Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@08:40:53 GMT

پاسخ فرناندس به مورینیو: فقط پنالتی‌زن نیستم!

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۲۶۴۱

پاسخ فرناندس به مورینیو: فقط پنالتی‌زن نیستم!

برونو فرناندس به صحبتهای اخیر مورینیو درباره او که گفته بود بخش زیادی از گلهای فرناندس از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی تاتنهام با انتقاد از برونو فرناندس هموطن پرتغالی‌اش در منچستریونایتد گفته بود بخش بزرگی از گلهای او از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده حالا نوبت فرناندس بود که به مورینیو پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرناندس صحبتهای مورینیو را رد کرده و گفت تنها کسی که از نظر میزان تاثیرگذاری در گلهای تیمش آماری بهتر از او داشته کوین دی بروین ستاره بلژیکی منچسترسیتی بوده.

 

فرناندس که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد منتقل شده تا پایان فصل برای شیاطین سرخ 22 بازی انجام داده و 12 گل به ثمر رسانده. اما 8 گل از 12 گل او از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده و به همین خاطر بود که مورینیو در صحبتهای اخیرش به او طعنه زد و گفت او بیشتر گلهایش را از روی نقطه پنالتی زده.

 

اما ستاره پرتغالی یونایتد در پاسخ به مورینیو در گفتگو با روزنامه پرتغالی آبولا گفت: " من احساس نکردم که مورینیو به من نیش زده باشد. تنها چیزی که از حرف‌هایش احساس می‌کنم این است که پنالتی زن خوبی هستم. من آدم مثبتی هستم و حرف‌هایش را اینطور می‌فهمم. این یک واقعیت است و تنها به زمان حضورم در یونایتد برنمی گردد".

 

 

فرناندس در ادامه گفت: " می شنوم که بعضی می گویند این فرناندس فقط بلد است پنالتی گل کند ولی وقتی آمار را دیدم متوجه شدم در لیگ برتر تنها یک نفر تاثیرگذاری بیشتری روی گلهای تیمش داشته و او هم کوین دی بروین از منچسترسیتی بوده".

 

 

 

منچستر یونایتد برونو فرناندس تاتنهام ژوزه مورینیو (سرمربی) اسپورتینگ لیسبون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد برونو فرناندس تاتنهام ژوزه مورینیو سرمربی اسپورتینگ لیسبون روی نقطه پنالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد

دریافت 16 MB کد خبر 6089396

دیگر خبرها