Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- مراسم رسمی آغاز تحویل ۱۴هزار واحد مسکن مهر پردیس روز یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود و پرونده مسکن مهر شهر جدید پردیس نیز تا پاییز امسال بسته خواهد شد.

بر این اساس، برنامه تحویل واحد به مالکان با تحویل یک واحد نمونه از هر کدام از فازهای ۵،۸،۹،۱۱ و ۹ جدید آغاز خواهد شد، بدین صورت که در هر فاز به یک خانواده کلید واحد مسکونی تحویل داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات اجرایی ۸۲ هزار واحد پروژه مسکن مهر سال ۹۱ در شهر جدید پردیس آغاز شده است و تعداد واحدهای مسکن مهر تحویل شده به مردم در شهر جدید پردیس تاکنون ۴۵ هزار واحد است و شرکت عمران شهر جدید پردیس از مهر ماه ۹۷ موفق به تکمیل و تحویل ۲۰ هزار واحد مسکن مهر به مردم شده ‌است.

بر این اساس با احتساب حدود ۱۴ هزار واحد دیگری که روز یکشنبه افتتاح خواهد شد تعداد واحدهای مسکن مهر تکمیل و تحویل شده در دوره کنونی وزارت راه و شهرسازی به ۳۴ هزار واحد می‌رسد.

دولت برای تکمیل هر چه سریعتر واحدهای مسکن مهر پردیس وام هزار میلیارد تومانی را در سال جاری درنظر گرفت و این وام با کمک وزارت راه و شهرسازی و پیگیری‌های قائم‌مقام وزیر در امور مسکن مهر، نهایی و تاکنون ۲۷۵ میلیارد تومان از آن تسهیلات نیز دریافت شده است.

پیش‌بینی می‌شود سر جمع ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر پردیس هزینه شود و پرونده این پروژه‌ها تا آخر امسال با تکمیل تمامی روبناها و خدمات مورد نیاز بسته می‌شود.

این آمار منهای تحویل واحدهایی است که پرونده قضایی و مشکل حقوقی دارد.

ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شهر جدید پردیس مسکن مهر پردیس هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۵۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران

محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران  با بیان اینکه  نوسازی واحدهای مسکونی فرسوده در مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران آغاز شده است گفت: در منطقه جنوب غرب تهران قرار دارد  از جمله ۱۷ و ۱۸ ، ۱۳ هزار پلاک فرسوده قرار دارد که بخش عمده ای از آنها  واحد های مسکونی کوچک و ریز دانه است.

وی افزود: در سال های گذشته  امکان نوسازی و ساخت را نداشتند که خوشبختانه با پیگیری های انجام شده این روند و موانع برطرف شده است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران توضیح داد: با آزادسازی این اراضی ۱۳ هزار پلاک واقع در بافت فرسوده مناطق ۱۷ و ۱۸ در مسیر راه‌آهن در مدار نوسازی قرار می‌گیرد که خود می‌تواند ۳۰ هزار واحد مسکونی را وارد مدار ساخت و ساز کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • ساخت ۲هزار و۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی تا دو هفته آینده کلید زده می شود
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال