Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین خنیفر در سی و چهارمین اجلاس سراسری روسا و مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور گفت: عصر جهش در تنش و کوچ دانش آموزان به فضای مجازی را تجربه می‌کنیم. دنیای مجازی محدودیت را به انعطاف در آموزش تبدیل کرد و معلم‌ها به فضای مجازی آمدند. علی رغم چالش‌ها و محدودیت‌ها سرعت عکس العمل معلمانمان خوب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه کرونا تهدید مهمی برای نظم و اقتصاد بود، گفت: حتی با این تفاسیر آموزش در کشور مختل نشد اما آموزش مجازی نباید جایگزین آموزش حضوری شود بلکه در کنار هم تعریف می‌شوند.

وی افزود: جهان در تصمیم‌گیری نسبت به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها دچار ابهام شد و هر کشوری رفتار متفاوتی داشت.

خنیفر با اشاره به پنج دلیل مهم دنیا برای جلوگیری از تعطیلی مطلق مدارس و تمایل برای بازگشایی مدارس گفت: آسیب‌های روانی و جسمی و چاقی منجر شد به صورت جدی به بازگشایی مدارس فکر شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به تلاش‌های کشورمان برای استمرار آموزش در دوران کرونا گفت: در کمتر از چند ماه توانستیم فعالیت‌های آموزشی خود را در فضای مجازی به مرحله تثبیت در آوریم.

وی با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه فرهنگیان در شرایط کرونا گفت: دانشگاه فرهنگیان از گذشته برنامه‌ای برای حضور آموزش در فضای مجازی نداشت و اکنون به این فضا ورود کردیم و با راه اندازی سامانه LMS منطقه‌ای آموزش مجازی را شروع کردیم.

خنیفر گفت: ۲۱ هزار نفر در مهر ماه از دانشگاه فرهنگیان فارغ التحصیل می‌شوند و جذب مدارس کشور می‌شوند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به افتتاح موزه تربیت معلم در همدان گفت: کشوری که بیش از ۲۰۰ سال تربیت معلم دارد آثار ارزشمندی دارد و امروز همدان اولین موزه تربیت معلمش افتتاح می‌شود.

کد خبر 5014345

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین خنیفر وزارت آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان محرم 99 وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران ویروس کرونا شهرداری تهران پیش بینی وضعیت هوا سال تحصیلی جدید قوه قضاییه متروی تهران وضعیت راهها کمیته امداد امام خمینی محسن حاجی میرزایی سازمان تامین اجتماعی ترافیک دانشگاه فرهنگیان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان

رییس دانشگاه فرهنگیان کرمان گفت: هدف از برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی تربیت معلم، درترازمکتب حاج قاسم است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عباس توان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان درمراسم افتتاحیه دومین مدرسه تربیتی شهید سلیمانی درگلزارشهدای بین المللی شهر کرمان به تشریح اهداف برگزاری این اردو پرداخت و گفت: پرورش روحیه مقاومت دربرابر سختی‌ها، ایجادروحیه ایثار وگذشت می‌تواند معلم در تراز مکتب شهید سلیمانی تربیت کند. 

گفتنی است این دوره با حضور بیش از۲۰۰ دانشجو معلم منتخب از دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور بمدت یک هفته در اردوگاه شهید مغفوری کوهپایه شهرستان کرمان درحال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان
  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • جشن فارغ‌التحصیلی با فضای ضد جنگ غزه در دانشگاه میشیگان آمریکا
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟