Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@02:28:35 GMT

کاهش ۲۵درصدی تخلفات نانوایی های سمنان

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۳۸۷۶

کاهش ۲۵درصدی تخلفات نانوایی های سمنان

ایسنا/سمنان معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از کاهش ۲۵ درصدی تخلفات نانوایی های استان سمنان خبرداد.

‍ معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تخلفات نانوایی های استان سمنان در سال جاری حدود ۲۵ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی یحیایی ۱۲ شهریور در حاشیه بازدید از چند واحد نانوایی در سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: طی بازرسی های بعمل آمده از نانوایی های استان در پنج ماهه سالجاری ۳۲۵ پرونده تخلف تشکیل شده است که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۲۵ درصد کاهش داشته است.

 وی افزود: به منظور نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان های تولیدی و در قالب گشت های مختلف ، در این مدت بیش از ۵ هزار ۵۰۰ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان انجام گرفته است که با توجه با افزایش بازرسی های صورت گرفته شاهد کاهش چشمگیر در تخلفات حوزه آرد و نان هستیم.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با تاکید بر ضرورت افزایش نظارت و بازرسی ها از واحدهای خبازی استان گفت: این بازرسی ها در راستای اهداف و مصوبات کارگروه آرد و نان استان صورت گرفته است و با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نمی نمایند و نان های بی کیفیت به مردم عرضه می نمایند به شدت برخورد می شود.

یحیایی در ادامه اضافه کرد: از این تعداد بازرسی صورت گرفته ، ۳۲۵ پرونده تخلف با عناوین کم فروشی ، عرضه خارج از شبکه آرد ، عدم رعایت ساعات کاری و غیره به ارزش ریالی بالغ بر ۸۳۱ میلیون ریال تشکیل شده است که این پرونده ها جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.
وی در حاشیه این بازدیدها گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا تمامی متصدیان واحدهای نانوایی ملزم به رعایت اصول بهداشتی می باشند که در غیر این صورت با واحدهایی که دستورالعمل های بهداشتی که از سوی مرکز بهداشت ابلاغ شده است را رعایت نکنند به شدت برخورد می شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان سمنان خاطر نشان کرد: هم استانی ها می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نانوایی های سطح استان از قبیل کم فروشی ، عدم رعایت ساعت کاری ، گرانفروشی ، عرضه خارج از شبکه آرد ، عدم رعایت اصول بهداشتی و غیره موارد را از طریق سامانه تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی استان سمنان معدن و تجارت استان سمنان سازمان صنعت معاون نظارت بازرسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۳۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد

سرهنگ موسی بزرگی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: توقیف این تعداد خودرو در فروردین ۱۴۰۳ نشان از افزایش ۵۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشت.

وی با اشاره به اهمیت اعمال قانون و نظارت پلیس راه در ماه فروردین به علت تعطیلات نوروزی و سفرها به منظور ارتقای امنیت ترافیکی، خاطرنشان کرد: پلیس راه سمنان طی فروردین ۱۴۰۳ ا حدود ۶۰ هزار خودرو برخورد قانونی انجام داد که در این بین حدود سه هزار خودرو دارای تخلفات حادثه‌ساز و خطرآفرین از قبیل سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت مارپیچ، انحراف به چپ، و استفاده راننده از تلفن همراه، بودند.

وی با اشاره به اینکه برخوردهای قانونی با تخلفات رانندگی از سوی پلیس راه نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۳۰ درصد افزایش داشت، تاکید کرد: اعمال قانون و توقیف خودروهای دارای تخلفات حادثه‌ساز راهی موثر برای کاهش سوانح جاده‌ای محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • بازرسی از نانوایی های سمنان
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند