Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دومین جلسه شورای اداری استان قزوین روز چهارشنبه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور ۷۰ نفر از مدیران استان در محل استانداری قزوین برگزار شد.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در این مراسم ضمن تقدیر از هیئت‌های عزاداری برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: وضعیت عمومی اقتصاد استان علی رغم مشکلات مردم نسبتاً خوب است اما حتماً باید تلاش شود تا از ظرفیت‌ها بیشتر استفاده شود و مدیریت در شرایط سخت نیازمند مدیران متعهد و با تجربه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حوزه صنعت و کشاورزی و زیرساختی با مشکلاتی مواجه بودیم که با وقت گذاری تلاش داریم از جمله کنتور سازی آسیب مشکلات را برای مردم کمتر کنیم.

استاندار قزوین تاکید کرد: باید تلاش شود که دیگر شاهد چنین مشکلاتی نباشیم و حوزه صنعت و شهرک صنعتی تلاش کنند که مشکلات در حوزه کمتر باشد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد وحدت و همدلی و همراهی و تعامل باعث می‌شود که مشکلات زودتر رفع شود و امروز تعامل سازنده در جهت هم افزایی و کاهش بحران کمک می‌کند و امروز دغدغه همه مسئولان رفع مشکلات استان و استفاده از ظرفیت‌ها برای مدیریت بهتر است.

جمالی پور افزود: سطح همکاری و وفاق بین مسئولان مورد توجه است و اگر در مجموعه‌ای وحدت باشد امید به آینده بیشتر می‌شود و خوشبختانه مدیران استان در جهت منافع عمومی و استان تعامل دارند و انتظار داریم همه دست به دست هم دهیم و با توجه به نیروی انسانی که سرمایه اصلی است باید این نیرو را برای شرایط امروز آماده نگه داریم.

وی تصریح کرد: مدیر نباید فقط در اتاق بنشیند بلکه با تعامل هم افزایی باید میدانی کار کند و در شرایط سخت اقتصادی الویت بندی مهم است و منابع بر اساس اولویت بندی ها مدیریت شود تا نیازهای مردم برطرف شود.

استاندار قزوین بیان کرد: امروز در شرایط جنگی هستیم و تمام ارکان کشور مورد هجمه قرار گرفته می‌خواهند مردم را از نظام جدا کنند لذا همه باید نسبت به هر مشکلی که موجب نارضایتی می‌شود حساس باشیم و نگذاریم به بحرانی بزرگ تبدیل شود.

جمالی پور خاطرنشان کرد: سفر معاون رئیس جمهور به استان قزوین دستاوردهای خوبی داشت و با تخصیص اعتبارات مناسب برای تسریع در اجرای پروژه‌ها اقدام شد که خبر خوبی برای مردم استان بود.

وی اظهار داشت: امروز ۸۵ درصد اعتبارات در اختیارات وزرا و مدیران ملی است لذا باید با استفاده از تعامل منطقی لازم است از این ظرفیت برای جذب اعتبارات ملی بیشتر بهره بگیریم.

استاندار قزوین یادآور شد: مسئولیت امروز ما هم مردمی و هم یک امانت الهی است که همه باید تلاش کنیم از این آزمون سربلند بیرون درآمده و نشان دهیم که تصمیم گیری ما در جهت مصالح مردم، نظام و کشور است و مردم وقتی ببیند که ما به عنوان خدمتگزار تلاش می‌کنیم و لحظه‌ای ساکت نمی‌نشینم راضی می‌شوند.

کد خبر 5013875

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین جلسه شورای اداری محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری شیراز ماه محرم بوشهر عاشورا آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین استاندار قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد.

سید فرهاد ناصری‌نیا امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) در دیدار با معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان به‌مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کارگر، نیروهای انتظامی را یاوران صدیق نظام و انقلاب دانست و افزود: امنیت و آرامش امروز مدیون تلاش‌های همه نیروهای نظامی و انتظامی در کشور است.

وی ادامه داد: اقدامات ارزشمند و فعالیت‌های صادقانه و ثمربخش نیروی انتظامی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر و کنترل بلای خانمان‌سوز اعتیاد قابل تجلیل و تقدیر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان وجود امنیت در استان را موجب رونق کسب و کار و حضور سرمایه‌گذاران دانست و گفت: احساس امنیت در استان می‌تواند زمینه حضور سرمایه‌گذار را فراهم کند و پایداری واحدهای اقتصادی را در پی دارد.

وی بیان کرد: بخش بزرگی از آرامش امروز در کشور، مدیون از خود گذشتگی‌ها و تلاش‌های بی‌منت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

در این دیدار، سرهنگ علی گلالی، معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان از تلاش‌های مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان قدردانی کرد و گفت: کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند. این قشر، امنیت اقتصادی را برای کشور و استان فراهم می‌کنند.

وی با اشاره به همکاری‌های این اداره کل با معاونت اجتماعی در حوزه آسیب‌های اجتماعی، افزود: پلیس آمادگی خود را برای ارتقای سطح دانش کارگران و خانواده‌های آن‌ها در همه حوزه‌های مرتبط اعلام می‌کند و کارشناسان ما آماده ارائه آموزش‌های لازم به جامعه کار و تولید با هماهنگی این اداره کل هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی