Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: هر ساله با آغاز ماه محرم و برپایی آیین عزاداری سید و سالار شهیدان، دفتر طنز در حوزه هنری ضمن تعطیلی آیین و محفل شعر ماهیانه خود که به نام «در حلقه رندان» در طول سال برگزار می‌شود، اقدام به برگزاری سوگواره شعر عاشورایی «رندان تشنه لب» می‌کند تا شاعران مطرح و حاضر در این نشست، آثار عاشورایی خود را به خالقان حماسه عاشورا تقدیم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش تسنیم، در برنامه شب شعر «رندان تشنه لب» که در محرم امسال و به همت دفتر طنز و مؤسسه سپهر سوره هنر حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد، «یوسفعلی میرشکاک»، «سعید بیابانکی»، «محمدحسین مهدویان»، «سیدجواد میرصفی»، «عباس احمدی»، «شهرام شکیبا»، «امید مهدی‌نژاد»، «ناصر فیض»، «احمد بابایی»، «احمد علوی»، «محمود حبیبی‌کسبی»، «هادی جانفدا» و «علی داودی»، اشعار عاشورایی خود را خواندند که این برنامه شعرخوانی در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی از شبکه ۴ پخش شد.

امید مهدی‌نژاد و سعید بیابانکی از شاعران برنامه شعرخوانی «رندان تشنه لب» که در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی از شبکه ۴ رسانه ملی پخش شد، مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفته و گفتند: شعر‌های بسیار خوبی است. از ایشان تشکر کنید.

برنامه شب شعر «رندان تشنه لب» در محرم امسال به همت دفتر طنز و مؤسسه سپهر سوره هنر حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رهبرانقلاب اشعار عاشورایی سعید بیابانکی عاشورا شاعران امیر مهدی نژاد شعرخوانی تاسوعا صراط رندان تشنه لب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از دیدار‌های خصوصی مرحوم صابری با رهبر انقلاب + فیلم

مرحوم صابری ملقب به گل آقا از نظر رهبر انقلاب نمونه طنزپردازی متعهد است که در زمان ریاست جمهوری معاون فرهنگی ایشان بوده است.

ویدئوی یکی از دیدار‌های خصوصی مرحوم صابری با آیت‌الله خامنه‌ای به مناسبت سالگرد درگذشت مرحوم کیومرث صابری منتشر شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • جمعی از معلمان فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • دیدار ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستان با مقام معظم رهبر/معلم استوار ترین مربی برای انسان ها است
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • یکی از دیدار‌های خصوصی مرحوم صابری با رهبر انقلاب + فیلم
  • توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند