Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@09:11:21 GMT

دردسرسازی جدید «ملانیا» برای ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۴۲۶۲

دردسرسازی جدید «ملانیا» برای ترامپ

به گزارش تابناک به نقل از نورنیوز، «استفانی وینستون ولکوف» که می‌گوید در روز چندین بار با «ملانیا ترامپ» در تماس بوده، پس از انتشار خاطراتش با عنوان «ملانیا و من: فراز و فرودهای دوستی من با بانوی اول» در گفتگویی با «واشنگتن پست» گفته است: ملانیا و من هیچ‌گاه از ایمیل‌های رسمی کاخ سفید استفاده نمی‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«واشنگتن پست» در شماره امروز خود به نقل از مشاور ارشد سابق و دوست نزدیک ملانیا نوشت: همسر رئیس جمهور آمریکا زمانی که در کاخ سفید بوده، به طور مرتب از حساب ایمیل شخصی «سازمان ترامپ»، ایمیل دامنه کاربری MelaniaTrump.com، آی مسیج و نرم افزار پیام رسان سیگنال استفاده می‌کرده است.

 

در همین حال واشنگتن پست پیام‌هایی را مشاهده کرده است که تاریخ آنها به پس از تحلیف ترامپ در ژانویه 2016 مربوط می‌شود و ظاهرا ملانیا آنها را با استفاده از حساب‌های ایمیل و پیام‌رسان‌های شخصی ارسال کرده است.

این پیام‌ها شامل گفت‌وگوها درباره استخدام‌های دولتی و قراردادها از جمله مطالب مربوط به وینستون وولکوف، جزئیات برنامه‌های رئیس جمهوری و ملانیا در سفرهای رسمی به اسرائیل و ژاپن، شراکت‌های راهبردی برای ابتکار «بهترین باش»، تدارکات عید پاک و مخارج مراسم تحلیف ریاست جمهوری است که بخش‌های کلیدی آن را وینستون وولکوف برنامه‌ریزی کرده بود.

این درحالی است که «دونالد ترامپ» بیشتر مبارزات انتخاباتی خود در سال 2016 را به جلب توجه به تحقیقات «اف بی آی» درباره استفاده «هیلاری کلینتون» از سرورهای شخصی ایمیل در دوره وزارت خارجه اختصاص داد و آن را یک رسوایی بدتر از «واترگیت» عنوان کرد.

فعالان سیاسی در آمریکا معتقدند این افشاگری می‌تواند در روزهای پایانی ماراتن انتخابات به ضرر کمپین ترامپ تمام شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دارا دوم روستای ابوالفضل مهدی ترابی نوید افکاری کیوان امام وردی روز بهورز واشنگتن پست ملانیا ترامپ کمپین انتخاباتی ترامپ دارا دوم روستای ابوالفضل مهدی ترابی نوید افکاری کیوان امام وردی روز بهورز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۴۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور وزرای دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رئیس جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضائی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیأت دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

کد خبر 6096486 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • درگیری اسد با صدام حسین سر حمایت از ایران! / گنجینه جواهرات ملی ایران از نمای نزدیک / ستاره مصنوعی چینی، شش برابر داغ‌تر از خورشید! / دو شگرد برای افزایش بهره‌وری روزمره / روش تشخیص ایمیل‌های کلاهبرداری
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • اعتماد به سکوهای داخلی در گرو حفاظت از داده های شخصی کاربران
  • ایمیل‌ها کدام ویژگی‌های شخصیتی را افشا می‌کنند؟
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد