Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:19:49 GMT

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در ماه محرم و صفر

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۲۸۲۶

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در ماه محرم و صفر

حجت الاسلام محمد احمدزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ویژه برنامه های اوقاف خراسان رضوی در ماه محرم و صفر گفت: در این ایام، ۸۶ برنامه سخنرانی و مداحی در کنار ضریح بدون جمعیت برگزار می شود.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به اعزام ۲۸ مبلغ  به مناطق روستایی برای ایام محرم، افزود: ۳۷۶ روضه خانگی در جهت ترویج این فرهنگ و سنت حسنه با استفاده از مبلغین و مداحان بومی و اعزامی در این ایام اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، اجرای ۵ مسابقه سراسری معارفی در فضای مجازی، اجرای ۱۰ هزار پویش سراسری هر خانه یک حسینیه و تقویت و تغییر مطالب کانال های فضای مجازی بقاع متبرکه متناسب با ماه محرم در ۴۳ کانال را از برنامه های این اداره در ماه محرم و صفر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه سه هزار و ۳۰۴ مورد فضاسازی شهری، ۱۰۸ مورد فضاسازی محیطی داخل و پیرامون بقعه صورت گرفته است، گفت: ۱۰ هزار بسته معیشتی با عنوان طرح شمیم حسینی در این ایام توزیع می شود.

حجت الاسلام احمدزاده اظهار کرد: تهیه ۱۲ هزار بسته قربانی و توزیع گوشت گرم بین فقرا، تهیه حدود ۵۰ هزار اقلام بهداشتی از محل نیات موقوفات مرتبط، توزیع ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم و پوشش رسانه ای برنامه های بقاع استان با ۱۳ برنامه از دیگر برنامه های اوقاف در ماه محرم و صفر است.

وی بیان کرد: در بخش فرهنگی ۶۵ ویژه برنامه لبیک یا حسین (ع)، احلی من العسل، شیرخوارگان حسینی و رهروان زینبی و ۳۵ ویژه برنامه یادبود سردار شهید سلیمانی در شب تاسوعای حسینی برگزار شد.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: حضور ۲۶ هیئت مذهبی و دسته جات عزاداری در صحن و فضاهای روباز بقاع متبرکه و اقامه عزا و برپایی نماز جماعت ظهر تاسوعا و عاشورا در صحن و فضاهای روباز در ۵۶ بقعه متبرکه و اجرای ۵ برنامه شب شعر عاشورایی از برنامه های اجرا شده در دهه اول محرم بود.

کد خبر 5014086

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی محمد احمدزاده محرم 99 محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری ماه محرم شیراز بوشهر عاشورا آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین مجلس شورای اسلامی گرگان شیوع کرونا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم

مردم مومن و ولایتمدار استان یزد یزد در سالروز شهادت امام جعفر صادق به سوگواری پرداختند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مردم استان یزد با حضور در مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و امامزاده‌ها ضمن برگزاری مراسم عزا، دسته‌جات عزا به راه انداختند.

مردم مؤمن یزد در سوگواری خود به مناسبت شهادت رئیس مذهب جعفری در شهر شاهدیه یزد در سوگ امام ششم شیعیان امام صادق (ع) اشک ماتم ریختند.

کد خبر 750556

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان