Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@15:44:15 GMT

افزایش دمای هوای اصفهان در روزهای آینده

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۳۶۹۱

افزایش دمای هوای اصفهان در روزهای آینده

ایسنا/اصفهان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش یک تا دو درجه دمای هوای اصفهان در روزهای آینده خبر داد.

فاطمه زهرا سیدان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر ناپایداری های ضعیفی طی امروز (چهارشنبه_ ۱۲ شهریورماه) بر روی استان است.

وی افزود: براین اساس در بیشتر مناطق استان اصفهان وضعیت جوی صاف تا کمی ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید و در مناطق غربی بارش پراکنده باران، احتمال رعد و برق و به طور موقت وزش باد شدید پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان، با بیان اینکه دمای هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: بیشنیه دمای هوای امروز اصفهان ۳۳ درجه سانتی گراد و کمینه دمای صبح فردا ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد بود.

وی بوئین میاندشت با ۲۶ درجه سانتی گراد را خنک ترین و چوپانان با ۳۶ درجه سانتی گراد را گرم ترین شهر استان برشمرد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱.۹ میلی متر بارش در فریدونشهر، ۴ دهم میلی متر در بوئین میاندشت، ۲ دهم میلی متر در چادگان و در برخی جاهای دیگر مثل اصفهان بارش های خیلی خفیفی ثبت شده است.

سیدان خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی این هفته پدیده هواشناسی خاصی در استان نداریم اما دمای هوای اصفهان یک تا دو درجه افزایش می یابد که چندان محسوس نخواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هواشناسي افزايش دما دمای هوای اصفهان درجه سانتی گراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش شدید باد در زنجان

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه پدیده جوی خاصی طی این هفته در استان نخواهیم داشت، گفت: پدیده غالب جوی امروز وزش باد شدید از بعد از ظهر در استان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر آسمان اغلب مناطق استان غالباً صاف گزارش شده است، افزود: شرایطی که امروز در استان حاکم شده، تا اواسط هفته جاری در استان تداوم داشته و از اواسط هفته بارندگی برای استان پیش‌بینی شده است.

این مسؤول با یادآوری اینکه دمای هوای استان زنجان از امروز تا روز سه‌شنبه هفته جاری به تدریج روند افزایشی به خود خواهد گرفت، اظهار کرد: این در حالی است که طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده، این وضعیت از روز چهارشنبه این هفته کمی تغییر یافته و دمای هوا در اغلب مناطق استان خنک‌تر می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه دمای کنونی شهر زنجان با یک درجه سانتی‌گراد افزایش نسبت به روز گذشته در همین ساعت به ۱۲ درجه سانتی‌گراد رسیده است، خاطرنشان کرد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۴ و ۲۵ درجه، ابهر ۴ و ۲۵ درجه، خرمدره ۶ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۴ و ۲۹ درجه، قیدار ۶ و ۲۱ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۳ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۷ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

کد خبر 6089605

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت
  • پیش بینی وزش شدید باد در زنجان
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان