Web Analytics Made Easy - Statcounter

راد گفت: با اعلام اینکه میزان صرفه‌جویی اقتصادی شهروندان بابت خرید برخی محصولات از میادین میوه و تره بار در ۵ ماهه نخست سال ۹۹، بالغ بر ۴۱۰ میلیارد و ۴۴۷ میلیون تومان برآورد می‌شود.


به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ «سید سعید راد» با تاکید بر اینکه به عبارتی، سهم یارانه غیر مستقیم مدیریت شهری هر خانواده تهرانی بابت خرید از میادین میوه و تره بار از ابتدای سال جاری تاکنون 137 هزار تومان بوده است، افزود: این مبلغ، شامل تمامی محصولات عرضه شده در میادین نمی‌شود و صرفاً برخی از انواع میوه‌جات، سبزیجات و صیفی‌جات و نیز بعضی از اقلام حبوبات، مواد پروتئینی و کالاهای اساسی را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اینکه براساس ارزیابی‌های 5 ماه گذشته، به طور متوسط با پول خرید 8 کیلوگرم انواع میوه در سطح شهر، خرید حدود 13 کیلوگرم میوه از همان نوع و کیفیت مشابه از میادین میوه و تره بار امکان‌پذیر است، اظهار کرد: در بازه زمانی اول فروردین تا آخر مرداد 99، قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار 38 درصد، سبزیجات و صیفی‌جات 34 درصد و حبوبات 18 درصد پایین‌تر از سطح شهر بوده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، میزان تفاوت قیمت محصولات پروتئینی را نیز در این بازه زمانی 10 تا 20 درصد اعلام و خاطرنشان کرد: قیمت گوشت گوسفند در میادین میوه و تره بار 19 و نیم درصد، گوشت گوساله 16 و نیم درصد، گوشت مرغ 10 درصد و تخم مرغ 14 درصد کمتر از سطح شهر بوده و این تفاوت قیمت نشان‌دهنده این است که قدرت خرید شهروندان در صورت خرید از میادین میوه و تره بار به مراتب بالاتر می‌رود و کالاهای بیشتری در سبد مایحتاج روزانه آنها قرار می‌گیرد.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: میوه و تره بار میدان تره بار میادین میوه و تره بار میادین میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۵۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از مهمترین محور‌های زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

در گزارش روز‌های اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحد‌های دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • صرفه‌جویی ۳ میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمندسازی
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!