Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی گفت: من شخصاً وضعیت دستگاه بادسنج را زمان رکوردزنی‌ها رؤیت کردم و مشکلی وجود نداشت. - اخبار ورزشی -

پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به ابهاماتی که درباره عدم وجود دستگاه بادسنج در زمان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ و رکوردزنی ریحانه مبینی در پرش طول و سارینا ساعدی در پرش سه‌گام مطرح شده بود، اظهار داشت: این دستگاه در زمان مسابقه وجود داشت و من خودم در زمان رکوردزنی‌ها آن را رصد می‌کردم و مشکلی وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نه تنها من، بلکه خانم نبی‌زاده به‌عنوان سرداور و خانم ربابه حامدهاشمی به‌عنوان مسئول فنی حضور داشتند و مشاهده کردند که ایرادی وجود ندارد.

وی ادامه داد: زمانی که رکوردی ثبت می‌شود، خودمان نظارت کافی را انجام می‌دهیم تا مشکلی به وجود نیاید. حتی در زمانی که رکورد پرتاب چکش شکسته شد نیز یک بار دیگر متراژ ثبت شده را اندازه‌گیری کردیم تا همه چیز دقیق باشد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی گفت: همه مسائل و گزارش‌ها به صورت مکتوب وجود دارد و در اختیار علی فیروزی مسئول برگزاری مسابقات در فدراسیون قرار گرفته است. هیچ اتفاقی هم رخ نداد.

ابهام در ثبت رکورد ملی 2 بانوی دوومیدانی به دلیل نبود یک دستگاه

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دوومیدانی بیشتر بخوانید... اعلام برنامه مرحله اول مسابقات دوومیدانی باشگاه‌های کشور ۱۵ شهریور؛ آغاز رقابت‌های دوومیدانی باشگاه‌های کشور قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اعلام برنامه مرحله اول مسابقات دوومیدانی باشگاه‌های کشور ۱۵ شهریور؛ آغاز رقابت‌های دوومیدانی باشگاه‌های کشور واژه های کاربردی مرتبط دوومیدانی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ رونمایی از لیست باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات/ متفاوت با فهرست مجیدی! ۲ نخستین تمرین مهدی طارمی در پورتو + عکس ۳ خداحافظی چند استقلالی پس از فینال جام حذفی! ۴ تامین البسه تیم ملی از سوی آل‌اشپورت پس از فسخ قرارداد‌/ محموله ۸۰ هزار دلاری در گمرک فرودگاه ۵ آخرین وضعیت هافبک استقلال برای دیدار مقابل تراکتور ۶ مصدومیت ستاره بلژیکى حریف پرسپولیس ۷ جریمه استقلال، پرسپولیس، شهر خودرو، گل‌محمدی و علیپور با حکم AFC ۸ بایرن مونیخ اولین پیشنهادش برای خرید قطعی پریشیچ را به اینتر ارائه کرد مهمترین اخبار ورزشی روشن: اتفاقات رخ‌داده در باشگاه استقلال خنده‌دار است/ خود کرده را تدبیر نیست ۲ خرید جدید و حفظ ۳ بازیکن چالش پیش‌روی مدیران پرسپولیس تامین البسه تیم ملی از سوی آل‌اشپورت پس از فسخ قرارداد‌/ محموله ۸۰ هزار دلاری در گمرک فرودگاه خداحافظی چند استقلالی پس از فینال جام حذفی! مهمترین اخبار تسنیم گزارش| ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در غرب؛ توهین به مذهب آزاد، انکار هولوکاست ممنوع امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند روحانی: عزاداری امسال استثنایی و به‌یادماندنی بود/ عزاداری‌ها بهانه‌ای به دشمنان نداد/ سامانه شاد باید رایگان باشد اختصاصی|نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کردستان: شناخت کاملی از کردستان دارم / در مسیر تحقق فرمایشات حضرت آقا حرکت خواهم کرد لبنان| امیل لحود: فرانسه می‌خواهد سازش با اسرائیل را به لبنان تحمیل کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوومیدانی دوومیدانی دوومیدانی باشگاه های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر و بعد از برگزاری جلسه اولیه کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی، اعتراض‌هایی به نحوه انتخاب رئیس و دبیر کمیسیون مطرح شد. 

حسین رسولی، قهرمان بازی‌های آسیایی مدعی شد که در انتخابات این کمیسیون تخلف صورت گرفته است: "طبق آیین‌نامه باید همه اعضای کمیسیون حضور فیزیکی داشته باشند و به‌صورت آنلاین نمی‌توانند رای بدهند اما آقای کیوان قنبرزاده و فرزانه فصیحی به‌صورت آنلاین رای دادند و یکی از بزرگترین تخلفات هم این بود که آقای تفتیان تماس گرفتند و رای آقای قنبرزاده را گرفتند."

در پی این اعتراض امروز پژمان معتمدی، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی اشاره کرد که این انتخابات تکرار خواهد شد: "ما هر چیزی که وزارت برای ما ابلاغ کند مبنی بر لغو یا تأیید، انجام می‌دهیم. شکل برگزاری کمیسیون مشکل نداشته است، اما دو نفر در جلسه به‌صورت آنلاین حضور داشتند و نماینده وزارت هم گفت که ایرادی ندارد آنها رأی بدهند. در آیین‌نامه آمده است که جلسه با دو سوم اعضا تشکیل شود که این اتفاق رخ داده. رأی‌گیری هم دو بار انجام شد که تکرار این رأی‌گیری به دلیل ناآگاهی ورزشکاران بوده است. به هر حال تصمیم بر آن شده است که انتخابات کمیسیون ورزشکاران برای انتخاب نفرات حاضر در مجمع، مجدداً انجام شود."

از آنجایی که انتخابات فدراسیون دوومیدانی به زودی برگزار می‌شود، انتخاب اعضای کمیسیون ورزشکاران از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود و باید در جلسه بعدی ورزشکارانی که می‌توانند در انتخابات حاضر باشند نیز معرفی شوند.

دیگر خبرها

  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی انتخاب شد
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است