Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-05@19:13:38 GMT

نکیسا: «لک» به پرسپولیس کمک خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۴۷۵۸

نکیسا: «لک» به پرسپولیس کمک خواهد کرد

ایران اکونومیست- دروازه‌بان پیشین پرسپولیس معتقد است که سنگربان جدید این این تیم می‌تواند به سرخپوشان کمک کند.

نیما نکیسا  در خصوص حضور حامد لک در پرسپولیس، گفت: جذب حامد لک به طور یقین با نظر کادر فنی «داوود فنایی» به‌عنوان مربی دروازه‌بانان بوده است. به‌نظرم پرسپولیس دروازه‌بان خوبی خریده که می‌تواند به تیم کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: لک دروازه بان خوبی است، ضمن اینکه در این چند سال گذشته در تیم‌های مختلفی بازی کرده و سوابق خوبی هم دارد. این یعنی پرسپولیس می‌تواند روی او حساب باز کند.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس افزود: فکر می‌کنم مهمترین فاکتوری که باعث شد پرسپولیس سراغ حامد لک برود تجربه او است. حضور یک دروازه‌بان باتجربه به پرسپولیس و کادر فنی در فصل آینده بسیار کمک خواهد کرد.

نکیسا خاطرنشان کرد: البته نکته مهم این است که در حال حاضر پرسپولیس برای جذب دروازه‌بان گزینه های زیادی هم نداشت و این به خاطر این است که ما در تولید دروازه بان موفق نبودیم و نتوانستم در این چند سال دروازه بان های بین المللی خوبی تربیت کنیم. به خاطر همین می بینیم که وقتی پرسپولیس می‌خواهد دروازه‌بان بگیرد با کمبود گزینه روبرو می شود.

وی تصریح کرد: به عنوان یک پرسپولیسی برای حامد لک و دیگر بازیکنان پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم. پرسپولیس را خیلی دوست دارم البته می دانم که حامد لک هم پرسپولیسی است. امیدوارم که این تیم بتواند نماینده شایسته‌ای برای کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دروازه بان حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر عمل کرده دفاعی بسیار خوبی داشته و همین امر باعث شده آنها با ۱۳ گل خورده و بهتر از استقلال عنوان برترین خط دفاعی لیگ را تا پایان هفته بیست و پنجم از آن خود کنند.

نکته مهم در مورد خط دفاعی پرسپولیس  این است که آنها در نیم فصل دوم تنها در  دو بازی برابر فولاد و آلومینیوم دروازه‌شان را باز شده دیدند که هر دو بار روی اشتباهات دروازه‌بان و خط دفاعی‌شان این اتفاق افتاده است.

پس از بازی فولاد شاگردان اوسمار در شش بازی متوالی موفق به کلین شیت شدند. جالب اینکه از این شش کلین شیت سه‌تای آن با دروازه‌بانی امیررضا رفیعی، دروازه‌بان ۲۲ ساله آکادمی سرخ‌ها به ثبت رسیده که او در غیاب علیرضا بیرانوند در لیگ برتر عملکرد خوبی از خود نشان داد.

پرسپولیس که بسیار برای رسیدن به صدر جدول تلاش می‌کند امیدوار است همین روند را در پنج بازی باقی مانده نیز حفظ کنند و حداقل گل خورده را به ثبت برسانند.

سرخ‌های این روزها در خط دفاعی خود دو مدافع آماده یعنی گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی را دارند که علاوه بر وظایف دفاعی یکی از امیدهای پرسپولیس برای گلزنی نیز هستند چرا که هر یک در این فصل ۵ گل به ثمر رسانده‌اند.

در هر حال پرسپولیس آمار فوق العاده‌ای از جهت گل نخوردن در بازی‌های متوالی ثبت کرده و با بسته ماندن دروازه‌اش مقابل نساجی در ورزشگاه وطنی می‌تواند به آمار ۷ بازی کلین شیت متوالی در لیگ برتر دست پیدا کند. در ثبت این آمار فوق‌العاده درخشش زوج دفاعی احیا شده پرسپولیس تاثیر زیادی داشته است.

دیگر خبرها

  • استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • بنیادی فر داور پرسپولیس شد/ سوت بازی استقلال در دستان کوپال
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)