Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@08:48:05 GMT

لیگ برتر والیبال بدون تماشاگر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۴۳۵۴

لیگ برتر والیبال بدون تماشاگر برگزار می‌شود

خبرگزاری میزان- رییس کمیته رویداد‌ها و مسابقات فدراسیون بسکتبال از برگزار لیگ برتر والیبال، یدون تماشاگران خبر داد. تاریخ انتشار: 15:03 - 12 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۲۳۷۲

خبرگزاری میزان - شهرام عظیمی رییس کمیته برگزاری رویداد‌ها و مسابقات فدراسیون والیبال در دومین نشست آنلاین (وبینار) ناظران مرد و زن والیبال ایران اظهار داشت: تعامل و همکاری بسیار خوبی با ستاد ملی مقابله با کرونا، نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و فدراسیون پزشکی ورزشی برای برگزاری لیگ‌ها داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  شهرام عظیمی تصریح کرد: امسال متأسفانه به دلیل نگرانی‌ها از شیوع ویروس کرونا، نمی‌توانیم در مسابقات از نعمت حضور تماشاگران بهره ببریم.   وی ادامه داد: بر اساس دستور داورزنی رییس فدراسیون والیبال، کمیته برگزاری رویداد‌ها و مسابقات از توانایی پیشکسوتان در برنامه‌ریزی و برگزاری مسابقات استفاده خواهد کرد.

لیگ برتر والیبال از چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ آغاز می‌شود. بیشتر بخوانید: برگزاری دومین نشست آنلاین ناظران والیبال

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون والیبال فدراسیون والیبال شهرام عظیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۴۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشتند، کنار گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد