Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آمار دریافت کنندگان کارت ورود به جلسه گفت: آزمون مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در ۹ رشته صبح روز جمعه، ۱۴ شهریور در ۱۶۳ شهرستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای آن از دیروز (سه‌شنبه، ۱۱ شهریور) بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و داوطلبان می توانند با مراجعه به این سایت نسبت به مشاهده و پرینت کارت خود اقدام کنند.

زرین آمیزی درباره آمار دریافت کارت این آزمون اضافه کرد: از مجموع ۹۱ هزار و ۸۷ شرکت کننده در دوره های با آزمون کاردانی نظام جدید تاکنون ۶۰ هزار و ۱۰۷ داوطلب کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند.

زرین‌آمیزی بیان کرد: از جمع کل داوطلبان این آزمون تعداد ۴۰ هزار و ۲۷ نفر زن و ۵۱ هزار و ۶۰ نفر مرد هستند.

سخنگوی سازمان سنجش یادآوری کرد: ظرفیت پذیرش در کاردانی نظام جدید فنی حرفه‌ای سال ۹۹ ؛ ۲۵۳ هزار و ۴۸۵ نفر است که از این تعداد ۱۵۱ هزار و ۸۲۹ به رشته‌های با آزمون و تعداد ۱۰۱ هزار و ۶۵۶ نفر به رشته‌های بدون آزمون اختصاص دارد.

آمار دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

او ادامه داد: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۹ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ساعت ۹ صبح روز جمعه، ۱۴ شهریور در ۱۶۳ شهرستان برگزار می شود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش با اشاره به آمار دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ تصریح کرد: تاکنون ۲۴ هزار و ۵۸۰ داوطلب نسبت به دریافت کارت آزمون خود از سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کرده‌اند.

زرین آمیزی گفت: در آزمون کاردانی به کارشناسی در مجموع ۲۲ هزار و ۲۱۵ نفر زن و ۲۴ هزار و ۴۸۲ نفر مرد ثبت نام کرده اند. از این تعداد ۴۰ هزار و ۴۱۱ نفر در رشته های با آزمون ثبت نام کرده اند و ۶ هزار و ۲۸۶ نفر در دوره های بدون آزمون ثبت نام کرده اند، در مجموع ۴۶ هزار و ۶۹۷ نفر در دوره های کاردانی به کارشناسی ثبت نام کرده اند.

سخنگوی سازمان سنجش بیان کرد: ظرفیت پذیرش با آزمون دوره های کاردانی به کارشناسی ۱۵۷ هزار و ۷۰۵ نفر و ظرفیت دوره های بدون آزمون ۶۹ هزار و ۹۹۵ نفر است.

بیشتر بخوانید

فردا آخرین روز ثبت نام دکتری و کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ۴۲ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان سنجش کاردانی به کارشناسی آزمون کاردانی به کارشناسی کارت ورود به جلسه ثبت نام کرده اند آمار دریافت دریافت کارت سازمان سنجش زرین آمیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند

دکتر علیرضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر افزود: از ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

وی افزود: افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب رشته از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود حداکثر ۵۰ کدرشته ‌محل اقدام کنند.

کریمیان با اشاره به اینکه از تعداد بیش از ۱۲۵ هزار نفری که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، ۶۸ هزار و ۷۶۵ نفر مرد و ۵۶ هزار و ۴۰۹ نفر زن هستند، گفت: تاکنون بیش از ۸۸ هزار نفر از داوطلبان مجاز نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند اما این آمار شامل مجازین دانشگاه آزاد اسلامی نیست.

وی یادآور شد: با توجه به چهار اصلاحیه برای دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اضافه شدن ظرفیت و یا تغییر و حذف برخی کدرشته محل ها، داوطلبان در صورت نیاز می توانند نسبت به ویرایش فرم انتخاب رشته خود تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه آزاد به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های آن دانشگاه اقدام کنند. کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه سنجش درج شده است.

کریمیان افزود: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

کد خبر 6092978

دیگر خبرها

  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون مقطع دکتری ۱۴۰۳
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل