Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد با اشاره به طرح ملی نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال، اظهار کرد: در این طرح داوطلبان جوان و خادمان حسینی هلال اسدآبادی  به ۸۰۰۰ نفر از عزادران هیئات بزرگ شهرستان طی دهه اول محرم  ارائه خدمت کردند.

محمد رضا اعتصام در گفت‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای آشناسازی هرچه بیشتر جوانان با منش انسان دوستانه امام حسین (ع ) در دهه اول ماه محرم با مشارکت داوطلبانه اعضا کانون‌های جوانان جمعیت هلال‌احمر همزمان با سراسر کشور طرح ملی (نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال)به اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح به‌منظور انسجام بخشی و تسهیل روند اجرایی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان و با همکاری جوانان نوع‌دوست در قالب تیم‌های پنج نفره متشکل از هر تیم سه نفر برادر و  دو خواهر به مدت ۱۰ روز در هیات‌های عزاداری شهرستان انجام شد.

اعتصام با اشاره به برخی از اقدامات انجام گرفته خادمان حسینی هلال احمر شهرستان در طرح ملی نذر سلامت،  تصریح کرد: تب‌سنجی، غربال‌گری افراد وارد شده به هیئات، همکاری و ضد عفونی‌کردن محل برگزاری مراسم و دستجات عزاداران، توزیع ماسک و راهنمایی عزاداران به رعایت فاصله‌گذاری، ایستگاه صلواتی، واکس زدن و گلاب‌پاشی و ارائه توصیه‌ها و آموزش‌های بهداشتی لازم به عزاداران حسینی از اقدامات انجام گرفته شده توسط خادمان حسینی هلال این شهرستان در طرح ملی نذر سلامت بوده است.

وی با بیان اینکه داوطلبان جوانان و خادمان حسینی هلال احمر اسدآباد  طی دهه اول محرم  به ۸۰۰۰ نفر از عزادران هیئات بزرگ محفل فداییان مهدی، مکتب سید شهدا و حسن بن حیدر شهرستان  ارائه خدمت  داشتند، خاطر نشان کرد: داوطلبان جوانان و خادمان حسینی هلال احمر اسدآباد با توزیع اقلام بهداشتی مرتبط با پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ تهیه شده توسط  هیئات مذکور بیش از ۴۰۰۰ ماسک و مواد ضدعفونی مورد نیاز هیئات را در برگزاری هر چه باشکوه‌تر با پوشش بهداشتی مناسب توزیع کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر خادمان حسینی طرح فاصله گذاری اجتماعی خادمان حسینی هلال هلال احمر نذر سلامت طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۳۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین از مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در سال جاری محقق شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: بنابراین جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند.

وی افزود: با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد ریال از سوی مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 6092066

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند