Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر عبدالرسول همتی بعد از ظهر چهارشنبه با حضور در استودیو سلامت در جمع خبرنگاران از انجام بیش از ۲۵۵ هزار مورد تست در آزمایشگاه‌های تشخیصی مولکولی استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون خبر داد و افزود: بر اساس بررسی‌ها، ابتلای ۴۳ هزار و ۶۶۵ نفر به قطعیت رسیده که با جان باختن ۱۲ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته آمار کل به ۸۲۲ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اعلام موارد بیماران مشکوک و یا علامت دار که در مراکز درمانی استان بستری هستند، عنوان کرد: از مجموع ۷۲۹ بیمار بستری، ۹۱ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و شرایط آنها وخیم گزارش شده است.

او در ادامه با آرزوی سلامتی برای مبتلایان، از بهبودی ۴۰ هزار و ۸۳۶ مبتلا به کرونا ویروس در فارس خبر داد که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند و این تعداد را معادل ۹۴ درصد از موارد کل مبتلایان دانست.

دکتر همتی در رابطه با آمار تجمعی جان باختگان کرونا در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: آمار جان باختگان در شیراز ۳۷۹ نفر، مرودشت ۵۴ مورد، کازرون ۳۸ مورد، آباده ۲۰ مورد، داراب ۱۸ مورد، لامرد ۱۶ مورد، قیر وکارزین ۱۵ مورد، کوار ۱۰ مورد، زرین دشت ۸ مورد، ممسنی و پاسارگاد هرکدام ۷ مورد، زرقان و اقلید هرکدام ۶ مورد، استهبان و خرم بید هرکدام پنج مورد، سپیدان، سروستان و ارسنجان هر کدام ۴ مورد، فیروزآباد، مُهر و نی ریز هر کدام ۳ مورد، کوه چنار، رستم و بیضا هر کدام ۲ مورد، فراشبند، خرامه، بوانات و سَرچهان هر کدام یک مورد بوده و خوشبختانه شهرستان بختگان نیز تا کنون مورد فوتی گزارش نشده است.

این مقام مسؤول در دانشگاه به مردم توصیه کرد که چه در سفر و چه در منزل، به توصیه‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، مواد ضدعفونی کننده، رعایت فاصله گذاری فیزیکی عمل کرده و از حضور در تجمعات بپرهیزید.

کد خبر 5014211

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شیراز دانشگاه علوم پزشکی شیراز محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری شیراز ماه محرم بوشهر عاشورا آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نیمار جونیور، کاپیتان تیم ملی برزیل به عنوان «بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال» از سوی سایت 90 مین انتخاب شد. بر اساس گزارش 90 مین، نیمار از 91 ضربه پنالتی که در دوران فوتبالی اش زده 74 بار را به گل تبدیل کرده و 17 بار را خراب کرده تا از این حیث بهترین فوتبالیست تاریخ شود.10 پنالتی زن برتر تاریخ فوتبال از دید این رسانه انگلیسی به ترتیب زیر است:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900244

دیگر خبرها

  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • حضور سرزده ماسک در چین | تسلای خودران در چین؟
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • سامانه بارشی جان دوباره می‌گیرد / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • گاندو‌ها در برابر تراکتور باختند