Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش ۱۴ فوریه بحرین در بیانیه ای با محکومیت اقدام امارات در سازش با اشغالگران تاکید کرد که اجازه نمی دهیم خاک کشورمان جای پای صهیونیست‌ها شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین٬ مخالفان بحرینی با محکوم کردن اقدام امارات در عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی تاکید کردند که همه تلاش خود را برای جلوگیری از هرگونه اقدام رژیم بحرین برای عادی‌‌سازی با اشغالگران به کار می بندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ائتلاف «جوانان انقلاب 14 فوریه» بحرین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این اقدام «محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی٬ رژیم صهیونیستی را برای ارتکاب به جنایت‌های بیشتر علیه فلسطینیان گستاخ‌تر می‌کند و بن‌زاید مسئول پیامدهای خطرناک آن است.

این ائتلاف تصریح کرد که اقدام امارات در سازش با صهیونیست‌ها کاملا در خدمت اهداف انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و نادیده گرفتن ارزش‌های عربی و اسلامی است که رژیم‌های عربی در محافل بین‌المللی از آنها دم می زنند. همچنین بازداشت‌های مخفیانه‌ای که توسط سرویس های دولتی در امارات انجام می‌شود نشان می‌دهد که شهروندان اماراتی این تواق ننگین را رد می‌کنند و دلیل محکمی برای موضع مخالف ملت‌ها در قبال عادی سازی با صهیونیست‌هاست.

وزیر خارجه آمریکا وارد بحرین شدعزاداری بحرینی‌های مقیم قم در دهه دوم محرم به روایت تصویر

در ادامه این بیانیه آمده که ملت بحرین نیز هرگونه اقدام کوچک یا بزرگ و در هرزمینه‌ای در عادی سازی با رژیم اشغالگر را رد می‌کنند و هرگز اجازه نخواهند داد که زمین کشورشان تبدیل به جای پای صهیونیت‌ها شود و از هر روشی برای مقابله با چنین اقدامی استفاده خواهند کرد.

روز سه شنبه « حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین در خلال دیدار با «جرد کوشنر» داماد و مشاور ارشد ترامپ٬ اعلام کرده بود که سیاست امارات و مواضع تاریخی آن را در دفاع از مسائل و منافع امت اسلامی و عربی می‌ستاید.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "امارات" اسرائیل اخبار "بحرین" بیشتر بخوانید... عزاداری بحرینی‌های مقیم قم در دهه دوم محرم به روایت تصویر وزیر خارجه آمریکا وارد بحرین شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... عزاداری بحرینی‌های مقیم قم در دهه دوم محرم به روایت تصویر وزیر خارجه آمریکا وارد بحرین شد واژه های کاربردی مرتبط اخبار "امارات" اسرائیل اخبار "بحرین" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)/ ماکرون: اقدام شارلی ابدو را محکوم نمی‎‌کنم ۲ آغاز واکسیناسیون کرونا در مسکو/ شرط فروش واکسن به سایر کشورها ۳ وال استریت ژورنال: پیروزی ترامپ در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری آمریکا غیرمحتمل است ۴ شیخ الشیوخ جزیره سقطری: ریاض و ابوظبی پای اسرائیل را به یمن باز کردند ۵ کویت: هواپیماهای اسرائیلی هرگز از آسمان ما عبور نخواهند کرد ۶ گزارش| ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در غرب؛ توهین به مذهب آزاد، انکار هولوکاست ممنوع ۷ آتلانتیک: ترامپ جامعه آمریکایی را به سقوط می‌کشاند ۸ اعتراض پاکستان به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر گرامی اسلام(ص) مهمترین اخبار بین الملل گزارش| ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در غرب؛ توهین به مذهب آزاد، انکار هولوکاست ممنوع بیانیه رئیس نشست کمیسیون مشترک برجام: اعضا تاکید کردند آمریکا عضو برجام نیست صحنه‌ای فجیع این بار در فلسطین که جنایت مرگ «جرج فلوید» را یادآوری می‌کند+فیلم و تصاویر ظریف: برای ناکام گذاشتن تلاش‌های ترامپ و صهیونیست‌ها شبانه روزی وقت می‌گذاریم مهمترین اخبار تسنیم گزارش| ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در غرب؛ توهین به مذهب آزاد، انکار هولوکاست ممنوع سفیر چین در ایران: عدم صلاحیت آمریکا برای اعمال تحریم‌ها یک "باور مشترک" است اختصاصی تسنیم|حضور پُرقدرت بازارساز/ ۶۰۰ میلیون درهم در نیما عرضه شد/ تزریق ۵۰ میلیون دلار در بازار امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند روحانی: عزاداری امسال استثنایی و به‌یادماندنی بود/ عزاداری‌ها بهانه‌ای به دشمنان نداد/ سامانه شاد باید رایگان باشد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار امارات اسرائیل اخبار بحرین اخبار امارات اسرائیل اخبار بحرین صهیونیست ها بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام صهیونیست: آمریکا از جنگ خسته شده است

گیورا ایلند، رئیس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تاکید کرد آمریکا انتظار داشت جنگ غزه ظرف چند ماه پایان یابد، الان از ادامه آن خسته شده و خواهان پایان آن است.

براساس گزارش القدس العربی، ایلند در مصاحبه‌ای با رادیو رژیم صهیونیستی گفت: مهم‌ترین چیز برای آمریکا این است که جنگ را در عرض چند ماه به پایان برساند.

وی افزود: وضعیت در حال بدتر شدن است و (اسرائیل) هر روز از پیروزی مطلق دورتر می‌شود، یک مشکل سخت در طرف اسرائیل و یک مشکل به همان اندازه در طرف آمریکایی وجود دارد.

علیرغم حمایت بی قید و شرط آمریکا از رژیم صهیونیستی در جنگ در غزه در حدود ۷ ماه پیش، ایلند مدعی شد که آمریکا بیش از آنکه در کنار ما باشد در موضوع اسرا و در هر چیز دیگری با حماس است. 

او افزود: اگر بحث رفح و کمک‌های اقتصادی به غزه باشد، آنها با حماس هستند و در بحث پایان جنگ، آمریکا و حماس بیشترین تمایل برای پایان دادن به جنگ را دارند. 

 ایلند مدعی شد: آمریکا در کنار حماس ایستاده است و یحیی السنوار، رهبر آن در غزه این مسائل را به خوبی درک می‌کند، بنابراین عصبی نیست و بهترین پاسخ از نظر او پاسخ ندادن است.

او با توجه به مطالب فوق، از دیدگاه خود معتقد بود که مشکل بسیار عمیقی با طرف آمریکایی وجود دارد.

در همین حال این مقام صهیونیستی تاکید کرد: در حالی که آمریکا در پرونده ایران از اسرائیل حمایت می‌کند، در موضوع مناقشه اسرائیل و فلسطین با ما همراه نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • درخواست آمریکا از قطر برای اخراج سران حماس
  • «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است
  • واکنش حماس به شهادت ۲ فلسطینی در بازداشتگاه‌ و اقدام ترکیه در قطع روابط تجاری با رژیم صهیونیستی
  • السنوار بر این باور است که پیروز نهایی جنگ غزه خواهد بود
  • واکنش معین به اعتراضات دانشجویی در آمریکا: دانشگاه و دانشجویان در مقایسه با سیاسیون یا سرمایه‌داران، از اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالاتری در جامعه برخوردار هستند/ اعتراض آنها می‌تواند به تغییر سیاست‌های دولتها و حتی تغییر دولتها منجر شود
  • مقام صهیونیست: آمریکا از جنگ خسته شده است
  • دانشگاهی‌ها و نمایندگان درباره جنبش دانشجویی آمریکا چه گفتند؟
  • عضویت فلسطین در سازمان ملل، در راستای رسیدگی به بی عدالتی علیه فلسطینان است
  • روایتی دیگر از چهره جدید دانشگاه کلمبیا