Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@16:48:51 GMT

حضور «داغي» در جشنواره اي اسپانيايي

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۳۲۳۰

حضور «داغي» در جشنواره اي اسپانيايي

خبرگزاری آریا- فیلم کوتاه «داغی» به کارگردانی فاطمه محمدی به جشنواره جیرونا اسپانیا راه یافت.
به گزارش آریا، فیلم کوتاه «داغی» به تهیه کنندگی و کارگردانی فاطمه محمدی به بخش مسابقه سی و دومین دوره جشنواه فیلم جیرونا (Girona) راه یافت.
جشنواره جهانی جیرونا از قدیمی‌ترین فستیوال‌های معتبر در اسپانیا است که هر ساله با هدف کشف استعدادهای جدید فیلمسازی و تعامل میان هنرمندان، فیلم‌های کوتاه و بلند را در بخش‌های داستانی، مستند، انیمیشن و تجربی به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سی و دومین دوره جشنواره جهانی فیلم جیرونا از 29 سپتامبر تا 3 اکتبر مصادف با 8 تا 12 مهرماه در ایالت کاتالونیای کشور اسپانیا برگزار خواهد شد و جوایز خود را در بخش‌های بهترین فیلمبرداری، بهترین موسیقی، بهترین تدوین، بهترین بازیگر و… ارائه می‌دهد.
در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: حفیظ تصمیم می‌گیرد تا برای نجات یک زن و دختر خردسالش از مرز افغانستان عبور کند.
فیلم کوتاه «ملاقات» به کارگردانی آریان گلصورت و انیمیشن «خولانه وه» به کارگردانی هژیر اسدی دیگر فیلم‌های ایرانی حاضر در این جشنواره هستند.
عوامل فیلم کوتاه «داغی» عبارتند از نویسنده: امیر روئینی، مدیر فیلمبرداری: حمید مهرافروز، صدابردار و صداگذار: سامان شهامت، تدوین: شیدا گرجی، موسیقی: پیام آزادی، طراح صحنه: پوریا اخوان، اصلاح رنگ: حسام رحمانی، طراح گریم: رضا سعیدی، طراح لباس: محمد انور پویا، بازیگردانان: فاطمه محمدی، سید مهدی موسوی، مدیر تولید: علی نجاریان، مجتبی بیطرفان، برنامه ریز: مجتبی بیطرفان، منشی صحنه: سارا قادرسهی، تصویر برداری هوایی: محمدرضا صدیق، عکاس: حامد پاکدل، طراح پوستر: هادی نصیری، تصویربرداری پشت صحنه: فرهاد قدیریان، جلوه‌های ویژه میدانی: سید آرش رضوی، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: محمدرضا صدیق، دستیاران کارگردان: عماد رسولی، فرهاد قدیریان، فاطمه حسنی، دستیاران فیلمبردار: فرزاد جلیلیان، مصطفی ناروئی، مهدی رسولی، پوریا خانابادی، دستیار صدا: جابر انصاریان، دستیار صحنه: آرش رضوی، علیرضا وحدانی، دستیاران گریم: رضا خدایی، مستوره رفعتی تاش، حسام عظیمی، جانشین تولید: مسعود قدسی، دستیار تولید: مهرداد عبدی، تدارکات: حسین محمدی، بازیگران: قاسم علیزاده، اکبر اکبرزاده، نبی موسوی، جواد برهانی، قاسم کریمی، دریا تاجیک، محمدرضا رجب زاده، تهیه شده در: دفتر انجمن سینما دفتر بروجرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: داغی جشنواره ای اسپانیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌تیمی مسی لو داد: او خیلی انگلیسی بلد نیست

به گزارش "ورزش سه"، یولیان گرسل، هم تیمی لیونل مسی، در اینترمیامی تایید کرد که تو علیرغم یادگیری زبان انگلیسی هنوز دو زبانه است و بیشتر به اسپانیایی صحبت می‌کند.

مسی، برنده 8 توپ طلا، در تابستان 2023 با سابقه حضور در بارسلونا و پاری سن ژرمن به ایالات متحده آمریکا نقل مکان کرد. ورود به یک کشور انگلیسی زبان می‌توانست چیزی شبیه به یک شوک فرهنگی باشد، اما مسی خوش شانس بود یک جامعه بزرگ اسپانیایی زبان در فلوریدا حضور دارند.

این فوق ستاره آرژانتینی تمام تلاش خود را می کند تا کمتر به زبان اسپانیایی صحبت کند و گرسل، بازیکن تیم ملی آمریکا، به پادکست بازیکن/مربی در مورد نحوه انجام این فرآیند گفت: "مکالمات مسی با ما ادامه دارد، کلمات کوتاه انگلیسی به من، یا به طور کلی به تیم می‌گوید. واضح است که در زبان اسپانیایی ارتباطات بیشتری وجود دارد، گاهی اوقات او حتی در حال حاضر کمی به زبان انگلیسی شوخی می‌کند و وقتی صحبت می‌کنیم، عباراتی مانند نمی‌دانم، برای مثال، یا برخی چیزهای دیگری را به انگلیسی می‌گوید اما قطعا او هنوز دو زبانه است!"

مسی که به زبان خاص خودش در زمین فوتبال صحبت کرده و آمار او اکثر اوقات گویای همه چیز است، این کار را در سال 2024 ادامه می‌دهد. او با 11 گل در 10 بازی این فصل به اینترمیامی کمک کرده تا در صدر کنفرانس شرق لیگ حرفه‌ای آمریکا قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • هم‌تیمی مسی لو داد: او خیلی انگلیسی بلد نیست
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • درام و فانتزی ژانر فیلم‌های هشتمین پاتوق فیلم کوتاه شدند
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • «خالد» ‌جلوی‌ دوربین رفت