Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی از ظهر دیروز تا امروز ۱۲ شهریور ، یک هزار و ۸۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۳۶ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۷۸ هزار و ۷۵۲ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۱ هزار و ۷۹۷ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، خوشبختانه تا کنون ۳۲۶ هزار و ۸۰۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: ۳۶۹۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی همچنین گفت: تا کنون سه میلیون و ۲۸۱ هزار و ۹۶۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری افزود: همچنین بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی درباره استانهای در وضعیت هشدار نیز گفت: همچنین استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

ادامه دارد...

20 / 20 کرونا ابتلا به کرونا سیما سادات لاری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا ابتلا به کرونا سیما سادات لاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند

هادی بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر همزمان با روز بیماری‌های خاص و صعب العلاج به تشریح عملکرد این نهاد در خدمت رسانی به این قشر از نیازمندان تحت حمایت پرداخت و اظهار کرد: در حال حاضر ۶ هزار و ۳۱۳ بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت هستند که از خدماتی مانند کمک هزینه‌های فرانشیز، خدمات ویژه درمان و هزینه نگهداری از بیماران بستری در منزل همچنین تهیه تجهیزات پزشکی بیماران بستری، بهره مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه این دسته از بیماران به مدت طولانی و گاهی تمام عمر بیماری و فشار روحی سنگینی را متحمل می‌شوند، ادامه داد: سال گذشته در حمایت از این بیماران نیازمند بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان پرداخت شده و به طور خاص برای تأمین و اهدای ۲۰ دستگاه اکسیژن ساز به مددجویان بیمار نیز اعتباری به ارزش ۴۶۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به بهره مندی این بیماران از خدمات صندوق بیماران خاص و صعب العلاج، افزود: سال گذشته بیماران تحت حمایت به این صندوق معرفی و از خدماتی که بیمه پایه و تکمیلی پوشش نمی‌دهد به مبلغ ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بهره مند شدند.

وی به اقدامات صورت گرفته برای کاهش بخشی از آلام این نیازمندان بیمار اشاره کرد و گفت: به جز ظرفیت‌هایی که دولت در سازمان‌های بیمه گر برای کمک به این بیماران گذاشته است، این نهاد به همراه شورای عالی بیمه، فرانشیز بستری مددجویان کمیته امداد را با نظام ارجاع رایگان و خدمات دارو، لوازم مصرفی سهم بیمار را در مراکز دولتی برای کلیه افراد تحت حمایت در تعهدات سازمان بیمه سلامت لحاظ کرده است همچنین این گروه از نیازمندان از مزایای وام کارگشایی امداد تا ۵۰ میلیون تومان نیز مطابق ضوابط بهره مند می‌شوند.

کد خبر 6099369

دیگر خبرها

  • آمار هولناک از فوت بیماران تالاسمی در ایران
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور وجود دارد
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور داریم
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور