Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار خرّم گفت: در برخی دانشگاه ها خوشبختانه مسئولین دانشگاه با دانشجویان بسیجی همراه هستند اما در برخی دیگر دست اندازهایی وجود دارد که امیدواریم این موانع نیز برطرف شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سردار عابدین خرّم فرمانده سپاه عاشورا در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان که صبح امروز در دانشگاه آزاد تبریز برگزار شد با اشاره به نقش و جایگاه بسیج دانشجویی اظهار داشت: بسیج دانشجویی یادگار امام و تجلی گاه و مظهر اقندار و آرمان خواهی نیروهای انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این تجلی را در دوران دفاع مقذس به وجود آمد و بعد از رحلت امام(ره)، در دوران رهبر معظم انقلاب همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به دیدارهای مقام معظم رهبری با جوانان خاطرنشان ساخت: در طی مدیریت و زعامت رهبر انقلاب مهمترین و اصلی ترین جلسات ایشان با دانشجویان جوان بوده و حرف دل ایشان خطاب به جوانان بوده است.

سردار خرّم گفت: بنده بارها در جلسات با روسای دانشگاه های عرض کردم که ماهیت دانشگاه حضور جوانان است و در بین این جوانان، حضور افرادی که مومن، انقلابی و اهل علم باشند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با انتقاد از برخی مسئولین دانشگاهی تاکید داشت: در برخی از دانشگاه ها خوشبختانه مسئولین دانشگاه با دانشجویان بسیجی همراه هستند و این موضوع موجب سهولت فعالیت بسیج دانشجویی است اما در برخی دانشگاه ها دست انداز وجود دارد که امیدواریم این موانع نیز برطرف شود.

فرمانده سپاه عاشورا با تمجید از مسئول جدید بسیج دانشجویی استان ابراز داشت: آقای نوید ناصر که امروز مسئول بسیج دانشجویی خواهند شد از نفرات نخبه سپاه عاشورا است و امیدواریم روسای دانشگاه با ایشان نیز همکاری لارم را داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسیج دانشجویی سپاه عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، هیأت موتورسواری تربیت بدنی سپاه عاشورا مسابقه چهار جانبه موتورسواری کراس با حضور سرهنگ پاسدار حیدرپناه معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا و با حضور چهار تیم از شهرهای تبریز، جلفا، مرند، هشترود و جمعی از تماشاگران برگزار کرد.

این مسابقات در ۳ کلاس ۴۵۰ سی سی، ۲۵۰ سی سی و تیرل انجام شد.

در پایان این مسابقات تیم‌های برتر به ترتیب ذیل معرفی شدند؛

موتورسواران باشگاه مقاومت توانستند مقام اول این مسابقات را بدست آورند.

همچنین تیم مرند و تیم جلفا به ترتیب مقام دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 6097577

دیگر خبرها

  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • مناظره انتخاباتی در خرم آباد به درگیری طرفداران نامزدها انجامید
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • بیرون کردن دانشجویان فرانسوی توسط پلیس پاریس
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت