Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:30:20 GMT

بودجه شهرداری خارگ ۵ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۴۵۶۵

بودجه شهرداری خارگ ۵ درصد افزایش یافت

یوسف وطن دوست در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بودجه مصوب شهرداری خارگ در سال گذشته مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال بوده که اسفندماه سال ۹۸ اصلاحیه بودجه ۲۱۳ میلیارد ریال مصوب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ افزود: در اجرای بند ۱۲ ماده ۸۰ قانون شورای اسلامی شهر خارگ پس از بررسی‌های مختلف طی چندین جلسه و حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر در صحن علنی، تفریغ بودجه ۹۸ را به مبلغ ۲۱۷ میلیارد ریال تصویب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ارائه تفریغ بودجه و نظارت و تصویب آن توسط شورای اسلامی شهر خارگ موجب تحقق یکی از بندهای اساسی ماده ۸۰ قانون شوراها و همچنین مقایسه بین عملکرد و بودجه مصوب شهرداری و بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص انحرافات احتمالی خواهد بود.

وطن دوست گفت: تفریغ بودجه ۲۱۷ میلیارد ریالی شهرداری خارگ توسط اعضای این شورا به تصویب رسید. این بودجه عمرانی مبلغ ۱۱۸ میلیارد ریال معادل ۵۴ درصد و بودجه جاری معادل ۴۶ درصد است که افزایشی ۵ درصدی نسبت به سال ۹۷ داشته است.

کد خبر 5014100

منبع: مهر

کلیدواژه: جزیره خارگ شورای شهر خارگ شهرداری محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری شیراز ماه محرم بوشهر عاشورا آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین شورای اسلامی شهر میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۴۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خلجی با تأکید بر اینکه از ابتدای دولت مردمی سیزدهم نگاه دولت بر حل مسائل شهری و کمک در این حوزه بوده است، گفت: طی ۲.۵ سال گذشته ناوگان عمومی شهر زنجان با نگاه حمایتی دولت نوسازی شد در حالیکه در ۱۰ سال گذشته چنین کمکی نشده بود و با کار‌های انجام گرفته ۲۴ دستگاه سنگین تحویل شهرداری‌ها شد.

وی افزود: سرانه بودجه شهری از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ برابر با ۳۶۰ درصد افزایش یافته و ۹۴ میلیون متر مربع به فضای سبز شهری اضافه شده که یکی از موفقیت‌های شهرداری‌های استان همین موضوع است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری زنجان ادامه داد: بیش از ۴۵۴ هزار تن آسفالت در شهر‌های استان آسفالت‌ریزی شده است که بیش از ۸۰ درصد آمار متعلق به شهر زنجان بوده و این امر کام مردم شهر را شیرین کرده است.

خلجی به ارزیابی عملکرد شورا‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۱۱۳ عضو شورای شهر استان در ۲۱ شهر فعالیت می‌کنند در حالیکه در ارزیابی ها، شورای اسلامی شهر زنجان به عنوان شورای برتر انتخاب شد.

وی با تأکید بر اینکه خدمات این نهاد در بسیاری از موارد به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است، گفت: در حال حاضر شهر زنجان ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که به همت شهردار و اعضای شورا تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری زنجان ادامه داد: طبق ماده ۶۸ قانون شهرداری و شورا باید ۴۰ درصد مجموع درآمد آنها در بخش عمرانی استفاده شود، اما در شهر زنجان ۶۰ درصد بودجه در این محل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خلجی با بیان اینکه بیش از ۹۱ درصد مصوبات شورای شهر زنجان مصوب و اجرا شده است، گفت: تاکنون مصوبات مشکل‌داری را در شهر شاهد نبودیم و در شورای اسلامی شهر زنجان بدون هیچ حاشیه‌ای و وابستگی با تمام قدرت، اقدامات لازم در خصوص مسائل شهری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است / موازی‌کاری فرهنگی داریم!
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری