Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@00:21:30 GMT

جدیدترین تصاویر از خودروی k ۱۳۲

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۴۳۷۵

جدیدترین تصاویر از خودروی k ۱۳۲

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود سه ماه است که از رونمایی رسمی از سدان ملی جدید ایران خودرو با نام موقت  K۱۳۲ می گذرد. K۱۳۲ خودرویی که قرار است در بهمن ماه به دست مشتری برسد، امروز اولین نمونه تولید شده آن  دیده شده است.

گروه خودروسازی ایران خودرو در پیش فروش اخیر حدود ۱۶ هزار نفر را برای فروش این محصول ثبت نام کرده و از آنها وجه دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمونه ای از این خودرو رونمایی شد اما قرار است تا در بهمن ماه امسال تولید آن آغاز شود.

این خودرو را باید نسخه وطنی شده پژو ۳۰۱ دانست که بر روی پلت فرم اطلاح شده PF ۱ پژو- سیتروئن بنا شده است. البته این پلت بعد از ایرانیزه شده نام IKP ۱ را به خود گرفته و قرار است محصولات دیگری نظیر کراس اوور کی ۱۲۵ هم و یک هاچ دیگر هم بر روی این پلت فرم هم سوار شوند.

بر اساس ادعای مدیران ایران خودرو سطح داخلی سازی کی ۱۲۵ بالای ۹۰ درصد است که در صورت صحت این موضوع کی ۱۳۲ را باید داخلی‌ترین خودروی ایرانی محسوب کرد

بیشتر بخوانید

جدیدترین خودرو‌های تولید داخل را بشناسید

 k132 ای که بر پایه پژو ۳۰۱ توسعه یافته، در بخش ابعاد از طول ۴۵۰ میلی متر، عرض ۱۷۴۸ میلی متر، ارتفاع ۱۴۶۶ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۶۵۲ برخوردار است. صندوق بار این سدان حجم ۶۴۰ لیتری دارد و کلیات این ابعاد وزن ۱۱۹۰ کیلوگرمی را بوجود آورده اند. بهره مندی از سیستم کنترل پایداری الکترونیکی موسوم به ESC و همچنین سیستم کنترل فشار باد لاستیک‌ها خواهد بود که تاثیر بسزایی در ایمنی اتومبیل خواهند گذاشت.

از لحاظ امکانات و تجهیزات، هر دو نسخه دستی و اتوماتیک امکانات خوبی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند، اما با خرید نسخه اتوماتیک می‌توانید ۴ کیسه هوای ایمنی راننده، نمایشگر ۷ اینچی لمسی، بلوتوث، چراغ روشنایی روزسرنشین جلو و جانبی، آینه‌های جانبی برقی راهنمادار با قابلیت تاشوندگی، کمربند‌های ایمنی جلو و عقب ۳ نقطه ای، رینگ‌های ۱۶ اینچی آلومینیومی، سنسور نور و باران، روکش چرمی و پارچه‌ای و همچنین ورود بدون کلید را داشته باشید.

 

 

کد کلاس(های) خودرو 32201 نوع موتور EC5 حجم موتور (cc) 1600 حداکثر توان موتور (hp) 110 اسب بخار در 6000 دور در دقيقه حداكثر گشتاور (Nm) 150نيوتن متر در 4800 دور در دقيقه تعداد سوپاپ 16 نوع سوخت سازگار بنزين بدون سرب اكتان 95 سيستم انژكتوري پاشش چند نقطه اي حداکثر سرعت (km/h) 190 شتاب صفر تا 100 (ثانیه) 9.5 سيستم انتقال قدرت 5 دنده دستي مصرف سوخت تركيبي (Lit/100 km) 6.7 طول خودرو (mm) 4505 عرض خودرو(mm) 1748 ارتفاع خودرو (mm) 1466 فاصله بين دو محور چرخهاي عقب و جلو (mm) 2652   وزن خودرو بدون سرنشين با مخزن سوخت پر و بدون تجهيزات اضافي (kg) 1150 گنجايش مخزن سوخت (Lit) 50 حجم فضاي صندوق عقب (Lit) 640   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی ضیغمی گفت: از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه این خودروها و خودروهای برقی آغاز می شود.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده هفته آینده خودروهای وارداتی از جمله خودروهای برقی در سامانه فروش خودروهای وارداتی عرضه شود.

چند هزار خودروی وارداتی در گمرکات دپو شده؟ ۵۰ هزار یا ۱۳ هزار؟!

ضیغمی افزود: تا زمانی که سامانه عرضه خودروهای برقی آماده شود، خودروهای برقی در همان سامانه اصلی عرضه خواهد شد. بنابراین در اولین عرضه خودروهای وارداتی در سال جاری، خودروهای برقی نیز عرضه می‌شود.

سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور کد خبر 848587 برچسب‌ها واردات خودرو خودروی برقی خبر مهم بازار خودرو خودرو

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه
  • «خودروی برقی» راه‌حلی بدون جایگزین