Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@12:53:48 GMT

اهدای 194 قلم اسباب بازی توسط خیر قرچکی

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۵۴۱۰

اهدای 194 قلم اسباب بازی توسط خیر قرچکی

رئیس کمیته امداد شهرستان قرچک از اهدای 194 قلم اسباب بازی برای فرزندان خانواده های مشمول در طرح اکرام ایتام و محسنین توسط یکی از خیران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهدی سامانی،رئیس کمیته امداد شهرستان قرچک با اشاره به اهدای 194 قلم اسباب بازی میان 100 فرزند مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین ،گفت: ارزش اقلام اهدایی 8 میلیون تومان برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی،افزود: این خیر یک سال است که همکاری خود را با این نهاد آغاز کرده و در مناسبت های مختلف کمک های خود را به این نهاد اهداء می کند.

سامانی در ادامه به توزیع 150 سبد کالا توسط مرکز نیکوکاری پوئینک اشاره و اظهار کرد:این تعداد بسته کالا حاوی مواد غذایی از جمله برنج، گوشت گوسفندی، گوشت مرغ، حبوبات، قند و شکر، ماکارونی، روغن، رب گوجه فرنگی و ... نذورات خیران به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی بوده است که میان جامعه هدف تحت حمایت مرکز نیکوکاری پوئینک و کمیته امداد قرچک توزیع شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان قرچک تصریح کرد: ارزش ریالی هر سبد غذایی 400 هزار تومان برآورد شده است.

وی همچنین از توزیع 800 پرس غذای گرم و 300 پرس شله زرد میان عزاداران حسینی در شب شام غریبان خبر داد و گفت: این اقدام نیز با همکاری مرکز نیکوکاری شهدای پویئنک انجام شده است.

سامانی ارزش ریالی هر پرس غذای گرم را 14 هزار تومان و هر پرس شله زرد را 3 هزار تومان اعلام کرد و گفت: این تعداد غذای گرم و سبد کالای توزیع شده میان جامعه هدف در قالب طرح اطعام حسینی و احسان حسینی انجام شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی با اشاره به حادثه غم انگیز منزل مسکونی در شهرستان قائمشهر رخ داد افزود: پسر ۷ ساله این خانواده که برای برداشتن اسباب بازی در کمد تلاش می‌کرد با سقوط کمد منجر به مرگ وی شد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: خانواده‌ها توصیه کرد که اگر دارای فرزندان خردسال در خانه هستید، تلویزیون و مبلمان، قفسه کتاب و کمد را محکم به دیوار بچسبانی و وسایلی مانند اسباب بازی‌ها و خوراکی‌ها و کنترل دستگاه‌ها را در جایی که بچه‌ها وسوسه می‌شوند بالا بروند تا به آنها برسند، نگهداری نکنید، اقلام سنگین‌تر را در قفسه‌ها و کشوهای پایین‌تر نگهداری کنید تا احتمال واژگونی کمدها کاهش یابد.

کد خبر 6095143

دیگر خبرها

  • سقوط کمد جان پسر بچه ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد جان پسر ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان