Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@20:38:18 GMT

نیسان با داروی دامی قاچاق در تهران توقیف شد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۵۲۴۷

نیسان با داروی دامی قاچاق در تهران توقیف شد

خبرگزاری میزان- فرمانده یگان امداد پلیس تهران از کشف داروی دامی قاچاق در یک دستگاه خودروی نیسان به ارزش ۳ میلیارد ریال خبر داد. تاریخ انتشار: 16:00 - 12 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۲۳۷۵

خبرگزاری میزان - سرهنگ دلاور القاصی مهر گفت: با کنترل تردد خودرو‌های عبوری محور‌های مواصلاتی به شهر تهران، ماموران گروهان ویژه مستقر در عوارضی "تهران – قم " موفق شدند یک دستگاه خودروی نیسان حمل بار کالای قاچاق را شناسایی و خودرو نیسان را توقیف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دستگیری راننده و سرنشین این خودرو، گفت: در بازرسی‌های انجام شده ۱۷۶ کارتن داروی دامی از داخل این خودرو که فاقد فاکتور و برگه گمرکی بودند، کشف شد.

فرمانده یگان امداد تهران با اشاره به اعتراف متهمان مبنی بر خرید و فروش داروی قاچاق، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی این دارو‌ها را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ القاصی مهر در پایان خاطر نشان کرد: اموال کشف شده به همراه متهمان پرونده پس از تشکیل پرونده اولیه برای ادامه تحقیقات پلیسی و سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس پیشگیری تهران قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: کشف دارو‌های قاچاق در پایتخت

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۵۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف شمش‌های قاچاق در ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

او گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • خودروی جدید نیسان؛ کوچک، مانورپذیر و ساکت!
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • راننده نیسان زیر چرخ‌های کامیون در همدان جان باخت
  • جمع آوری داروهای قاچاق و دست ساز از عطاری های اردبیل
  • توقیف محموله خوراک دامی قاچاق در پاوه
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری