Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور فرانسه از پایتخت عراق مردم این کشور را خطاب اظهارات خود قرار داد و در پیامی مشکوک گفت: از سال‌های گذشته و این اواخر بسیاری از طرف‌ها در امور داخلی عراق مداخله کرده‌اند که می‌تواند حکومت و کشورتان را تضعیف کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از المیادین، امانوئل مکرون پس از دیدار با برهم صالح، رئیس‌جمهور عراق گفت: عراق به‌دلیل جنگ و تروریسم در حال عبور از مرحله تهدیدات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بدون نام بردن از کشور خاصی خطاب به مردم عراق افزود: شما در مرحله متمایزی از تاریخ قرار دارید، جنگ با داعش پایان نیافته است و عناصر این گروه (تروریستی) همچنان در کشورتان جولان می‌دهند. از سال‌های گذشته و این اواخر بسیاری از طرف‌ها در امور داخلی عراق مداخله کرده‌اند که می‌تواند حکومت و کشورتان را تضعیف کند.

رئیس‌جمهور فرانسه عنوان کرد: شما این قدرت را دارید که به ثبات دست یابید و کشورتان نقش و جایگاه خاصی در تاریخ و جغرافیای منطقه داشته باشد. باید دوره انتقالی را مدیریت کنید و این، موضوع بسیار مهمی برای کشور و منطقه است.

مکرون در ادامه اظهاراتش گفت: سختی‌هایی وجود دارد، ولی عراق اراده دارد وارد فاز اصلاحات شود و فرانسه به بغداد در این زمینه کمک خواهد کرد؛ همچنین به سود مجامع جهانی است که از عراق حمایت کنند.

انتهای پیام/4033/

منبع: آنا

کلیدواژه: داعش رئیس جمهور فرانسه امانوئل مکرون اوضاع عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین شیرزاد مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: با اعطای نهاده مدت دار و عرضه بیش از یک میلیون تن نهاده با ارز ترجیحی و بهره‌گیری از مکانیزم استمهال شرکت پشتیبانی امور دام کشور خدمت مهمی به جامعه مرغداران کرده است، به‌گونه ای که عمده انبارهای مرغداران و زنجیره‌ها پر از نهاده است.

وی با تاکید بر اینکه با همه ظرفیتمان متعهد به خرید مرغ هستیم، افزود: شرکت با شیبی ۲۷ درصدی طی یک ماه گذشته به رکورد خرید روزانه ۱۰۰۰ تن مرغ رسیده است. البته خرید مرغ از اسفندماه آغاز شده بود و در ماه رمضان حدود ۱۷ هزار تن مازاد مرغ از استان‌ها خریداری شد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: طی سه شب متوالی اخیر متوسط وزن مرغ‌ها در کشتارگاه‌ها بالای ۲ کیلو و ۹۰۰ گرم شده، بنابراین دیرکشتاری اتفاق افتاده چنانکه تا ۵۹ روزگی مرغ را نگه می‌دارند. پیامد این تاکتیک از سوی مرغداران افزایش ذخایر گوشت سفید در کشور است.

وی در ادامه افزود: شرکت پشتیبانی امور دام کشور امسال واردات گوشت مرغ را از دو ماه قبل در فراخوان و مناقصه‌های بین‌المللی متوقف کرده و با افتخار تکمیل و کهنه و نو شدن ذخایر استراتژیک مرغ کشور با تولید داخل صورت می‌گیرد.

این مقام مسؤول تاکید کرد: صنعت مرغداری نیاز به منابع مالی جدید، سرمایه در گردش مکفی و بیمه قیمت محصولات دارد و برای این منظور حتماً باید کریدورهای صادراتی فعال شود.

شیرزاد عنوان کرد: نیاز به تقویت کمی تعداد کشتارگاه‌ها و ارتقای کیفیت مدیریت صادرات مرغ در کشور داریم. صنعت مرغداری وارد یک کلاس جهانی جدید شده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: در حال حاضر همکاران شرکت و مدیران استانی بدون محدودیت به خرید بیش بود مرغ در استان‌ها مشغول هستند.

کد خبر 6089229 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی