Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به همراهی مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان طی یکی دو ماه اخیر گفت: خوشبختانه این همکاری جواب داد و اکنون ۲ شهرستان سفید و ۹ شهرستان نیز در وضعیت زرد قرار گرفتند. - اخبار استانها -

ناهید جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهارداشت: از تعطیلات نیمه خرداد روند ابتلا به کرونا در استان گلستان افزایشی شد و موارد ابتلا به شدت افزایش یافت و نگرانی از این وجود داشت که به شرایط اسفندماه برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در اوایل تیرماه تقریبا وضعیت همه شهرستان‌های استان قرمز شد و با اطلاع‌رسانی به مردم و مصوبه‌هایی که ستاد مقابله با کرونا داشت توانستیم پیک دوم را هم تا حدود زیادی کنترل کنیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: خوشبختانه همراهی مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی جواب داد و اکنون وضعیت استان گلستان تقریبا باثبات شده است.

ذوالفقاری: دهه محرم تجربه خوبی در مدیریت بیماری کرونا در کشور بودویروس کرونا چند روز در بدن بیماران باقی می‌ماند؟/ ضریب خطای 25 درصدی تست PCRآخرین آمار کرونا در کشور| فوت 125 نفر در 24 ساعت گذشته

وی توضیح داد که از مجموع 14 شهرستان، گمیشان و مراوه تپه در غرب و شرق استان وضعیت سفید دارند. همچنین شهرستان‌ گرگان، علی آبادکتول، بندرترکمن، آزادشهر، گنبدکاووس، کلاله، گالیکش، آق قلا از وضعیت قرمز خارج شده‌اند و شهرستان مینودشت نیز امروز به وضعیت زرد رسیده است.

جعفری گفت: در حال حاضر سه شهرستان کردکوی، بندرگز و رامیان دارای وضعیت قرمز هستند که امیدواریم با همکاری بیشتر مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی این شهرها نیز از این شرایط خارج شوند.

وی بیان داشت: در مجموع شرایط استان باثبات شده و در وضعیت زرد قرار دارد با اینحال همچنان سطح هشدار برای این استان وجود دارد و مردم نباید از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی غفلت کنند.

انتهای پیام/582/ش

R41471/P/S6,70/CT1 بیشتر بخوانید... ضرروت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس گیلان؛ آموزش در مناطق قرمز همچنان غیرحضوری است اردستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت/کادر درمان درگیر فرسایش روحی و جسمی خوزستان| ایذه سفید و آغاجری در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ضرروت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس گیلان؛ آموزش در مناطق قرمز همچنان غیرحضوری است اردستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت/کادر درمان درگیر فرسایش روحی و جسمی خوزستان| ایذه سفید و آغاجری در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند ۲ رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند/ مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند/ این سفرها مچ‌گیری نیست ۳ اختصاصی|نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کردستان: شناخت کاملی از کردستان دارم / در مسیر تحقق فرمایشات حضرت آقا حرکت خواهم کرد ۴ ‌معلمان حق‌التدریس جذب می‌شوند ۵ گفت‌وگوی صریح و شفاف فعالان اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خوزستان با رئیس مجلس/ هجمه فرقه‌های ضاله به جوانان ماهشهری ۶ گزارش| رئیسعلی دلواری؛ سرداری که در سواحل خلیج فارس متجاوزان انگلیسی را به زانو درآورد ۷ سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان امکان‌پذیر نیست ۸ ‌تبعیض‌های همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کارگری و کشوری باید برطرف شود مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روزگار ناخوش تولیدکنندگان گیلانی در روزهای بی‌مهری بانک ها / دولت به دادمان برسد تا ورشکست نشویم عضو کمیسیون حقوقی مجلس: تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی/ بازار بورس کشور نیازمند سازماندهی است آخرین جزئیات پرونده ویلموتس در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس‌/ پژمانفر: توضیحات ‌وزیر ورزش و تاج قانع‌کننده نبود طهرانچی: حضور فیزیکی دانشجویان در کلاس‌های درس ممکن نیست / آموزش‌های مجازی ‌تقویت می‌شود مهمترین اخبار تسنیم گزارش| ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در غرب؛ توهین به مذهب آزاد، انکار هولوکاست ممنوع سفیر چین در ایران: عدم صلاحیت آمریکا برای اعمال تحریم‌ها یک "باور مشترک" است اختصاصی تسنیم|حضور پُرقدرت بازارساز/ ۶۰۰ میلیون درهم در نیما عرضه شد/ تزریق ۵۰ میلیون دلار در بازار بحرین| جنبش ۱۴ فوریه: نمی‌گذاریم خاک کشورمان جای پای صهیونیست‌ها شود امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی وضعیت قرمز کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۵۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی، بدون پروتکل‌های مرسوم تشریفاتی، وارد «بندرعباس» مرکز استان هرمزگان شد.

رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان، ترتیب خواهند داد.

در جریان این سفر، رئیس عدلیه در راستای صیانت از بیت‌المال و احیای‌ حقوق‌ عامه‌ از یکی از مراکز مهم تجاری ـ صنعتی کشور در استان هرمزگان بازدید خواهد کرد.

همچنین در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکلِ مُزمن اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضاییه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است.

شایان ذکر است حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در دهم تیرماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به صورت رسمی و در صدر هیئت‌عالی قضایی به استان‌های ایلام، قزوین، خوزستان، گلستان، خراسان‌رضوی، سیستان‌وبلوچستان، قم، یزد، خراسان جنوبی، زنجان، مرکزی، اصفهان، البرز، کردستان، آذربایجان شرقی، کرمان، اردبیل و بوشهر سفر کرده است.

ریاست دستگاه قضا در دوره جدید علاوه بر سفرهای رسمی استانی که به همراه هیئت عالی قضایی انجام می‌شود، سفرهایی غیررسمی و بدون تشریفات را هم در برنامه کاری خود گنجانده است؛ استان‌های البرز، اصفهان، هرمزگان، بوشهر، کرمان، خراسان رضوی (۲ مرتبه)، خراسان شمالی، مازندران، فارس و گلستان نیز استان‌هایی هستند که رئیس قوه قضاییه طی مدت اخیر بدون انجام تشریفات و بصورت غیررسمی به آن مناطق سفر کرده است.

بنا بر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، نقطه اشتراک تمام سفرهای استانی رئیس عدلیه در دوره جدید اعم از سفرهای رسمی همراه با هیئت عالی قضایی و سفرهای غیررسمی و بدون تشریفات، انجام ملاقات‌ها و دیدارهای مستقیم و بلاواسطه با متن مردم در سراسر ایران اسلامی و رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها و همچنین اتخاذ رویکرد مسئله‌محور و تخصص‌گرایانه در قبال چالش‌ها و آسیب‌های موجود است که به نحوی از انحاء مرتبط با وظایف و مسئولیت‌های دستگاه قضا بویژه در حوزه صیانت از حقوق عامه می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است
  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • تست هوش ریاضی: تعداد تخم مرغ‌های باقی مانده چند عدد است؟
  • روایت تکان‌دهنده یونیسف از گورستان‌های کودکان غزه
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • فرهنگ مصرف نان مردم باید تغییر کند
  • آخرین وضعیت سرعت و قطعی اینترنت در اپراتورهای مختلف
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد