Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@14:03:31 GMT

فیلمی دیده نشده از مهر و محبت شهید سلیمانی

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۳۸۶۴

خبرگزاری میزان- تصاویری دیده نشده از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حالی که کودکی را در آغوش دارد، منتشر شد. ببخشید شخصیت مهمی رو پامه! فقط سفیدارو بغل می‌کنید دیگه حاج‌آقا؟ سیاهارم بغل می‌کنیم بفرما! تاریخ انتشار: 14:33 - 12 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۲۳۵۸

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

در همین زمینه: ذکر مصیبت حضرت زینب توسط شهید سردار سلیمانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قاسم سلیمانی مدافعان حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«توافق‌نامه» همچنان معتبر است/ تمدید اجرا

به گزارش خبرنگار مهر، «توافق‌نامه» نوشته فیلیپ کلودل و کارگردانی کورش سلیمانی که از ۱۶ فروردین دور دوم اجراهای خود را در تماشاخانه ملک آغاز کرده و قرار بود تا ۲۱ اردیبهشت روی صحنه باشد به دلیل استقبال مخاطبان از این اثر نمایشی تمدید شد و قرار است تا ۴ خرداد به اجرای خود ادامه دهد.

این نمایش در طول اجراهای خود در مجموع ۶۵ اجرا در تماشاخانه ایرانشهر و ملِک تاکنون از حدود سیزده هزار تماشاگر میزبانی کرده است.

«توافق‌نامه» با بازی (به ترتیب حضور در صحنه) بهنام تشکر، کورش سلیمانی‌ و رامین‌ ناصرنصیر هر شب ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه می‌رود.

این نمایش یک درام اجتماعی است که مسایل مهم انسانی را در فضایی باورپذیر و گاه طنزآمیز مطرح می کند. ماجرا از این قرار است که ۲ دوست قدیمی و میانسال یعنی دُنی که بازیگری است متوسط و مارتَن که نمایشنامه‌نویسی است ناموفق در آپارتمان خالی و آماده فروش دنی با یکدیگر روبرو می شوند. در انتظار خریدار بین آن‌ ۲ گفت‌وگوها و اتفاقاتی غیرمنتظره رخ می‌دهد. آمدن شخصیت خریدار- دووال- از میانه داستان، موقعیت‌هایِ جدیدی را پدید می‌آورد.

کد خبر 6099012 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • ملاصدرا و محبت کردن
  • «توافق‌نامه» همچنان معتبر است/ تمدید اجرا
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • جوابیه روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • حجاج دیگر کشورها در مراسم حج محبت زائران ایرانی را احساس کنند