Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@23:43:16 GMT

آخرین آمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۶۰۵۰

آخرین آمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونایی استان به 85 نفر خبر داد.

دکتر پرویز یزدانپناه گفت: 2 بیمار 89 و 51 ساله که یک نفر باداشتن بیماری زمینه ای و یک نفر بدون بیماری زمینه ای، بر اثر ابتلا به کووید 19 جان خود را از دست دادند.

وی اظهار کرد: در دوازدهمین روز از شهریورماه، 263 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 120 نفر مبتلای قطعی هستند و 18 بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 4677 مورد گزارش شده است.

یزدان‌پناه تصریح کرد: از 285 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، بیشترین موارد  مثبت در شهرستان بویراحمد( 60 درصد)، کهگیلویه(25 درصد) و گچساران (8 درصد) بوده است.

وی ادامه داد: وضعیت کرونایی شهرستان گچساران از نارنجی به قرمز و شهرستان لنده از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر یافتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد وارد پیک بیماری کروناویروس شده و آمار بستری و مرگ و میر ناشی از آن در حال افزایش بوده که بسیار نگران کننده است و اگر این روند افزایشی ادامه پیداکند در طی هفته های آینده شاهد مرگ و میر بسیاری در استان خواهیم بود .

یزدان‌پناه با اشاره به افزایش آمار ابتلاء و فوتی ناشی از کرونا در استان تاکید کرد: کنترل این پیک به مراتب سخت است زیرا توان و انرژی کادر بهداشت و درمان برای مقابله با کرونا کمتر شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی بیان کرد: توصیه موکد ما این است که مردم از سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده، از حضور در تجمعات پرهیز نمایند و با رعایت فاصله گذاری و استفاده مناسب از ماسک کادر بهداشت و درمان را همراهی نمایند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس كهگيلويه و بويراحمد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دانشگاه علوم پزشکی یاسوج کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین، بهرام دلفان اظهار کرد: بیمارستان نیایش سال ۹۲ تحویل مسکن و شهرسازی و مصوبه اولین سفر احمدی‌نژاد به لرستان تحت عنوان بیمارستان جایگزین شهدای عشایر بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این بیمارستان به نام نیایش تغییر یافته که امیدواریم همین اسم بماند، افزود: بیمارستان شهدای عشایر به قوت خود باقی خواهد ماند و ردیف و اعتبار جداگانه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه کرد: این پروژه سال ۹۵ به خاتم‌الانبیا واگذار شده که ۶ و نیم الی ۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

دلفان بیان کرد: از سال ۹۵ تا دولت جدید یعنی ۱۴۰۰، ۲۵ درصد پیشرفت داشته که ۵۱۵ تخت بوده و ۴۹۴ میلیارد تومان برای آن هزینه شده و در حال حاضر ۶۵ درصد پیشرفت فیزیک دارد که بالغ بر ۴۰۴ میلیارد تومان برای آن هزینه شده و به ۶۱۱ تختخوابی ارتقا یافته است.

وی با اشاره به اینکه به یک ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد و یکی از بزرگترین بیمارستان‌های غرب کشور است، گفت: درصورتی‌که منابع مالی آن تأمین شود سال آینده تحویل داده خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: بیشتر از آنچه تعیین شده بود اعتبار به آن تخصیص داده شده و از ماده ۵۶ نیز ۲۷۲ میلیارد وام گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • بهترین اتوماسیون اداری برای دانشگاه های علوم پزشکی چیست؟
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد