Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: سپاه در راستای تحقق فرمان رهبری نه هزار و ۴۱۲ بسته معیشتی دیگر در قالب رزمایش کمک مومنانه میان نیازمندان کردستانی توزیع کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار سیدصادق حسینی عصر امروز در مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه سپاه بیت‌المقدس که در سالن آزادی این شهر انجام شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت ماه محرم از توزیع نه هزار و 412 بسته معیشتی میان نیازمندان استان خبر داد و اظهار داشت: ارزش ریالی این بسته‌ها 2 میلیارد و 782 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیا اینکه بخشی از این بسته‌های معیشتی از منابع سپاه و بخشی دیگر نیز از طریق کمک‌های مردم تهیه شده است, گفت: سپاه همچنین امسال از اوایل ماه محرم تاکنون 12 هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان مناطق حاشیه‌نشین کردستان توزیع کرده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: سپاه همچنین علاوه‌بر این اقلام و بسته‌های معیشتی, 200 بسته لوازم‌التحریر خریداری و میان دانش‌آموزان سطح استان توزیع کرده است.

وی با بیان در تامین بخشی از نیازهای مردم کمک می‌کنیم, افزود: سپاه از روز نخست شیوع ویروس کرونا تاکنون در استان پای کار آمده و تا آخرین لحظه نیز در خدمت مردم است.

12 هزار پُرس غذای گرم توسط سپاه بیت‌المقدس میان نیازمندان کردستان توزیع شدگزارش‌|"مواسات، همدلی و کمک مومنانه" ‌کردستانی‌ها در ماه رمضان / توزیع 15 هزار ‌بسته معیشتی بین نیازمندان + فیلممرحله سوم رزمایش بزرگ «کمک مومنانه» سپاه در کردستان اجرایی شد

سردار حسینی با بیان اینکه سپاه از مردم بوده و تامنین امنیت و آسایش مردم برایمان اولویت است, عنوان کرد: سپاه در حوزه‌های مختلف خدماتی, امنیتی و فرهنگی اقدامات خوبی انجام داده که می‌توان به برگزاری رزمایش اخیر شهدای کرد مسلمان در منطقه عمومی کردستان باهدف ارتقای امنیت مردم اشاره کرد.

وی با بیان اینکه توسعه و پیشرفت در بستر امنیت تحقق پیدا می‌کند, اظهار کرد: نوکری مردم را وظیفه خود دانسته و فرمان حضرت آقا در برگزاری رزمایش کمک مومنانه را عملیاتی خواهیم کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با یادآوری اینکه رزمایش کمک مومنانه و چنین اقدامات خیرخواهانه به برکت وجود مبارک امام حسین(ع) و این ایام مبارک انجام می‌شود, خاطرنشان کرد: سیره و روش ائمه اطهار کمک به فقرا و نیازمندان بوده که پیروان آنان نیز در سپاه استان با رعایت حفظ کرامت نیازمندان, این امر را اجرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/481/ ت

R7848/P/S6,66/CT11 بیشتر بخوانید... ۲ میلیون بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در فارس توزیع می‌شود لبیک مردم کاشان به منویات رهبری/مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با گام‌های استوارتر برداشته شد + فیلم بزرگترین رزمایش کمک مومنانه کشور در زنجان با رمز "لبیک یا خامنه‌ای" برگزار شد/ توزیع ۱۱۰۰۰۰ بسته‌ معیشتی بین نیازمندان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۲ میلیون بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در فارس توزیع می‌شود لبیک مردم کاشان به منویات رهبری/مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با گام‌های استوارتر برداشته شد + فیلم بزرگترین رزمایش کمک مومنانه کشور در زنجان با رمز "لبیک یا خامنه‌ای" برگزار شد/ توزیع ۱۱۰۰۰۰ بسته‌ معیشتی بین نیازمندان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند ۲ رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند/ مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند/ این سفرها مچ‌گیری نیست ۳ اختصاصی|نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کردستان: شناخت کاملی از کردستان دارم / در مسیر تحقق فرمایشات حضرت آقا حرکت خواهم کرد ۴ ‌معلمان حق‌التدریس جذب می‌شوند ۵ گفت‌وگوی صریح و شفاف فعالان اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خوزستان با رئیس مجلس/ هجمه فرقه‌های ضاله به جوانان ماهشهری ۶ سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان امکان‌پذیر نیست ۷ گزارش| رئیسعلی دلواری؛ سرداری که در سواحل خلیج فارس متجاوزان انگلیسی را به زانو درآورد ۸ ‌تبعیض‌های همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کارگری و کشوری باید برطرف شود مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روزگار ناخوش تولیدکنندگان گیلانی در روزهای بی‌مهری بانک ها / دولت به دادمان برسد تا ورشکست نشویم عضو کمیسیون حقوقی مجلس: تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی/ بازار بورس کشور نیازمند سازماندهی است معاون سازمان حفاظت محیط‌ زیست: هزار میلیارد تومان برای رفع معضل پسماند شمال کشور اختصاص یافت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان گلستان جواب داد / تعداد شهرستان‌های سفید و زرد به ۱۱ رسید مهمترین اخبار تسنیم گزارش| ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در غرب؛ توهین به مذهب آزاد، انکار هولوکاست ممنوع سفیر چین در ایران: عدم صلاحیت آمریکا برای اعمال تحریم‌ها یک "باور مشترک" است اختصاصی تسنیم|حضور پُرقدرت بازارساز/ ۶۰۰ میلیون درهم در نیما عرضه شد/ تزریق ۵۰ میلیون دلار در بازار بحرین| جنبش ۱۴ فوریه: نمی‌گذاریم خاک کشورمان جای پای صهیونیست‌ها شود امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه سپاه بیت المقدس میان نیازمندان استان کردستان بین نیازمندان بسته معیشتی خامنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود

استاندار کردستان از راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در دیدار با مربیان کردستانی تیم ملی والیبال دانش آموزی که توانسته بودند قهرمانی جهان را کسب کنند، اظهار کرد: حضور دو نماینده کردستانی در قالب تیم ملی والیبال دانش آموزی باعث افتخار است.

وی با بیان این مهم که ورزش نشاط اجتماعی را به همراه دارد، افزود: برای رسیدن به قله‌های افتخار سختی‌های زیادی باید کشید و امروزه مربیان کردستانی توانستند به این مهم دست پیدا کنند و نشان دهند که ورزش کردستان رو به توسعه است.

استاندار کردستان گفت: استان کردستان به دلیل نداشتن صنایع بزرگ با مشکل حامی ورزش رو به رو است که با رایزنی‌هایی که انجام شده است امیدواریم این مهم با راه‌اندازی صندوق از حمایت ورزشی حل شود.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای با کمک گرفتن از معادن تا حدودی می‌تواند به حمایت از ورزش کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه استانداری با تمام توان در خدمت ورزش استان است و تا کنون نیز با توجه به ظرفیت‌هایی که داشته به تیم‌های ورزشی کمک کرده است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه امروزه والیبال کشور در جامعه جهانی شناخته شده است، یادآور شد: والیبال کردستان با توجه به این افتخارات، باعث شده که این رشته در بین خانواده‌ها از جایگاه خاصی برخوردار باشد که می‌طلبد توجه و برنامه‌ریزی دقیق‌تری نیز صورت گیرد.

کد خبر 750170

دیگر خبرها

  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان