Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@16:31:56 GMT

منصوریان در سودای نیمکت آبی

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۲۷۷۰

منصوریان در سودای نیمکت آبی

سرمربی اسبق استقلال سودای بازگشت به این باشگاه را دارد.

قدس آنلاین: بازگشت آندره‌آ استراماچونی به استقلال منتفی شده است. هر چند مدیران این باشگاه تلاش تازه ای را برای بازگرداندن او آغاز کرده اند ولی خبرهای موثق از داخل باشگاه حکایت از آن دارد اصلا پولی نیست که بتوانند با آن، دستمزد مربی ایتالیایی را بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر فصل آینده یک مربی ایرانی هدایت استقلال را برعهده خواهد داشت. در همین حال نام منصوریان به صورت جدی برای بازگشت به استقلال مطرح شده است. او با یکی از اعضای هیات مدیره رابطه بسیار نزدیکی دارد و حتی برنامه خود را به این باشگاه ارایه داده است. نکته اینجاست منصوریان دستیار اول را خود را مجید صالح معرفی کرده، این در حالی است که قبلا خرمگاه را کنار خود داشت. 

انتهای پیام/

منبع: خبر آنلاین

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: علیرضا منصوریان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۲۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم قهر و رفتار عجیب شهربانو منصوریان در مقابل وزیر رئیسی!

ورزش سه نوشت: در حالی که صبح امروز مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد، در هنگام اهدای جوایز و تقدیر از ورزشکاران روی استیج، اتفاق عجیبی رخ داد.

البته این اتفاق زمانی افتاد که رئیس جمهور سالن را بعد از اهدای جوایز قهرمانان چند فدراسیون ترک کرده بود. وزیر ورزش روی استیج به نمایندگی حاضر بود و جوایز قهرمانانی که برای عکس انداختن روی سن می‌رفتند را تقدیم می‌کرد.

از فدراسیون ووشو دعوت شد که روی استیج برود که از بخش بانوان شهربانو و الهه منصوریان روی استیج حاضر شدند. در حالی که خواهران منصوریان چند ثانیه‌ای را با وزیر ورزش به صحبت پرداختند، ناگهان شهربانو منصوریان به حالت قهر و در هنگام عکس انداختن استیج را ترک کرد.

با این حال الهه منصوریان و سایر قهرمانان ووشو روی استیج ماندند و حتی به همراه رئیس فدراسیون خود چند ثانیه‌ای دغدغه‌های خود را با کیومرث هاشمی مطرح کردند.

در تصاویر مشخص نبود دلیل قهر شهربانو منصوریان چه بوده، اما احتمالا پاسخ کوتاه وزیر ورزش به درخواست آن‌ها هنگام حضور روی استیج، به مذاقش خوش نیامده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تیم بسکتبال ذوب‌آهن در سودای صعود به فینال از اصفهان
  • فیلم قهر و رفتار عجیب شهربانو منصوریان در مقابل وزیر رئیسی!
  • واکنش عجیب و ناراحتی شهربانو منصوریان در مراسم تجلیل از قهرمانان سال 1402+ فیلم
  • یک صحنه کلاسیک برای نیمکت استقلال
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان‌ + پخش آنلاین
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال