Web Analytics Made Easy - Statcounter

درمراسمی معنوی و باحضور خادمان و خادم یاران رضوی پرچم متبرک آستان قدس رضوی توسط دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان به بیمارستان کوثر شهر سمنان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، پرچم متبرک حرم امام مهربانی‌ها، حضرت رضا (ع) به همت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان در مراسمی با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی و خانواده بهداشت و درمان شهرستان سمنان، به بیمارستان کوثر اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان در این مراسم ، تقدیر از خدمات و تلاش‌های کادر بهداشتی و درمانی در مقابله با کرونا را از هدف اهدای پرچم آستان قدس رضوی به بیمارستان کوثر سمنان اعلام کرد و گفت: کادر بهداشتی و درمانی استان سمنان در این ماه‌ها، مبارزه‌ای ایثارگرانه با ویروس کرونا داشتند و لذا باید از آنها قدردانی کرد.

 

 «فرج الله وفادار» زحمات مدافعان سلامت در بیمارستان کوثر سمنان را تلاشی ماندگار دانست وافزود: همه ما مرهون خدمات و تلاش‌های بزرگ مردان و زنان حوزه بهداشت و درمان هستیم که فداکارانه ماه‌ها است که در لباس خدمت به مردم، انجام وظیفه می‌کنند.

 

در ادامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز در سخنانی، با اشاره به ترویج معنویات در کنار درمان بیماران در این فضای معنوی و آئینی گفت: زحمات طاقت فرسای کادر درمانی در بیمارستان کوثر و سایر مراکز درمانی سمنان با هدف خدمت رسانی به مردم و بازگرداندن سلامتی و بهبودی به آنها در حالی انجام شد که طی ماه‌های اخیر بسیاری از اعضای خانواده بزرگ بهداشت و درمان سمنان حتی از مرخصی خود نیز بهره نبرده‌اند.

 

« نوید دانایی» عشق به خدمت رسانی به هموطنان و مردم را عامل مهم تداوم خدمت در لباس مدافعان سلامت دانست و تاکید کرد: کار دشواری که کادر درمانی دارند جز در سایه عشق و ایثار صورت نمی‌پذیرد آن هم تلاشی که پاداشی اخروی برای آنان دارد.

 

وی همچنین به توصیه‌هایی در راستای مقابله با کرونا نیز اشاره کرد و افزود: ما باید دقت داشته باشیم که کرونا ریشه کن نشده و به پایان رسیدن یا تضعیف آن منوط به رعایت همه ما در حوزه مسائل بهداشت عمومی شامل، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شستشوی دست‌ها، استفاده از ماسک و دوری از تجمعات و… است.

 

مداحی و شعر آئینی بخشی از این مراسم معنوی بود که در بیمارستان کوثر سمنان برگزار شد.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیمارستان کوثر سمنان بیمارستان کوثر استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار

رضا جعفری  گفت: کبد جوان ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که در اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه برای پیوند به شیراز منتقل و به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

 وی افزود: این جوان ۴ روز قبل در اثر سانحه تصادف به بیمارستان شهید باهنر کرمان  منتقل شده بود و متاسفانه علیرغم تلاش‌های کادر درمان دچار مرگ مغزی شد که پس از تایید مرگ مغزی و رضایت اهدای عضو از خانواده، کبد وی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

مسئول واحد پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمان از زحمات و تلاش‌های مسئول و هماهنگ کنندگان واحد فراهم آوری اعضای پیوندی کرمان، کادر جراحی، ارتوپدی و بیهوشی و کادر پرستاری بخش‌های جراحی و آی سی یو و همکاران اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر کرمان قدردانی کرد.

وی  علاوه بر کبد قسمتی از استخوان زانو وی نیز برای ترمیم به ۳ بیمار که مشکل حرکتی در زانو داشتند، برداشته شد تا به این عزیزان پیوند زده شود.

به گفته جعفری تاکنون ۲۲۰ اهدای عضو در استان کرمان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان