای ما نیامده است، بلکه کمیته فوتسال AFC به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد تعویق دو تا سه هفته‌ای مسابقات را ارائه کرده که تأثیری روی کار ما ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط بیماری کرونا در آبان با آذر چه تفاوتی دارد؟

وی راجع به وضعیت میزبان رقابت‌ها اظهار داشت: تاکنون فقط نام کویت را به‌عنوان میزبان مطرح کرده‌اند، اما درباره این موضوع چیزی قطعی نشده است.

رئیس کمیته فوتسال در واکنش به اینکه ناظم‌الشریعه معتقد بود می‌توان تورنمنت کیش را با سه تیم برگزار کرد، خاطرنشان کرد: ما لیگ برتر را روز 10 مهر آغاز می‌کنیم و باید این فرصت را به باشگاه‌ها بدهیم که خودشان را آماده کنند. پس از اینکه تیم ملی کویت هم در خروج از کشورش دچار مشکل بود و از تورنمنت کیش انصراف داد، خیلی صلاح نبود با عراق و دو تیم از ایران به کیش برویم و بازی کنیم. با توجه به آماده‌سازی تیم‌ها برای شروع لیگ، بهتر بود این تورنمنت برگزار نشود.

ناظم‌الشریعه: در صورت لغو تورنمنت کیش با چه تدارکی به مسابقات قهرمانی آسیا برویم؟

پرهیزکار درباره بازی‌های تدارکاتی مدنظر کمیته فوتسال برای تیم ملی ایران تصریح کرد: ما چند دعوتنامه از کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکای جنوبی دریافت کرده‌ایم، اما اکنون با شرایط ویژه‌ای مواجه هستیم و هر کدام از آنها، مشکلات خاص خود را دارد. ممکن است اگر یکی از پیشنهادها را بپذیریم، شرایط کرونا حادتر شود و وضعیت تغییر کند. برنامه‌ریزی در این شرایط خیلی سخت است.

وی با انتقاد از نامعلوم بودن تکلیف مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: اولویت ما این است که لیگ با سلامت آغاز شود و بازیکنان در شرایط بازی قرار بگیرند. اگر ستاد مبارزه با کرونا و نیز شرایط فدراسیون فوتبال به ما اجازه بدهد و AFC تکلیف مسابقات آسیایی را مشخص کند، بازی‌های دوستانه‌ای را تدارک می‌بینیم.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط داود پرهیزکار مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا تیم ملی فوتسال ایران کمیته فوتسال فوتسال بیشتر بخوانید... کویت انصراف داد، تورنمنت فوتسال کیش لغو شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کویت انصراف داد، تورنمنت فوتسال کیش لغو شد واژه های کاربردی مرتبط داود پرهیزکار مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا تیم ملی فوتسال ایران کمیته فوتسال فوتسال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ رونمایی از لیست باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات/ متفاوت با فهرست مجیدی! ۲ نخستین تمرین مهدی طارمی در پورتو + عکس ۳ خداحافظی چند استقلالی پس از فینال جام حذفی! ۴ تامین البسه تیم ملی از سوی آل‌اشپورت پس از فسخ قرارداد‌/ محموله ۸۰ هزار دلاری در گمرک فرودگاه ۵ آخرین وضعیت هافبک استقلال برای دیدار مقابل تراکتور ۶ بایرن مونیخ اولین پیشنهادش برای خرید قطعی پریشیچ را به اینتر ارائه کرد ۷ مصدومیت ستاره بلژیکى حریف پرسپولیس ۸ حضور خریدهای جدید پرسپولیس در تمرین شاگردان گل‌محمدی مهمترین اخبار ورزشی روشن: اتفاقات رخ‌داده در باشگاه استقلال خنده‌دار است/ خود کرده را تدبیر نیست ۲ خرید جدید و حفظ ۳ بازیکن چالش پیش‌روی مدیران پرسپولیس تامین البسه تیم ملی از سوی آل‌اشپورت پس از فسخ قرارداد‌/ محموله ۸۰ هزار دلاری در گمرک فرودگاه خداحافظی چند استقلالی پس از فینال جام حذفی! مهمترین اخبار تسنیم گزارش| ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در غرب؛ توهین به مذهب آزاد، انکار هولوکاست ممنوع امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند روحانی: عزاداری امسال استثنایی و به‌یادماندنی بود/ عزاداری‌ها بهانه‌ای به دشمنان نداد/ سامانه شاد باید رایگان باشد اختصاصی|نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کردستان: شناخت کاملی از کردستان دارم / در مسیر تحقق فرمایشات حضرت آقا حرکت خواهم کرد لبنان| آغاز رایزنی‌های ادیب برای تشکیل کابینه درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا تیم ملی فوتسال ایران کمیته فوتسال فوتسال مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا تیم ملی فوتسال ایران کمیته فوتسال فوتسال قهرمانی آسیا کمیته فوتسال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان

عصر ایران؛ علی ایمانی مربی فوتسال آسیا- جام ملتهای آسیا تایلند ۲۰۲۴ با قهرمانی تیم ملی ایران به پایان رسید. نکته حائز اهمیت پیشرفت تیمهای آسیایی بود. دیگر از آن بردهای پرگل خبری نبود. نزدیک شدن تیمهایی که سالیان قبل با آوراژ گل بالا به ما می باختند و امسال با تلاش و زحمت ‌و فاصله کم بردیم. این زنگ خطریست برای سالهای آینده  پادشاه فوتسال آسیا.

اما در این حین اگر به تیمهای موفق امسال جام نگاهی بیندازیم و سبک گلرها را بررسی و کارشناسی کنیم ، می بینیم مربیان طراز اول جهانی که هم اکنون در آسیا مشغول به فعالیت هستند از گلرهاشون بهره گیری بهتری می برند و تاکتیکهاشون بر اساس استفاده از دروازه بانهای با کیفیت می باشند.این نکته نشان می دهد که باید سرمربیان و مربیان دروازه بانی در لیگ نسبت به آموزش ، بالا بردن مهارت بازی با پا ، اعتماد و تمرین در خصوص ایجاد فضای لازم به این مقوله بپردازند.به طور مثال خوزه ونانسیو لوپز اکثر تاکتیک های تیمی ازبکستان را در این جام بر اساس دادن شعاع حرکتی و شروع مجددها و بازیسازی عباس المرادف قرارداده، تا در بزنگاهها از این برتری عددی و یا اضافه بتواند به موفقیت دست پیدا کند.

شاید ازبکستان پاور پلی را به صورت کامل با المرادف انجام نداد، اما با بهره گیری از پاس های کنار ، یک و دو و پاسهای عمقی و شوت توانست با هدف تیم رقیب را به زمین خود ببرد و فشار لازم را از تیمش بردارد و اجرای تاکتیکهای دیگر را با تمرکز بهتری انجام دهد.

دیگر زمان آن رسیده که مربیان وطنی در لیگ مثل اسپانیا و برزیل و پرتغال و ... نسبت به اعتماد و استفاده از گلرهایی با عملکرد خوب بازی با پا و یا Flying goalkeepers روی بیاورند.عملکرد و استفاده لوپز در این جام از گلر ، یک کلاس درس آموزشی بود.

مطمئنا در این مدت کم کیفیت المرادف به اندازه تفکرات سرمربی تیم نبوده و با کار کردن و مرور و افزایش مهارت و آگاهی از این وظیفه ، تیم ازبکستان میتواند مثل قزاقستان متکی به دروازه بان تیمش باشد و از یک تیم متوسط به یک تیم مدعی تبدیل شود.البته کیفیت المرادف با لئو هیگوییتا قابل مقایسه نیست اما با تمرین و آموزش و افزایش قدرت تکنیکی و مهارت بازی با پا و سپردن وظیفه و اعتماد بنفس، هر تیمی می تواند یک هیگوییتا برای خودش در طی زمان بسازد و سبک فوتسالش زبانزد و در جهان مطرح شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • عجیب‌ترین حیوانات آمریکای جنوبی + فیلم
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم