Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: در راستای تامین منابع آب آشامیدنی شهرها و روستاهای استان بوشهر ظرفیت شیرین‌سازی آب دریا با افزایش ۷ برابری از ۲۰ هزار متر مکعب به ۱۵۰ هزار مترمکعب رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، مهرداد ستوده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با قدردانی از اصحاب رسانه در انعکاس خدمات ارزنده نظام اسلامی ایران در ابعاد گوناگون اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه اجرای طرح‌های عمرانی در زمینه‌های مختلف عمران شهری، روستایی، راهسازی، سدسازی، شیرین‌سازی آب دریا، راه‌آهن و دیگر عرصه‌ها طرح‌های مهمی اجرایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تامین آب آشامیدنی را یکی از مطالبات مهم مردم در شهرها و روستاها دانست و بیان کرد: در این زمینه طرح‌های مهمی در عرصه سدسازی، شیرین‌سازی آب دریا و حفر و تجهیز چاه‌ها اجراء و عملیاتی شده است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اجرای سدهای بزرگ و انواع سدها در مقیاس کوچکتر تصریح کرد: سدهای باغان، دالکی، دشت پلنگ، خاییز، ارغون کلمه، اخند عسلویه، آبپا دشتستان، قیزقلعه دشتی از جمله سدهای در دست ساخت است که امسال سد اخند، خاییز و ارغون آبگیری و افتتاح می‌شود.

ستوده از شیرین‌سازی آب دریا برای تامین آب شرب خبر داد و بیان کرد:  طرح‌های شیرین‌سازی آب دریا با مشارکت بخش خصوصی اجرا می‌شود که اکنون به ظرفیت 32هزار و 500 متر مکعب طرح آب شیرین‌کن در مدار تولید است.

وی از افزایش ظرفیت‌ شیرین‌سازی آب دریا خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای تامین منابع آب آشامیدنی شهرها و روستاهای استان بوشهر ظرفیت  شیرین‌سازی آب دریا با افزایش 7 برابری از 20 هزار متر مکعب به 150 هزار مترمکعب رسید.

1000 میلیارد تومان در اجرای طرح آب‌شیرین‌کن استان بوشهر سرمایه‌گذاری می‌شود پروژه آب شیرین‌کن 35 هزار مترمکعبی بوشهر باید هر چه سریع‌تر تکمیل شود طرح آب‌شیرین‌کن 35 هزار متر مکعبی بوشهر بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل می‌شود

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه "طرح‌های آب شیرین‌کن در شهرها و روستاهای استان در حال اجراء است" تصریح کرد: فاز نخست آب شیرین‌کن 35 هزار مترمکعبی بوشهر  فروردین ماه سال آینده وارد مدار تولید و همه نقاط استان از منافع آن بهره‌مند می‌شوند.

ستوده از اجرای طرح‌های زیرساختی در اجرای این طرح خبر داد و بیان کرد: برای اجرای خط انتقال برق در پروژه آب شیرین‌کن 35 هزار مترمکعبی بوشهر بیش از 10 میلیارد تومان و خط انتقال آب به طول 8 کیلومتر 40 میلیارد تومان سرمایه گذاری می‌شود.

انتهای پیام/190/س

R41363/P/S6,53/CT11 بیشتر بخوانید... افتتاح بزرگترین پارک حاشیه خلیج فارس در استان بوشهر به روایت تصاویر ۱۰۰۰ میلیارد تومان در اجرای طرح آب‌شیرین‌کن استان بوشهر سرمایه‌گذاری می‌شود روایت مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر از دیدار تصویری با مقام معظم رهبری + فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... افتتاح بزرگترین پارک حاشیه خلیج فارس در استان بوشهر به روایت تصاویر ۱۰۰۰ میلیارد تومان در اجرای طرح آب‌شیرین‌کن استان بوشهر سرمایه‌گذاری می‌شود روایت مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر از دیدار تصویری با مقام معظم رهبری + فیلم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند/ مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند/ این سفرها مچ‌گیری نیست ۲ امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند ۳ گفت‌وگوی صریح و شفاف فعالان اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خوزستان با رئیس مجلس/ هجمه فرقه‌های ضاله به جوانان ماهشهری ۴ حضور رئیس مجلس در شهرک طالقانی بندر ماهشهر / قالیباف پای درد دل و گلایه‌های اهالی شهرک نشست + فیلم ۵ شهر پلدختر ۱۷ ماه پس از سیل| از ادعاهای شیرین مسئولان تا واقعیت‌های تلخ پساسیل + تصاویر ۶ حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در بندر ماهشهر به روایت تصاویر ۷ جابه‌جایی ‌یک‌میلیون و ۸۰۰هزار تن انواع کالا در بنادر غرب هرمزگان/ صادرات غیرنفتی ۳۱درصد افزایش یافت ۸ ‌معلمان حق‌التدریس جذب می‌شوند مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روزگار ناخوش تولیدکنندگان گیلانی در روزهای بی‌مهری بانک ها / دولت به دادمان برسد تا ورشکست نشویم آخرین جزئیات پرونده ویلموتس در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس‌ / پژمانفر: توضیحات ‌وزیر ورزش و تاج قانع‌کننده نبود طهرانچی: حضور فیزیکی دانشجویان در کلاس‌های درس ممکن نیست / آموزش‌های مجازی ‌تقویت می‌شود گزارش| آثار رفتار ضد و نقیض دولت در عرضه صندوق دارا دوم/ دولت میزان حمایت خود از بازار سرمایه را شفاف کند مهمترین اخبار تسنیم گزارش| ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در غرب؛ توهین به مذهب آزاد، انکار هولوکاست ممنوع سفیر چین در ایران: عدم صلاحیت آمریکا برای اعمال تحریم‌ها یک "باور مشترک" است امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند روحانی: عزاداری امسال استثنایی و به‌یادماندنی بود/ عزاداری‌ها بهانه‌ای به دشمنان نداد/ سامانه شاد باید رایگان باشد اختصاصی|نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کردستان: شناخت کاملی از کردستان دارم / در مسیر تحقق فرمایشات حضرت آقا حرکت خواهم کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آب شیرین کن 35 هزار متر سرمایه گذاری می شود شیرین سازی آب دریا طرح آب شیرین کن میلیارد تومان استان بوشهر اجرای طرح رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ برابری سرعت اینترنت با اجرای موفق پروژه فیبرنوری

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: با انجام موفق پروژه فیبرنوری در سراسر استان، سرعت اینترنت به صورت ۱۰۰ برابری افزایش پیدا می‌کند و امکان دسترسی سریع‌تر، ایمن‌تر و پایدارتر به اینترنت برای مشترکان فراهم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، سید یاسر حسن‌پور در نشست مشترک با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اظهار کرد: استان سمنان پیشرو در اجرای پروژه ملی فیبر نوری منازل بوده است و در برنامه توسعه ۱۴۰۳ استان این پروژه قرار داشته که با پیگیری‌های استاندار و موافقت مقام عالی وزارت، این پروژه در پنج شهر بزرگ استان در سال ۱۴۰۲ شروع به کار کرد.

وی افزود: اهمیت اجرا و توسعه شبکه فیبرنوری در سال جدید به میزانی بالا بوده است که در قانون بودجه سال جاری، تمهیداتی برای تحقق این پروژه مهم در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان خاطرنشان کرد: با انجام موفق پروژه فیبرنوری در سراسر استان، سرعت اینترنت به صورت ۱۰۰ برابری افزایش پیدا می‌کند و امکان دسترسی سریع‌تر، ایمن‌تر و پایدارتر به اینترنت برای مشترکان فراهم می‌شود.

حسن‌پور با تاکید بر اینکه از مزایای دیگر استفاده از فیبرنوری، دسترسی عادلانه مردم به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت با کیفیت در سراسر استان است، تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در سطح استان تا کنون، اجرای پروژه فیبرنوری در پنج شهر بزرگ استان در حال اجرا است.

کد خبر 749744

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی در بوشهر ادامه دارد
  • مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • جاه‌طلبی هالیوودی‌ها؛ ظرفیت ورزشگاه رکسهم به 50 هزار نفر افزایش می‌یابد
  • افزایش ۱۰۰ برابری سرعت اینترنت با اجرای موفق پروژه فیبرنوری
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳