Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@15:21:51 GMT

مربیان ایرانی پای کلاس درس آرسن ونگر

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۶۰۹۰

مربیان ایرانی پای کلاس درس آرسن ونگر

آرسن ونگر، رییس توسعه جهانی فوتبال در فیفا در وبینار مشترک با مربیان فوتبال ایران شرکت خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وبینار مشترک کمیته آموزش، آرسن ونگر، رئیس توسعه جهانی فوتبال در فیفا و مربیان فوتبال فوتبال ایران برگزار خواهد شد.


میرشاد ماجدی، رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در این باره به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: « براساس برنامه ریزی های صورت گرفته و هماهنگی انجام شده با دبیرکل فدراسیون فوتبال، وبینار مشترک کمیته آموزش فدراسیون فوتبال ایران ،رئیس توسعه جهانی فوتبال و جمعی از مربیان کشورمان به زودی به صورت برخط برپا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» 


آرسن ونگر چهره شهیر مربیگری فوتبال جهان پس از جدایی از باشگاه آرسنال ریاست کمیته توسعه جهانی فوتبال در فیفا را به عهده گرفت.


اطلاعات تکمیلی در این باره طی روزهای آتی متعاقبا از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر خواهد شد.

آرسنال فیفا آرسن ونگر (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال فیفا آرسن ونگر سرمربی توسعه جهانی فوتبال فدراسیون فوتبال آرسن ونگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!

 کمیته استیناف رای خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ در خصوص استیناف باشگاه پرسپولیس نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور