Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم شهرستان خرم دره کمک های مومنانه خود را به بی بضاعتان اهدا نمودند و توضیح ماسک بین عزاداران و هیات مذهبی.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  مردم ولایی مومن و شهید پرور شهرستان خرم دره هرساله

طی مراسم عزاداری سالار شهیدان آقا امام حسین(ع)  به ویژه روزهای تاسوعا و عاشورا، عزاداران این خطه مراسم و تجمعات ویژه ای را باشور شوق عشق به  شهدای دشت کربلا، باجمیعت فراوان این مراسم را برپا می نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا سال گذشته هیات بیشتری در مساجد فعال بودند اما امسال به دلیل شیوع  بیماری منحوس کرونا19 این مراسم با سال های قبل متفاوفت تر برگزار شد. 

 بر اساس تذکر استاندر زنجان هرخانه برای خود یک حسینیه بود و با رعایت پروتکل های بهداشتی این مراسم برگزار شد.

مردم شهرستان خرم دره کمک های مومنانه خود را به بی بضاعتان اهدا نمودند و توضیح ماسک بین عزاداران  و هیات مذهبی. 

دستجات عزاداری با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی.  دسته جات عزاداری با زدن ماسک  و رعایت فاصکه اعلام شده توسط مرکز بهداشت عزاداری خود را برگزار نمودند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان خرم دره مراسم عزاداری خبرنگار خبرگزاری شهرستان خرم دره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۴۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب

شهردار تکاب گفت: شهرداری و شورای شهر تکاب در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب با ستاد یادواره شهدای شهرستان همکاری و در احداث این بنا مشارکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رزاق محمدی، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جلسه ستاد یادواره شهدای شهرستان تکاب اظهار کرد: سال گذشته طرح ساماندهی و مناسب‌سازی گلزار مطهر شهدا تکاب با ۳۰ میلیارد ریال هزینه اجرا شد.

وی افزود: ادامه طرح توسعه و تکمیل زیرساخت‌های عمرانی و فرهنگی گلزار شهدا در سال‌جاری انجام می‌شود.

شهردار تکاب گفت: شهرداری و شورای شهر تکاب در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب با ستاد یادواره شهدا شهرستان همکاری و در احداث این بنا مشارکت می‌کنند.

محمدی تصریح کرد: برای نصب تصاویر و تمثال مبارک شهدای تکاب در میادین و بلوارها از جمله بلوار شهید نسرین‌پور برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته طرح نام‌گذاری معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های شهر تکاب اجرا شد و معابر شهر تکاب به نام شهدای والامقام مزین شدند.

کد خبر 748776

دیگر خبرها

  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج