Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@12:48:23 GMT

توانایی پذیرش بیماران کرونایی را نداریم+صوت

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۵۴۹۵

توانایی پذیرش بیماران کرونایی را نداریم+صوت

نعمتی با اشاره به قرمز بودن وضعیت شهرستان لنده و استان گفت: کادر درمانی ما حقیقتا خسته هستند و دیگر توانایی پذیرش حجم انبوهی از بیماران را به دلیل مبتلا شدن خود کادر درمان نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان لنده گفت: باتوجه به قرمز بودن وضعیت شهرستان لنده و استان به خصوص شهرستان های همجوار لازم است که همه ما در قبال سلامتی خود و خانواده هایمان احساس مسئولیت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در روزهای گذشته متوفی کرونایی را با شرایط بهداشتی دفن کردیم که جمعیت زیادی برای تشیع و تدفین این فرد آمده بودند و هرچی تلاش کردیم که جمعیت کاسته شود و از هم دیگر فاصله بگیرند متاسفانه این مهم تحقق نیافت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده تصریح کرد: مرگ افراد کرونایی و شیوه دفن انها نباید همراه با جمعیت باشد چرا که همین تجمع عامل اصلی شیوع بیماری است.

وی افزود: کادر درمانی ما حقیقتا خسته هستند و دیگر توانایی پذیرش حجم انبوهی از بیماران را به دلیل مبتلا شدن خود کادر درمان و بعضا شهادت آنان دیگر نداریم ولازم است که شهروندان رعایت کنند.

نعمتی افزود: امروز حتی متخصصین و پزشکان بیمارستان نیز برای بار دوم و حتی سوم به کرونا مبتلا شدند که نشان از بی مسئولیتی ما در قبال سلامتی خود در وهله اول و بعد کادر خسته درمانی است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت:این بیماری پیر و جوان، میانسال و سالخورده نمی شناسد پس باید نسبت به حفاظت فردی و پوشیدن ماسک اقدامات لازم را انجام دهیم تا از این بیماری مصون بمانیم.

انتهای پیام/

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. cx دانلود

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان لنده کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۵۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حساب توییتری خود، از تصویب و برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان خبر داد.

به گزارش ایسنا، بهرام عین اللهی در توییترنوشت:

«تصویب و برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان به ویژه جامعه پرستاران پرتلاش بر حسب سختی کار، یکی از اهدافی بود که علیرغم همه محدودیت های مالی، با پیگیری مجدانه و همدلی نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید. پرداخت امسال را با ۱۰ همت آغاز خواهیم کرد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان
  • سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به سالک مبتلا می‌شوند
  • بیماریی که سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به آن مبتلا می‌شوند
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند